Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 CS 1.6/CZ/Source Topics
 Ny Pc, Med hvordan nu med cs/s ?
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]D.N.A
[+35] Soldier

Denmark
524 indl�g

Skrevet - 15 Nov 2011 :  08:49:30  Vis profil  Bes�g [+35]D.N.A's hjemmeside  Send [+35]D.N.A en AOL besked  Klik for at se [+35]D.N.A's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hej alle!
Så har jeg langt om længe fået købt ny pc med win 7 !!
Det er en 64 bit maskine og jeg skal have installeret css.

Er der en venlig sjæl der vil guide mig blidt igennem install.
Jeg kan nemlig huske at man før i tiden kunne installere cdèn og så bare kopier den gamle css oven i??

Og nu da den gamle maskine ikke er en 64 bit maskine, så ved jeg ikke lige hvordan.

Mvh Dan +35.DNA

Det snakker vi om, JEG SAGDE DET SNAKKER VI OM!!

Deadly_Shadow
Forummedlem

Denmark
91 Posts

Skrevet - 15 Nov 2011 :  10:29:00  Vis profil  Bes�g Deadly_Shadow's hjemmeside  Klik for at se Deadly_Shadow's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvis du har en steam konto med spillet tilføjet til kontoen, så skal du bare hente steam og logge på og så hente spillet og installere via steam, så burde det hele kører af sig selv. Så opdatere den det selv og så kan du spille det når steam er færdig med at hente det.

Sprayer og så ligger man der bare.
Så kan ma da bare lærer det.

G� til toppen af siden

[+35]D.N.A
[+35] Soldier

Denmark
524 Posts

Skrevet - 15 Nov 2011 :  10:37:17  Vis profil  Bes�g [+35]D.N.A's hjemmeside  Send [+35]D.N.A en AOL besked  Klik for at se [+35]D.N.A's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hej, jeg skal altså bare hente/dl steam og så logge på??

herfra --> Welcome to Steamstore.steampowered.com

Mvh Dan

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 15 Nov 2011 :  10:42:45  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Du henter steam her http://cdn.steampowered.com/download/SteamInstall.msi og så er det bare at instalere det

G� til toppen af siden

[+35]D.N.A
[+35] Soldier

Denmark
524 Posts

Skrevet - 15 Nov 2011 :  11:06:15  Vis profil  Bes�g [+35]D.N.A's hjemmeside  Send [+35]D.N.A en AOL besked  Klik for at se [+35]D.N.A's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hey All!
1000 Tak

Mvh Dan

G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 15 Nov 2011 :  11:15:13  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Er du gal mand hvad sten har du været gemt under

What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/
G� til toppen af siden

[+35]D.N.A
[+35] Soldier

Denmark
524 Posts

Skrevet - 15 Nov 2011 :  12:29:18  Vis profil  Bes�g [+35]D.N.A's hjemmeside  Send [+35]D.N.A en AOL besked  Klik for at se [+35]D.N.A's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Lul, jeg er jo en gammel nar, og har sgu kørt med den samme pc de sidste 6 år, og uden nogensinde og geninstall af noget som helst :-D

Mvh Dan

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 15 Nov 2011 :  15:47:37  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Sku flot men så var det vist også på tide du skiftede det ud med noget nyt

G� til toppen af siden

[+35]D.N.A
[+35] Soldier

Denmark
524 Posts

Skrevet - 16 Nov 2011 :  09:42:05  Vis profil  Bes�g [+35]D.N.A's hjemmeside  Send [+35]D.N.A en AOL besked  Klik for at se [+35]D.N.A's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja!
Så køre cs/css/hl/cz
jeg fik console til at virke og netgraph, mic og headset.

Men hvad nu med Admin ??

Mvh Dan

G� til toppen af siden

Deadly_Shadow
Forummedlem

Denmark
91 Posts

Skrevet - 16 Nov 2011 :  11:14:27  Vis profil  Bes�g Deadly_Shadow's hjemmeside  Klik for at se Deadly_Shadow's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Spark til jumpman :p hvis han er blevet færdig med sit wow projekt :D :P

Sprayer og så ligger man der bare.
Så kan ma da bare lærer det.

G� til toppen af siden

goof78
Gæsteadmin

Afghanistan
571 Posts

Skrevet - 17 Nov 2011 :  21:13:05  Vis profil  Svar med Quote
såDAN

Endnu en go' grund til at komme ind på serverne og rykke folk lidt rundt. Hvornår spiller du DNA?
G� til toppen af siden

[+35]D.N.A
[+35] Soldier

Denmark
524 Posts

Skrevet - 18 Nov 2011 :  17:40:19  Vis profil  Bes�g [+35]D.N.A's hjemmeside  Send [+35]D.N.A en AOL besked  Klik for at se [+35]D.N.A's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hey All!
Jammen, jeg skal til at spille lidt igen, efter en længere pause, så syntes jeg det var tid til ny og en hel del hurtigere pc, så derfor er det så automatisk også spille tid igen normalt efter aftensmaden og et par timer frem.

Jeg har købt en Intel: i5 * 8 Gb DDR 3, 1333 mHz * Nvidia 550 Gts 1 Gb DDR 5, 1024, 2 Tb Hdd.

Mvh Dan

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000