Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Server
 restrict awp
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
N�ste Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 2

Misfire.dk
Gæsteadmin

Denmark
178 indl�g

Skrevet - 28 Sep 2011 :  08:35:23  Vis profil  Bes�g Misfire.dk's hjemmeside  Svar med Quote
Bare et lille forslag til FFA serveren.
AW 1 pr. team, autosniper helt væk.
Ingen aw hvis der ikke som min. er 6 spillere.
Jeg tror det vil gavne teamplay og som det er nu er jeg den første til at hoppe ud fra serveren når der står 3 mand og lamer med de %#/&%#%¤# våben.


My life is going downhill - But i am picking up speed!!

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 28 Sep 2011 :  08:48:59  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Restriction af våben gør jeg fravælger en server, står der 3 med AWP må man til at lave lidt taktik med sit team og så ellers gøre brug af flash, deagle eller selv spare op til en og så få de snipere ned.

Men at begynde at fjerne våben fra spillet synes jeg er helt hul i hovedet.

Jeg er meget glad for AWP og kommer der en der er god til AWP og stort set aldrig dør,, hvornår skal jeg så kunne bruge den ?


What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/

Rettet af - skyderefterlyde!!! @ 28 Sep 2011 08:55:51
G� til toppen af siden

Misfire.dk
Gæsteadmin

Denmark
178 Posts

Skrevet - 28 Sep 2011 :  10:00:19  Vis profil  Bes�g Misfire.dk's hjemmeside  Svar med Quote
Sikkert en smagssag hvordan man ynder at spille.
Selv fravælger jeg de servere der har de våben kørende

My life is going downhill - But i am picking up speed!!
G� til toppen af siden

infected_mushroom
Forummedlem

Denmark
80 Posts

Skrevet - 28 Sep 2011 :  10:37:47  Vis profil  Svar med Quote
det er jo både godt og skidt at lave restriction på våben. dete r nederen når halvdelen af spillerne aldrig kommer ud af spawn fordi de spotter midt emd aw.

Dete r så osse at ødelægge en del af spillet at fjerne en del af det, då den er svær.

synes personligt ikk vi skal lave restrictions..
G� til toppen af siden

infected_mushroom
Forummedlem

Denmark
80 Posts

Skrevet - 28 Sep 2011 :  10:40:04  Vis profil  Svar med Quote
og er personligt selv ret dårlig til AW.

Og så går der 10 min så Gix opdaget den er kommentar og laver en ny at jeg slet ikk kan ramme....
G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 28 Sep 2011 :  10:49:50  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Det kan selvfølgelig være et problem når mappet går i rent AWP camping, men en Restriction vil så være gældende 100% af tiden, også når det ikke er et problem med AWP.

Men ja det er en smagssag :)


What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/
G� til toppen af siden

[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts

Skrevet - 28 Sep 2011 :  11:15:54  Vis profil  Svar med Quote
jeg er også modstander af at lave restrictions på awp. Jeg ynder selv at bruge den grønne, og som skyde skriver, er der en på serveren der er god med den, så har han lige som patent på det våben.
G� til toppen af siden

Gix
Forummedlem

Denmark
68 Posts

Skrevet - 28 Sep 2011 :  11:37:13  Vis profil  Svar med Quote
Restrictions gør ofte at folk fravælger en server ligesom der er et par stykker der nævner.
Da der er 1-2 afhængigt af deres buyscript der vil rende med den hele tiden og resten kan bare stå og kigge på.
Hvad angår autosniperen, der næsten aldrig nogen der bruger den. Så ville lyde underligt at smide den helt ud.

@ Infected - Det får du rigeligt at vide på mumble så det ved du jo godt ;)

G� til toppen af siden

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 28 Sep 2011 :  11:41:33  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg er ikke selv super med en awp, men er god til og pille dem og undgå de steder i standard maps hvor de har fordel... Det er bestemt en del af spillet... Hvis man er ked af Camp kan man da skrue ned for tiden og koble slay på ved end round time... Det er ikke fair med 1 til hver hold da jeg har auto buy som kan købe et set up selv ved rundestart og derved kan jeg få den hver gang...

Treat others as you would like to be treated
G� til toppen af siden

infected_mushroom
Forummedlem

Denmark
80 Posts

Skrevet - 28 Sep 2011 :  13:39:39  Vis profil  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Zeus

Jeg er ikke selv super med en awp, men er god til og pille dem og undgå de steder i standard maps hvor de har fordel... Det er bestemt en del af spillet... Hvis man er ked af Camp kan man da skrue ned for tiden og koble slay på ved end round time... Det er ikke fair med 1 til hver hold da jeg har auto buy som kan købe et set up selv ved rundestart og derved kan jeg få den hver gang...



Er der ikk noget med at man ikk må bruge konfigs/scripts?
G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 28 Sep 2011 :  15:01:53  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jeg syntes at der max skal være 2 pr. hold af de store snipere(aw/auto). men ligefrem at sige vi skal fjerne autosniperen er nok ikke en så god ide

Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?

G� til toppen af siden

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 29 Sep 2011 :  01:57:09  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvad skulle der være ulovligt ved enten skript eller konfig? Det er ikke lovligt og bruge wait commands men ellers er der intet ulovligt i det...

Treat others as you would like to be treated
G� til toppen af siden

Misfire.dk
Gæsteadmin

Denmark
178 Posts

Skrevet - 29 Sep 2011 :  15:37:28  Vis profil  Bes�g Misfire.dk's hjemmeside  Svar med Quote
Så sæt smoken op til 5 så køber jeg p90 og jerner hele bundet :=)

My life is going downhill - But i am picking up speed!!
G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 29 Sep 2011 :  23:06:59  Vis profil  Svar med Quote
Ved der er andre server der kører med 1 avp pr. team og det skaber alså mere spild efter min mening..Så for måske det ikke er så dårlig en ide at begrænse sniper våben på ffa serveren....
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 30 Sep 2011 :  03:15:51  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det er det eneste der helt hundred% vil holde mig langt fra ffa serveren den er sku blevet kedlig nok med de maps der er på den i dag var langt bedre for 4 år siden og mer besøgt tillige det var før jeg begik mig som gun gamer avp hørrer hjemme i spillet et helt team med ene avp´er så kan der altså ik være meget modstand så angriber man jo bare i flok så de solgt men det er en smags sag men jeg holder med skyde.


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

Misfire.dk
Gæsteadmin

Denmark
178 Posts

Skrevet - 30 Sep 2011 :  06:05:37  Vis profil  Bes�g Misfire.dk's hjemmeside  Svar med Quote
Nu skal man ikke kopiere bare fordi man kan men det jeg nævnte i indledningen har jeg spillet med i årevis på 30+gc. I den periode voksede 30+ fra 1 til 3 FFA servere med en Dust2 only som den ene (ikke meget brugt) samt 2 medlemsservere. Medlemsservere virkede på den måde at man skulle ind og stemme på mapcyklen 1 gang om ugen på hjemmesiden for at man kunne joine dem og selvfølgelig kun for medlemmer.

Men nu var det kun det med aw'en jeg synes var lidt interessant.
Som det er nu tror jeg , uden at have belæg for noget, kun at det er en lille sluttet flok der har spilletid på FFA serveren. Måske det er fordi de nyder at stå bagved et sted i det skjulte og plaffe folk ned med det lortevåben :=)

My life is going downhill - But i am picking up speed!!
G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 30 Sep 2011 :  07:18:38  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Restriction på AWP kommer der ikke på FFA så længe jeg har noget at sige. CS skal spilles som CS nu engang er lavet ellers gider jeg heller ikke vores FFA server mere, og ja så kan jeg ligeså godt finde en anden legeplads

Og den sidste uge jeg har spillet der har der overhovedet ikke været noget problem med den AWP, så måske misfire har været uheldig ?

Hvad er det for en 30+ server vi snakker om ? jeg troede vi snakkede +35 serverne her inde :P


What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/

Rettet af - skyderefterlyde!!! @ 30 Sep 2011 07:22:47
G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 30 Sep 2011 :  09:43:58  Vis profil  Svar med Quote
jeg kommer en sjælden gang på ffa serveren.
kommer der mange som der har avp på et af teams"ne så går der ikke lang tid før folk falder fra og forlader serveren.
Jeg syndes godt om avp, men igen så bliver det lidt en lukket fest hvis der er for mange af dem..
G� til toppen af siden

infected_mushroom
Forummedlem

Denmark
80 Posts

Skrevet - 30 Sep 2011 :  11:01:52  Vis profil  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Misfire.dk

Nu skal man ikke kopiere bare fordi man kan men det jeg nævnte i indledningen har jeg spillet med i årevis på 30+gc. I den periode voksede 30+ fra 1 til 3 FFA servere med en Dust2 only som den ene (ikke meget brugt) samt 2 medlemsservere. Medlemsservere virkede på den måde at man skulle ind og stemme på mapcyklen 1 gang om ugen på hjemmesiden for at man kunne joine dem og selvfølgelig kun for medlemmer.

Men nu var det kun det med aw'en jeg synes var lidt interessant.
Som det er nu tror jeg , uden at have belæg for noget, kun at det er en lille sluttet flok der har spilletid på FFA serveren. Måske det er fordi de nyder at stå bagved et sted i det skjulte og plaffe folk ned med det lortevåben :=)



Det skal lige siges at der er langt mindre der spiller css end før i tiden. Og det ikk er fordi folk synes det er dårlige servere +35 har.

dermed vil jeg osse sige at efterhånden er der så mange ting på FFA serveren at er ved at ligne kaffeklubben. og hvis vi så osse får lavet så vi skifter teams halv vejs i mappet lokker vi en masse meget yngere spillere til serveren.
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 30 Sep 2011 :  12:53:04  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af infected_mushroom

quote:
Oprindeligt skrevet af Misfire.dk

Nu skal man ikke kopiere bare fordi man kan men det jeg nævnte i indledningen har jeg spillet med i årevis på 30+gc. I den periode voksede 30+ fra 1 til 3 FFA servere med en Dust2 only som den ene (ikke meget brugt) samt 2 medlemsservere. Medlemsservere virkede på den måde at man skulle ind og stemme på mapcyklen 1 gang om ugen på hjemmesiden for at man kunne joine dem og selvfølgelig kun for medlemmer.

Men nu var det kun det med aw'en jeg synes var lidt interessant.
Som det er nu tror jeg , uden at have belæg for noget, kun at det er en lille sluttet flok der har spilletid på FFA serveren. Måske det er fordi de nyder at stå bagved et sted i det skjulte og plaffe folk ned med det lortevåben :=)



Det skal lige siges at der er langt mindre der spiller css end før i tiden. Og det ikk er fordi folk synes det er dårlige servere +35 har.

dermed vil jeg osse sige at efterhånden er der så mange ting på FFA serveren at er ved at ligne kaffeklubben. og hvis vi så osse får lavet så vi skifter teams halv vejs i mappet lokker vi en masse meget yngere spillere til serveren.


Ikke enig i det sidste der m8


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 30 Sep 2011 :  17:19:53  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Ting som ikke var på FFA serveren før er:

afk_manager er aktiv og bruges til afk spiller (nok det eneste i som alm spiller kan se er aktivt udover vacbans)
sm_downloader sørger for at nogen enkelte filer som sounds og admin models bliver downloadet til klienten inden man joiner serveren
sounds lidt lyde men kun admin der kan bruge dem downloadet via overstående inden man joiner serveren skal kun gøres en gang samme mappe struktur på alle vores server)
vacbans sørger for at holde steam cheaters væk fra vores server (kan alm spiller også se aktiv men ingen betydning for den enkelte spiller)
weapon_restrict kan bruges af admin til at restrict våben ingen betydning for den enkelte spiller medmindre admin aktivere det

Så jeg kan ikke se alle de ting der skulle være instaleret på FFA serveren ud over overstående hvor kun de 3 øverste har betydning for klienter og aligevel ikke for lydene kan kun høres hvis en admin aktivere det eneste der er aktiv udover alt andet er så afk_manager som jo er et uunverligt redskab vil jeg mene udover det kører FFA serveren standard opsætning som den altid har gjort ingen forandringer der så hvis i vil uddybe hvad i mener med alle de ting der er instaleret på serveren ?
G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 30 Sep 2011 :  18:01:14  Vis profil  Svar med Quote
Det er kun avp, som jeg godt kunne tænke mig begrænset og det er kun for at få lidt mere gang i spillet..Nogle har tendens til at købe avp og så står de på samme spot hele tiden.Er der så 3-4 eller 5 stk!s avp"er på et af teamsene så er det alså sur røv at spille..Bare 3 avp"er på et team kan styrre hele spillet.Men det igen kun hvad jeg har oplevet
G� til toppen af siden

[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts

Skrevet - 30 Sep 2011 :  19:55:20  Vis profil  Svar med Quote
Ja men mange andre på serveren syntes det er ok, at awp ikke er restricted. Så den er jo svær.
G� til toppen af siden

Misfire.dk
Gæsteadmin

Denmark
178 Posts

Skrevet - 01 Oct 2011 :  06:45:28  Vis profil  Bes�g Misfire.dk's hjemmeside  Svar med Quote
Jo jo men Skydeefterlyde kan man ikke i den røde armes ånd se på hvor meget game tid du faktisk har på den server om den sidste måned.
Bare for demokratiets skyld ?

//spørgsmålsfire.dk

My life is going downhill - But i am picking up speed!!
G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 01 Oct 2011 :  08:26:40  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
[+35]’erne har ikke lige så meget tid som yngre spillere, så tiden på vores servere skal være ”KVALITETS-TID”.

Har 3 unger, så min tid på CS serverne her er tid som skal være hygge, hvis så FFA serveren bliver lavet om med 127 regler som jeg føler ødelægger spillet, så gider jeg ikke spille på +35 FFA serveren, Og så kunne jeg jo ligeså godt også lade være med at være i klanen.

Det sker der går 1 måned uden jeg spiller, det kommer fuldstændig an på hvad jeg laver i den måned (ja jeg laver rent faktisk noget engang imellem) Nogen gange mixer jeg albums for folk eller også er jeg i studiet og lave musik og det kan godt tage lang tid, eller også har mine weekender været optaget af at være ude og spille musik.


Aner ikke hvor lang tid jeg har været på FFA, serveren siger jeg sidst spillede d. 23. hvilket så ikke passer. Men har haft en pause fra FFA og er nu begyndt igen og ser intet problem i at et hold har 5 AWP, Flash + HE + Deagle kan som regel gøre underværker mod sådan noget.

Når man spiller clan kampe ser du det heller ikke, nej der tager man en spare runde og så køber et ordenligt våben.





What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/
G� til toppen af siden

[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts

Skrevet - 01 Oct 2011 :  12:58:39  Vis profil  Svar med Quote
ja og især nu hvor teams bliver byttet rundt half ways. Så kan de jo netop ikke lige holde mappet fra samme spot 20 runder i streg.
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 01 Oct 2011 :  14:03:00  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Jamen for fan skyde hvorfor har du så ikke hjuplet med de lyde jeg har brug for hvilket program kan du anbefalde jeg kan bruge til at lave mine egen lyde og mixe dem sammen med musik ?




G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 01 Oct 2011 :  14:25:28  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Ableton Live eller Adobe Audition


What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/

Rettet af - skyderefterlyde!!! @ 01 Oct 2011 14:29:28
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 01 Oct 2011 :  17:10:33  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
lige mine ord men jeg har brugt 2 uger på at hente Adobe Audition 5 ned hos isohunt den stoppede ved 75% nu har jeg hentet Adobe Audition 3 istedet den kan vel det samme ?
G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 02 Oct 2011 :  08:28:06  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
hvis det bare er til at smide noget stemme oven på noget musik er Adobe Audtion 3 helt fint.





What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/
G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 02 Oct 2011 :  09:55:47  Vis profil  Svar med Quote
Tja.. har ikke det store problem med AWP selv om det da kan være træls at blive pillet af den samme nap 5 runder i træk! :O Men gør det jo også selv engang imellem når det lige køre for mig (det er sjældent, ved det godt)

:)
G� til toppen af siden
Side: af 2 Forrige emne Emne N�ste emne  
N�ste side
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000