Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Server
 mapcycle gungame server
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 indl�g

Skrevet - 13 Jul 2011 :  02:17:48  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Vi har fået sorteret lidt i mapcycle og fundet ud af på vejen at prøve et system der har været indbygget i gungame i lang tid men jeg har ikke brugt det så her er en lille forklaring på hvordan det virker.

Filter maps til map afstemning baseret på spiller. Man kan angive et minimum af spillere, som skal være logget ind på serveren, før mappet vises i afstemningen listen.
For større maps, såsom knas_speedcastle_css eller de_dust2 ønsker man måske ikke at medtage dette map i rotationen, medmindre der er mindst 10 spillere på serveren. Dog vil man altid inkludere aim_shotty i mapcycle, da det er en relativt lille map.

Så skal man tilføje følgende i mapcycle:
knas_speedcastle_css 10
de_dust2 10
aim_shotty

Håber i forstår forklaringen.

Så vi har fundet ud af følgende til en ny mapcycle, jeg syntes personligt den stadi er for lang, min meningen var at fjerne alle de maps der blev rtv'et på serverne og så fjerne rtv helt og kører en mapcycle med relative få maps på min ide var omkring ca 20-25 maps som kørte fast så var det min hensigt at en admin kunne lave en map vote og skifte maps på resten når der var behov for det, men nu prøver vi at sætte det op giv mig lige nogen dage og mange tak for hjælpen gutter det sætter jeg sku pris på.

mapcycle.txt 54 maps:
gg_fy_snow
aim_deagle7k 6
gg_4MiD_Arena 8
gg_!give_arena 4
gg_aim_shotty_2
gg_alleycat (fejl i konsol jeg prøver at finde filen som mangler på google)
gg_arena_future
gg_bathroom 10
gg_blitz
gg_bluetechrainbow_35 4
gg_bobross
gg_canyon 8
gg_cirular 6
gg_cold_day 16
gg_csbase 6
gg_csbase_35 6
gg_cutgrass_35 6
gg_dead_b2 6
gg_deaglewire 8
gg_dev_pipeline
gg_dipmap 10
gg_dS_Arena 8
gg_dustpit
gg_dust-temple
gg_evergreenpark 10
gg_floatworld 14
gg_flow_rc 10
gg_fountainfight
gg_funround 4
gg_funtimes_textures-l 6
gg_fusion_latex_finalgg_fy_shootup 10
gg_gardenworld 6
gg_giza
gg_iceworld2k
gg_iceworld_neo_css_v2 8
gg_kush
gg_lego_arena_x 8
gg_Lego_X_Arena 6
gg_mario 10
gg_mario_bloodarena 12
gg_minesweeper
gg_mini_mario_2 6
gg_mwsh_sand
gg_NC_FastKill 4
gg_punishment 8
gg_quick
gg_roman_ggn_v2 12
gg_scirocco_35
gg_simpsonsduff_ggn 12
gg_snowforts
gg_supadeth 4
gg_theyard 6
gg_twentyminutes 12
gg_vc2_inferno 4

Maps der fjernes helt fra serveren:
fy_simpsons_h
gg_colorboxes1_35
gg_fortrush_bm
gg_happyhardcore_35
gg_lotus
gg_MN_keeper
gg_nhs_good_and_evil_rev2
gg_pink_panther_2
gg_s_bend_ext
gg_shotty_snow
gg_simpsons_house_v2
gg_simpsons_street_turbo
gg_tip_octal
gg_toon_groove_v2
gg_works_35

Maps admin kan skifte eller lave vote på:
Aim_Ag_TextureTown
aim_deagle7k
gg_4MiD_Arena
gg_7_countryhouse
gg_!give_arena
gg_aim_shotty_2
gg_alleycat
gg_arena_future
gg_backgarden
gg_bathroom
gg_blitz
gg_bluetechrainbow_35
gg_bobross
gg_canyon
gg_cirular
gg_cold_day
gg_colorboxes2_35
gg_csbase
gg_csbase_35
gg_cutgrass_35
gg_dead_b2
gg_deaglewire
gg_dev_pipeline
gg_dipmap
gg_dS_Arena
gg_dustpit
gg_dust-temple
gg_eddland
gg_evergreenpark
gg_floatworld
gg_flow_rc
gg_fountainfight
gg_funround
gg_funtimes_textures-l
gg_fusion_latex_final
gg_fy_shootup
gg_fy_snow
gg_gardenworld
gg_giza
gg_giza_towers_trx_v2
gg_iceland_ip_1
gg_iceworld2k
gg_iceworld_neo_css_v2
gg_kush
gg_lego_arena_x
gg_Lego_X_Arena
gg_mario
gg_mario_bloodarena
gg_minesweeper
gg_mini_mario_2
gg_mwsh_sand
gg_NC_FastKill
gg_punishment
gg_quick
gg_roman_ggn_v2
gg_scirocco_35
gg_simpsonsduff_ggn
gg_snowforts
gg_supadeth
gg_theyard
gg_twentyminutes
gg_vc2_inferno

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 13 Jul 2011 :  07:31:02  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Gør lige opmærksom på jeg har værret her hehe.

Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts

Skrevet - 13 Jul 2011 :  20:57:08  Vis profil  Svar med Quote
Det er godt nok mange maps :), godt de ikke er alt for store, så man skal lære alle dem uden ad :)
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 14 Jul 2011 :  18:19:48  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Yep det er mange maps syntes jeg, før havde vi kun 39 og problemet var der var mange maps der blev rtv'et nu er der 54 det lige som det ikke rigtig passer sammen jeg ville gerne ned på max 20-25 maps i mapcycle resten kan admin lave map vote på eller skifte til tror jeg sortere lidt i listen ?

G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 14 Jul 2011 :  19:21:00  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
bare dem vi spiller mest på er med.. der må være et sted man kan se hva for nogle maps der benyttes mest eller stemmes mest på.

Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?

Rettet af - DP @ 14 Jul 2011 19:22:41
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 14 Jul 2011 :  20:18:45  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
20-25 er jo ingenting de blir kedlige lynhurtigt så ska vi lave votes hele tiden det sku da surt så det da bedre med det gamle system hvor der kommer 4-5 maps at vote om ved map end og så væk med rtv script på som låser de maps der er spillet inden for eks.vis. 5-10 runder så de ik kan vælges det system har jeg før set og det virker rigtig godt måske også en ide til ffa'en så man får en god adspredelse sorteres der i maps var det jo helt forgæves det vi lavede til kl lort hmm

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 14 Jul 2011 :  21:30:41  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Nej gummi ud af 39 maps hvor folk klagede over de samme maps hele tiden så er det stadig de samme maps bare 15 maps mere og fjerner jeg så rtv på serverne så er vi jo lige vidt, vi snakker om at fjerne rtv hvis jeg gør det skal der sku være nogen gode maps så nytter det ikke der lige pludselig er et stort map til 3 spiller og de ikke kan lave en rtv det tømmer serveren for spiller 100% sikkert udover det så kan vi stadig have map end votes på serveren hvis det er det i vil have men rtv'en skal væk det jo ikke sikkert at gg_mapcycle kører som jeg gerne vil have det når jeg aktivere den jeg er nød til at have en løsning i baghånden hvis det fejler og så er der jo nogen af mapsne vi spillede der bliver for store til at kører i en mapcycle fast ud over det sidder jeg og kigger på sourcemod randommaps overvejer at aktivere det for at se om det kan komme vores maps a til z til livs men om det så kan kører sammen med gg_mapcycle det så spørgsmålet det enten gg_mapcycle hvor jeg kan sætte min spiller på serveren før de kommer med i listen eller den alm mapcycle, sammen tror jeg ikke det kan køre, men jeg er jo nød til at komme med mine tanker nu vi har brugt så meget tid på at teste maps forleden aften men hvis gg_mapcycle ikke kører som det skal skal der sorteres yderlig i mapcycle for så bliver nogen af dem for store.

G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 15 Jul 2011 :  02:36:51  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ok så det lyder jo meget fornuftig men håber sku godt nok det virker med min. spillere

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 16 Jul 2011 :  23:53:04  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Så har jeg aktiveret gungame map voting virkede fra i morges men kun på gungame 1 serveren dog har jeg valgt lige at lade rtv'en være til vi har set hvordan det kører ellers har jeg en anden plan som nok virker bedre i sidste ende men nu starter vi hvor vi har aftalt.

Der kommer nu en map vote menu op 3 runder før map slutter hvor man kan stemme på næste maps serveren er sat til ikke at medtage de sidste 6 maps der er blevet spillet på serveren i voten og man kan vote på 4 maps.

Mapcycle forgår på denne måde.

Eks.
gg_fy_snow
aim_deagle7k 6
gg_4MiD_Arena 8

gg_fy_snow er altid med i mapcycle da der ikke er sat nogen min spiller på mappet, der imod aim_deagle7k der skal minst være 6 spiller på serveren før mappet kommer med i mapcyclen og igen der skal være 8 spiller på serveren før gg_4MiD_Arena kommer med i mapcycle osv. maps er stadig i række følge a til z jeg vil lige se hvordan gungame mapcycle vælger mapsne først.

G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 17 Jul 2011 :  00:40:39  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Øhh gungame 2 serveren er jo nede vote er på gg 1 men mangler en masse sounds f.eks. musik ved knife fight, bib ved kill/level, musik ved map end, måske mere husker det ikke lige. og så er det lidt træls de bare trykker uden at se hvilket map de voter på og laver rtv der efter de fik meg sgu overtalt til at lave vote om vote selv om jeg var godt fra start i gg_bathroom hmm så selvf. map vote og har man sagt A må man jo også sige B selv om det var godtnok nederen men gik nu også fint nok på gg_giza også.

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 17 Jul 2011 :  01:39:50  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
musik ved knife fight, bib ved kill/level, musik ved map end sådan har det været siden valve kom med deres store opdatering sådan er det på mange nadre server stadig har skrevet om det i eventscripts forum uden held til at få det løst så det ser ud til det kommer til at kører sådan et stykke tid endnu :-(

G� til toppen af siden

pappap
Nyt forummedlem

21 Posts

Skrevet - 31 Jul 2011 :  14:29:57  Vis profil  Svar med Quote
Jeg synes det her er et godt tiltag. Men efter at være vant til alm mapcycle synes jeg let man kommet til at spille de same maps hele tiden. Kan man ikke udlukke de sidste 10-15 maps fra mapvote i stedet for 6?

Rettet af - pappap @ 31 Jul 2011 14:32:31
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 31 Jul 2011 :  22:40:28  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Jov det er da værd at prøve

G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 03 Aug 2011 :  09:31:00  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af pappap

Jeg synes det her er et godt tiltag. Men efter at være vant til alm mapcycle synes jeg let man kommet til at spille de same maps hele tiden. Kan man ikke udlukke de sidste 10-15 maps fra mapvote i stedet for 6?

Hørt og væk med rtv

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 03 Aug 2011 :  10:53:10  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
RTV er stadig på begge server kører efter map cycle så med mindre der kommer en rtv vælger serveren maps efter mapcycle i fremtiden

G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 03 Aug 2011 :  15:44:42  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
savner nu den server med mapvote var også derfor jeg hoppede over på server 1 men så var det væk øv

G� til toppen af siden

[+35]Degu
[+35] miniCOW - G5

Denmark
2218 Posts

Skrevet - 03 Aug 2011 :  16:38:15  Vis profil  Svar med Quote
gummi du kan da altid selv lave en vote hvis det er :)
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 03 Aug 2011 :  17:50:13  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Ja men nu var problemet jo rtv og vi testet en masse maps sammen for at finde de bedste maps dem har jeg nu sat i mapcycle og fjernet votemap 3 runder før map slutter, man kan stadig lave en rtv og man kan stadig lave en vote på maps, skifte maps osv som man altid har kunne

G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 07 Aug 2011 :  04:23:52  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Jumpman

Ja men nu var problemet jo rtv og vi testet en masse maps sammen for at finde de bedste maps dem har jeg nu sat i mapcycle og fjernet votemap 3 runder før map slutter, man kan stadig lave en rtv og man kan stadig lave en vote på maps, skifte maps osv som man altid har kunne

Yep væk med det rtv men den melding er jeg jo kommet med mange gange men det er der endnu.

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000