Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Server
 No flash
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 indl�g

Skrevet - 05 Sep 2011 :  11:24:32  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg var igen igår på en server hvor admin testede mig for flash ved og gøre mig hvid... Min skærm blev bare hvid uden videre fordi de må have mig mistænkt for bo flash eller noget... Efter det skrev han "sry flash test :) " jeg var nok hvid i ca 15 sek...

Det mod kunne jeg vildt godt tænke mig vi fik på da noflash som regl nok er en del af den store pakke og derved også kan bruges på gg...

Treat others as you would like to be treated

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 05 Sep 2011 :  11:36:16  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
har du ikke ip'en til serveren så kan jeg evt finde ud af hvad de bruger ?

G� til toppen af siden

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 05 Sep 2011 :  13:25:08  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det skal jeg lige de på i aften men den ene er en meget stor fransk server... Som også har flash i forskellige farver så der kan du ikke kun blive hvid men gul og blå sort rød osv

Treat others as you would like to be treated
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 05 Sep 2011 :  16:06:54  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Flippet maaand.

Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 06 Sep 2011 :  23:05:33  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
de må have spist den forkerte frø derovre :D

Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000