Forfatter |
Emne  |
|
dennismadsen
Nyt forummedlem

Denmark
21 indl�g |
Skrevet - 22 Nov 2011 : 15:14:59
|
hvorfor bliver jeg bannede på jeres ffa server. jeg brugte min sounds og skills så blev jeg bannede af dørge. det er anden gang jeg klager fordi jeres admins tror jeg hacker. jumpman kan du ikke gøre et eller andet :/
|
|
dennismadsen
Nyt forummedlem

Denmark
21 Posts |
Skrevet - 22 Nov 2011 : 15:18:04
|
navn er KaDaZ [E]piC
bannede af dørge. |
 |
|
[+35]Degu
[+35] miniCOW - G5

Denmark
2218 Posts |
|
dennismadsen
Nyt forummedlem

Denmark
21 Posts |
Skrevet - 22 Nov 2011 : 15:24:39
|
hvad er der med det?
|
 |
|
Gix
Forummedlem

Denmark
68 Posts |
Skrevet - 22 Nov 2011 : 15:29:27
|
2 accounts Degu. Er vel ret simpelt at løse. |
 |
 |
|
dennismadsen
Nyt forummedlem

Denmark
21 Posts |
Skrevet - 22 Nov 2011 : 15:30:31
|
jeg har ikke 2 acc. Det var for min m8 jeg skrev det der igår eller i forgårs
|
 |
|
Dorge
Forummedlem

Denmark
173 Posts |
Skrevet - 22 Nov 2011 : 15:31:10
|
venter på at høre fra jump så ser jeg demoen igennem med de andre admins og hvis der ikke er noget er du enligt stadig bannet da du disres admins!?!
|
 |
 |
|
dennismadsen
Nyt forummedlem

Denmark
21 Posts |
Skrevet - 22 Nov 2011 : 15:32:24
|
du har så evig ret..... (not) |
 |
|
Dorge
Forummedlem

Denmark
173 Posts |
Skrevet - 22 Nov 2011 : 15:32:51
|
okay så men ja vi vender tilbage når vi har mere ang dit ban! |
 |
 |
|
Gix
Forummedlem

Denmark
68 Posts |
Skrevet - 22 Nov 2011 : 15:39:49
|
Og en anden gang smid din post under klager istedet. Så er den hvor den skal være. |
 |
 |
|
[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts |
Skrevet - 22 Nov 2011 : 16:57:00
|
Hør lige hvis manden er banned en gang i forvejen, så er der jo slet ikke noget at diskutere, eller misforstår jeg hvad det hele går ud på. |
 |
|
Gix
Forummedlem

Denmark
68 Posts |
Skrevet - 22 Nov 2011 : 16:58:56
|
Det er fordi han er blevet banned på sin anden account nu Butter. |
 |
 |
|
dennismadsen
Nyt forummedlem

Denmark
21 Posts |
Skrevet - 22 Nov 2011 : 17:17:12
|
har kun en Gix. skrev for min ven i går |
 |
|
[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts |
Skrevet - 22 Nov 2011 : 17:49:36
|
Den hopper jeg ikke på. Hvorfor skulle din såkaldte m8 ikke selv skrive herinde. Du skriver heller ikke på noget tidspunk i det tidligere oplæg at det er for en anden du skriver, men skriver i stedet "jeg".
Står det til mig er det farvel og tak, taget din tone i betragtning også. Du er jo ikke ligefrem ydmyg når du henvender di her.
|
 |
|
Diiva
Nyt forummedlem
Denmark
4 Posts |
Skrevet - 22 Nov 2011 : 18:13:13
|
Forstår ikke hvorfor sådan en som KaDaZ skal bannes.. Når HyTeX må komme ind gentagende gange når det er tydelig wh :S |
 |
|
skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts |
Skrevet - 22 Nov 2011 : 18:16:40
|
quote: Oprindeligt skrevet af dennismadsen
du har så evig ret..... (not)
Du tror vel ikke på vi unbanner dig når du skriver på den måde der ?
Desuden har du ikke klaget før over vores admins og hack, du har klaget over noget med brush og jeg har skrevet at du ikke bliver unbanned da du har kaldt vores admin for retard. og sørme om du ikke tillader dig at være provokerende i den her tråd.
Din historie med din ven tror jeg ikke du skal regne med der er nogen af os der tror på.
Men se det fra den lyse side, du slipper for os retards nu
|
What is MineCraft ? The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to. Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.
 http://wasteland.danskforum.net/
|
Rettet af - skyderefterlyde!!! @ 22 Nov 2011 18:21:46 |
 |
|
skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts |
Skrevet - 22 Nov 2011 : 18:27:37
|
quote: Oprindeligt skrevet af Diiva
Forstår ikke hvorfor sådan en som KaDaZ skal bannes.. Når HyTeX må komme ind gentagende gange når det er tydelig wh :S
Diiva han blev banned fordi han blev mistænkt for WH, den ville så blive ophævet igen hvis demoen ikke viste noget. Og hvorfor har du ikke fået fat på en admin når du ser en der tydelig WH´r
At skrive i den her tråd giver ingen mening |
What is MineCraft ? The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to. Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.
|
Rettet af - skyderefterlyde!!! @ 22 Nov 2011 18:31:43 |
 |
|
^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts |
Skrevet - 22 Nov 2011 : 19:25:02
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]skyderefterlyde
Forstår ikke hvorfor sådan en som KaDaZ skal bannes.. Når HyTeX må komme ind gentagende gange når det er tydelig wh :S
Diiva han blev banned fordi han blev mistænkt for WH, den ville så blive ophævet igen hvis demoen ikke viste noget. Og hvorfor har du ikke fået fat på en admin når du ser en der tydelig WH´r
At skrive i den her tråd giver ingen mening
Skal du egentlig ikke snart være soldier. Det syns jeg må være fortjænt efterhåndeen så aktiv du er blevet i forum det ender jo med at du henter mig igen hvad posts angår. Og COW tror godt i kan lukke denne tråd her nu. |
 Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser. |
 |
|
dennismadsen
Nyt forummedlem

Denmark
21 Posts |
Skrevet - 22 Nov 2011 : 20:36:27
|
skyderefterlyde. tro det eller ej det var ikke mig det kaldte jeg "retard" ville jeg aldrig gøre har spillet så meget på den server kender reglerne. og det var min ven sick der kaldte jer det spørg selv gix. forstår bare ikke hvorfor i beskylder mig for wh når det er tydelige sounds :/ men hvornår får jeg savr om i synes det er wh eller ej? |
 |
|
[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts |
Skrevet - 23 Nov 2011 : 02:42:13
|
forstår godt hvorfor han er banned... Men vil da stærkt opfordre dig til og lave ~5-10 min demo af ham den anden så skal jeg nok se det igennem... |
Treat others as you would like to be treated |
 |
|
[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts |
Skrevet - 23 Nov 2011 : 08:20:54
|
Det starter med mistanke om wh, det gav dig 3 dage. Det faktum at der ikke er nogen i det her forum der køber din historie om at du forleden skrev for en ven, og din generelle fremtoning i denne tråd også, har givet dig et permban. Tvivler på der er nogen der giver dig grønt lys for at få det ban annulerret. Wh eller ej |
 |
|
skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts |
Skrevet - 23 Nov 2011 : 10:40:36
|
Den klage du har skrevet det andet sted handler om dig og ikke din ven, stop med at spilde vores tid.
STEAM_0:0:35755368 Navn ændret - 13 November 2011 @ 9:48pm - KaDaZ Brush?
Dennis madsen quote: Jeg er blevet banned for af have Brush stående i mit navn. Jeg prøvede og forklare ham af det er så mine venner kan se jeg gerne ville spille brush. Tror det var Gix der bannede mig.
Gix quote:
Han fik en halv time fordi han blev ved med at ville diskutere og kaldte mig for retard gentagne gange.
Vil du stadig mene vi skal spørge Gix omkring retard og vil du stadig mene vi skal tro på det var en af dine venner ?
Din historie hænger jo slet ikke sammen |
|
Rettet af - skyderefterlyde!!! @ 23 Nov 2011 10:46:01 |
 |
|
dennismadsen
Nyt forummedlem

Denmark
21 Posts |
Skrevet - 23 Nov 2011 : 12:10:25
|
få mig og min ven unbanned så skal jeg nok få ham ind og sige det var ham der gjorde det. og så kan du banne mig igen efter pga. i tror jeg wh'er vil bare ikke have i giver mig skylden for noget min ven har gjort. jeg troede da voksne vidste bedre. |
 |
|
[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts |
Skrevet - 23 Nov 2011 : 13:09:40
|
Dennismadsen jeg ved ikke hvad der er du ikke forstår. Det her handler ikke om at unbanne din ven, for i vores verden eksisterer han ikke. Hvorfor er han heller ikke her i forum ?. |
 |
|
dennismadsen
Nyt forummedlem

Denmark
21 Posts |
Skrevet - 23 Nov 2011 : 17:03:00
|
btr. det er fordi han ikke vidste hvordan han lavede en... så ville jeg bare hjælpe ham fordi han er i mit team. har spillet meget på +35 det ved du også selv. jeg har hedder r4th3r a1m |
 |
|
dennismadsen
Nyt forummedlem

Denmark
21 Posts |
Skrevet - 24 Nov 2011 : 19:47:06
|
har i fundet ud af noget?. |
 |
|
infected_mushroom
Forummedlem

Denmark
80 Posts |
Skrevet - 24 Nov 2011 : 20:31:03
|
er der ikk en der kan lave så dam dennismadsen ikk kan skrive her på forum mere? |
 |
|
dennismadsen
Nyt forummedlem

Denmark
21 Posts |
Skrevet - 24 Nov 2011 : 20:50:10
|
ikke for af være uhøflig men er der nogen der har ringet dig op.... infected? |
 |
|
Gix
Forummedlem

Denmark
68 Posts |
Skrevet - 24 Nov 2011 : 20:55:19
|
Tror godt at du kan droppe det. Du skal snakke ordentligt til admins samt brugerne, og overholde reglerne uden at skulle diskutere alt. |
 |
 |
|
dennismadsen
Nyt forummedlem

Denmark
21 Posts |
Skrevet - 24 Nov 2011 : 21:03:40
|
ved det godt det er jeg ked af. men ved bare ikke hvorfor han lige pludselig skulle kom undskyld |
 |
|
|
Emne  |
|