Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Server
 Kan du lide vores servere...
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
N�ste Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 2

[+35]DiNO
[+35] Clan Founder, [+35] Member of COW

Denmark
2843 indl�g

Skrevet - 30 May 2010 :  05:46:35  Vis profil  Bes�g [+35]DiNO's hjemmeside  Svar med Quote
...og måske har du oven i købet gæsteadmin så kunne vi måske lokke dig til at donere f.eks sølle 25,- pr. måned til dem, så vi er sikker på at kunne drive FFA servere af god kvalitet fremover...

Vær forøvrigt opmærksom på at resten af året er vores DHosting servere gratis, og det er kun derfor de stadig kører..


www.clan35.dk

DiNO

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 30 May 2010 :  09:21:55  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
pm mig en paypal konto og du skal få.


What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 30 May 2010 :  09:52:27  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg har snakket lidt med ungamed omkring dette, jeg syntes det er en god ide at donere 25,- pr. mrd for at have gæste admin rights på vores server der er mange der efter hånden bruger den form for admins på serverne rundt omkring men vi har jo altid levet efter nedenstående regel

Link til vores konto




G� til toppen af siden

[+35]Bror1
[+35] Soldier

Denmark
90 Posts

Skrevet - 31 May 2010 :  21:01:43  Vis profil  Svar med Quote
Jeg vil sige at jeg er da ikke meget for at donere 25 kr. om mdr. til +35, ikke fordi jeg ikke har råd :-) , men mere at jeg er admin på serveren for at hjælpe med at holde orden på den server, og det kan jeg da kun se er til +35´s fordel.

I får en god server med gæste admins på, da i jo ikke selv er på hele tiden.

Folk kommer jo netop på jeres server pga, at dem der ikke kan opføre sig ordentlig bliver kicket/bannet og det som sagt da kun til jeres fordel.

Dog vil jeg sige at jeg de sidste par dage har oplevet at admins skifter maps uden votes, især når det er maps de ikke selv kan lide, og voted maps der bliver der lavet votes på igen af andre admins ??
At man som admin kommer til at spille et map man ikke selv kan lide,burde ikke betyde at man automatisk skifter map når der ikke er mange der brokker sig derinde.

Bortset fra det, er det så ikke muligt at vi evt. kunne lave en vote herinde på forum om evt. 10 maps der burde/kan ligge på server og så holde os til dem, for nogen enkelte af de maps der er på server er virkelige dårlige, og serveren tømmes når disse kommer frem.

AKA Fidibus i WOW
Always Happy.
Always Fragging.
G� til toppen af siden

[+35]DiNO
[+35] Clan Founder, [+35] Member of COW

Denmark
2843 Posts

Skrevet - 31 May 2010 :  21:08:07  Vis profil  Bes�g [+35]DiNO's hjemmeside  Svar med Quote
Ja du er gæsteadmin og hjælper og det er fint, men donerer ingen er der jo heller ingen server at være gæsteadmin på..

Men hvilke maps er det der tømmer serveren ?




www.clan35.dk

DiNO
G� til toppen af siden

goof78
Gæsteadmin

Afghanistan
571 Posts

Skrevet - 31 May 2010 :  21:51:02  Vis profil  Svar med Quote
Nu har jeg smidt et beskedent beløb, kan være det bliver fast rutine, men selvom jeg ikke længere spiller, syntes jeg da godt jeg kunne undvære den ene pizza i juni, til at vise bare lidt tak for al den sjove/hyggelige tid i har bidraget med. Selvom 50,- ikke rækker til meget, så "mange bække små" jo.

Godt initiativ med lidt brugerbetaling.
G� til toppen af siden

[+35]DiNO
[+35] Clan Founder, [+35] Member of COW

Denmark
2843 Posts

Skrevet - 01 Jun 2010 :  13:00:05  Vis profil  Bes�g [+35]DiNO's hjemmeside  Svar med Quote
Mange tak Goof...


www.clan35.dk

DiNO
G� til toppen af siden

viking.dk
Nyt forummedlem

Denmark
14 Posts

Skrevet - 05 Jul 2010 :  15:03:12  Vis profil  Svar med Quote
Hey..

Har først lige set den her tråd nu...

Har lige smidt en donation...

Bruger mange timer på jeres FFA server`s , og syntes i kører en god stil...

Mvh... Viking.dk/Brian

Brian
G� til toppen af siden

[+35]DiNO
[+35] Clan Founder, [+35] Member of COW

Denmark
2843 Posts

Skrevet - 05 Jul 2010 :  15:10:13  Vis profil  Bes�g [+35]DiNO's hjemmeside  Svar med Quote
Tak for det viking...


www.clan35.dk

DiNO
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 05 Jul 2010 :  17:04:33  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Ups jeg har glemt min indbetaling kigger på det når jeg kommer hjem håber ikke der kommer en rykker :-)




G� til toppen af siden

[+35]Bror1
[+35] Soldier

Denmark
90 Posts

Skrevet - 20 Jul 2010 :  20:41:07  Vis profil  Svar med Quote
Er det muligt at få sat serveren op til at når der spilles hostage maps at vi har et minut mere en normalt, da tiden er så kort at det er så godt som umuligt at redde gidsler ??

AKA Fidibus i WOW
Always Happy.
Always Fragging.
G� til toppen af siden

goof78
Gæsteadmin

Afghanistan
571 Posts

Skrevet - 20 Jul 2010 :  21:38:44  Vis profil  Svar med Quote
Godt tråden blev hevet op, havde helt glemt det.

Selvom gungame ikke kører optimalt, så må man spytte lidt i til det kan rende rundt, især nu Permand stresser rundt med alle mulige gøremål.
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 24 Jul 2010 :  17:16:09  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
yeps ditto her nu skýlder jeg for 2 mrd. jeg skal nok indbetale min del der er dog lige lidt øko problemer efter solgt lejlighed men ind skal pengene nok komme :-)




G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 31 Jan 2011 :  15:10:36  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hej fellow gamers. Jeg er med på at betale for min gæsteadmin på jeres css servere.. helt sikkert.. smider noget mønt når jeg får fyldt mere på min paypal.. eller er der et kontonummer jeg kan overføre på? Hilsen DP^

Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 31 Jan 2011 :  20:11:20  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
http://www.clan35.dk/ i menuen til venstre under støtter




G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 01 Feb 2011 :  07:18:00  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
finno... sender lidt mønt i dag...

Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?

G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 16 Feb 2011 :  06:50:38  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
men sm_admin virker ik hos mig lige nu guys :/

Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 17 Feb 2011 :  07:40:00  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
DP hvis dette er dit steamid STEAM_0:0:19449397 så virker det nogen gange midster den åbenbart forbindelsen til mysql databasen og så virker det ikke




G� til toppen af siden

Deadly_Shadow
Forummedlem

Denmark
91 Posts

Skrevet - 18 Feb 2011 :  11:34:55  Vis profil  Bes�g Deadly_Shadow's hjemmeside  Klik for at se Deadly_Shadow's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg har også smidt lidt penge afsted, for opretholdelse er nogle super gode server :)

Sprayer og så ligger man der bare.
Så kan ma da bare lærer det.

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 18 Feb 2011 :  15:36:26  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Jamen mange tak Shadow det sku altid dejligt når folk smider et lille tilskud til vores server det sku stort mange tak 10-20 kroner alt kan hjælpe vi det er jo helt friviligt her i klanen om man vil give lidt så det ekstra stort når et ikke medlem gør det....




G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 19 Feb 2011 :  07:16:30  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jeg smider 25 kr pr måned... det må være ok... og ok jump

Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 19 Feb 2011 :  10:29:52  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Det sku flot DP lidt er altid bedre end ingen ting tak for jeres støtte gutter :-)




G� til toppen af siden

[+35]DiNO
[+35] Clan Founder, [+35] Member of COW

Denmark
2843 Posts

Skrevet - 19 Feb 2011 :  10:41:46  Vis profil  Bes�g [+35]DiNO's hjemmeside  Svar med Quote
Til alle jer der af og til kaster lidt i klankassen skal der lyde en stor tak herfra for jeres støtte...


www.clan35.dk

DiNO
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 24 Jun 2011 :  22:16:38  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvis jeg nu også laver en fast overførsel hver måned kan jeg så ikke godt få lov til at få adgang til kun for medlemmer søde DiNO


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 25 Jun 2011 :  01:42:26  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
he he

Har du så fået adgang nu til kun for medlemmer og er du blevet brun omkring munden




G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 29 Jun 2011 :  02:19:37  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Nå ja han skal jo lige hjem fra sin fisketur he he




G� til toppen af siden

Broholmer
Gæsteadmin

33 Posts

Skrevet - 08 Oct 2011 :  13:52:37  Vis profil  Svar med Quote
jeg vil også gerne give en mønt eller to men jeg kan ikke finde noget konto nr

broholmer
G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 08 Oct 2011 :  15:43:56  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Kontonummeret er her m8
http://msforum.clan35.dk/topic.asp?TOPIC_ID=5456

Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?

G� til toppen af siden

Broholmer
Gæsteadmin

33 Posts

Skrevet - 08 Oct 2011 :  18:27:02  Vis profil  Svar med Quote
jeg takker

broholmer
G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 09 Oct 2011 :  04:26:29  Vis profil  Svar med Quote
Hmm jeg har tit truet med, at kaste et beskedent beløb til +35 dog aldrig blevet til noget, tror at jeg glemmer det..ps. Og lige pt er der ca 0 på kontoen ;=(

Jeg syntes helt sikkert at det skal være frivilligt om folk doner et beløb eller ej.
Bryder mig ikke om tanken at det kan udvikle sig til at man kan købe sig til at være admin...

G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 09 Oct 2011 :  09:22:33  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
sådan skal det heller ik være.. jeg smed vidst en hund i starten da jeg blev gæste og det er ved og være lang tid siden.. Man giver hvis man har lyst og råd..

Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?

G� til toppen af siden
Side: af 2 Forrige emne Emne N�ste emne  
N�ste side
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000