Forfatter |
Emne |
|
LunD^dk
Friend of [+35]
987 indl�g |
Skrevet - 27 Nov 2011 : 11:09:01
|
Hej.
Ved ikke om i søger admins, og om man overhovedet må spørge på det men da jeg spiller meget på FFA serveren, har jeg tænkt på jeg godt kunne tænke mig at være med som hjælpe admin. Jeg spiller måske 10-15 timer om ugen derinde, både morgen og aften, så jeg er på mange tider på dagen (så tit konen tillader det :)
Jeg hedder Jesper Lund og er 25år gammel, har spillet CS siden det kom i i beta 1.0 (var dog meget bedre for 10 år siden. :) men nyder stadig at spille.
Jeg er villig til at spytte lidt i kassen til server vedligehold hvis det ønskes. :)
|
Rettet af - LunD^dk @ 27 Nov 2011 11:11:14
|
|
DP
Forummedlem
Denmark
576 Posts |
Skrevet - 27 Nov 2011 : 14:29:24
|
Hej Lund.. som det er nu, så er det +35 der beslutter hvem der skal være admins. det med at ansøge om admin er ikke aktuelt. men jeg må sige at du er en god kandidat da.. vi ses derinde makker |
Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?
|
|
|
[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
408 Posts |
Skrevet - 27 Nov 2011 : 18:55:48
|
Du kunne jo søge optagelse i +35 ? har da set de har haft WA members før.. |
Treat others as you would like to be treated |
|
|
[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
1232 Posts |
Skrevet - 27 Nov 2011 : 19:29:21
|
altså hvis vi skulle have en admin mere som er aktiv på ffa serveren, er Lund bestemt værdig. Kan klart anbefales af undertegnede. |
|
|
LunD^dk
Friend of [+35]
987 Posts |
Skrevet - 27 Nov 2011 : 20:08:53
|
Man skal vidst være over 35 for at blive medlem så vidt jeg kan se. Men tak for Anbefalingerne. Vi må se hvad de siger :)
|
|
|
Dorge
Forummedlem
Denmark
173 Posts |
Skrevet - 27 Nov 2011 : 20:56:58
|
hmm har intet imod dig overhovedet og synes kun godt om at vi har en del admins men må sige der er mere end rigeligt admins på ffa kan ikke helt se grunden til du skulle blive det men ser heller ikke noget negativt i det men ja jeg stemmer imod pgr. af jeg er bange for der vil komme for mange skænderier mellem de mange admins som man siger i mit erhverv for mange kokke fordærver maden :) |
|
|
|
LunD^dk
Friend of [+35]
987 Posts |
Skrevet - 27 Nov 2011 : 21:09:09
|
Tja, nu er det jo ikke mad vi laver, men kan da godt se hvad du mener. Men ville gerne være med til at holde serveren ren, når nu jeg bruger så meget tid derinde. :) Også selvom der er mange andre ads på. |
|
|
[+35]Rekop
[+35] Soldier
Denmark
1172 Posts |
Skrevet - 28 Nov 2011 : 00:19:22
|
jo flere "gode"admins,jo mindre arbejde...Så hvis jeg overhoved har noget at skulle have sagt "i denne sammenhæng", stemmer jeg for.. Og ellers optager de vist nye clan menbers fortiden selv om du ikke er fyldt de 35... |
|
|
skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]
Denmark
1228 Posts |
Skrevet - 28 Nov 2011 : 08:43:29
|
Kan overhovedet ikke se at mange admins skulle fordærve noget,, men for mange dårlige admins kan være et problem (og dem var her på et tidspunkt) Men altså LunDdk er fin at snakke med og en fin spiller, så for min skyld må han godt blive admin.
Og søg ind som +35, vi tager vist alt på prøve der er 37 grader varmt og har en puls. |
What is MineCraft ? The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to. Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.
http://wasteland.danskforum.net/
|
|
|
^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem
Denmark
2225 Posts |
Skrevet - 28 Nov 2011 : 09:30:29
|
quote: Oprindeligt skrevet af Dorge
hmm har intet imod dig overhovedet og synes kun godt om at vi har en del admins men må sige der er mere end rigeligt admins på ffa kan ikke helt se grunden til du skulle blive det men ser heller ikke noget negativt i det men ja jeg stemmer imod pgr. af jeg er bange for der vil komme for mange skænderier mellem de mange admins som man siger i mit erhverv for mange kokke fordærver maden :)
Altså folk skriger på flere admins på ffa så den udtalelse der er da helt hen i vejret Dørge. Må så lige tilføje i skal ikke lave mad jo. |
Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser. |
|
|
^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem
Denmark
2225 Posts |
Skrevet - 28 Nov 2011 : 09:35:43
|
quote: Oprindeligt skrevet af LunDdk
Man skal vidst være over 35 for at blive medlem så vidt jeg kan se. Men tak for Anbefalingerne. Vi må se hvad de siger :)
Du kan jo prøve Lund. Man ved aldrig. MickQ er jo under 35 og han er da rimlig ny ved godt at cow skriver noget i den der retning. Men prøv. |
|
|
LunD^dk
Friend of [+35]
987 Posts |
Skrevet - 28 Nov 2011 : 10:23:22
|
Der står bare under forum for "vil du være medlem":
Vi har lukket for medlemsoptagelse.
Eneste undtagelse er ansøgere over 35 år. De kan sende en ansøgning til cow@clan35.dk .
|
|
|
LunD^dk
Friend of [+35]
987 Posts |
Skrevet - 28 Nov 2011 : 11:04:24
|
Men hvem er det der afgøre om jeg kan få lov? Er det Jumpman? |
|
|
[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 28 Nov 2011 : 11:25:21
|
No det er det ikke det er vores COW du kan skrive til dem på cow@clan35.dk hvis du vil sende dem en ansøgning, vi er en voksen klan hvorfor forumet for optagelser af medlemmer er lukket må jeg melde pass det fatter jeg endligt heller ikke hvorfor det er, vi bestræber os hvis vi tager nye medlemmer ind på de er omkring de 28 år som minium og opad alle vores medlemmer som er under 35 år bruger [Wa] efter deres nick så der kan de se forskellen, jeg syntes bestemt at LundDK er egent som gæsteadmin til at starte med så må vi jo se hvad COW siger til din ansøgning nogen gange gør de undtagelser men jeg vil ikke love dig noget, men gæsteadmin kan du godt blive, admin rettighedder virker automatisk på alle vores server, krav er at man føler med i forumet og deltager i tingene når man har tid og det ikke engang om måneden vi snakker om, bare i dag har jeg modtaget 32 mails fra forumet mange af dem omhandler dog samme emne heldigvis for ellers ville jeg ikke bestille andet en at sidde og læse og skrive he he og dagen er ikke over endnu dam :-)
Men smæk mig dit steamid, dit spiller nick og din email så opretter jeg dig asap du kan evt sende dem til mig hvis du ikke vil skrive det her i forum tryk på mit navn og tryk Click to send an E-Mail |
|
|
|
Dorge
Forummedlem
Denmark
173 Posts |
Skrevet - 28 Nov 2011 : 21:41:06
|
Welcome LUND :D håber du får en endnu federe tid sorry for min besked den anden dag men synes bare tit der er ret mange admins på.. muligt det bare er mig men cool nok håber vi alle kan game uden prob sammen :D ses derinde! |
|
|
|
LunD^dk
Friend of [+35]
987 Posts |
Skrevet - 28 Nov 2011 : 22:59:33
|
Super, jeg har sendt dig en mail Jump. ;) |
|
|
[+35]Jumpman
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 29 Nov 2011 : 22:55:53
|
Yep har oprettet dig nu... |
|
|
|
LunD^dk
Friend of [+35]
987 Posts |
Skrevet - 30 Nov 2011 : 09:26:29
|
Okay, får jeg noget på mail omkring hvordan jeg bruger det? |
|
|
Gix
Forummedlem
Denmark
68 Posts |
Skrevet - 30 Nov 2011 : 09:32:13
|
I din console, skriv følgende: bind "-" "sm_admin" - er så selvfølgelig en valgfri knap, så når du trykker på den kommer admin menuen frem. Og så er der ellers frit valg mellem commands. |
|
|
|
LunD^dk
Friend of [+35]
987 Posts |
Skrevet - 30 Nov 2011 : 12:33:10
|
Super duper. :) Ses på serveren. Jeg glæder mig til at kunne hjælpe. Jeg finder det link til donationer, vil gerne give lidt til serveren, da jeg elsker at spille på den, og bruger stortset aldrig andre. :) |
|
|
[+35]Jumpman
Denmark
6728 Posts |
|
LunD^dk
Friend of [+35]
987 Posts |
Skrevet - 30 Nov 2011 : 16:24:13
|
Nå, det kunne du godt lide hva' :)
Hvorfor tager det så lang tid at uploade en ny besked herinde, jeg bruger 65sek. hver eneste gang på det, det er da lidt øv.. Er det kun hos mig den er gal? |
|
|
Støvlenissen
Gæsteadmin
Denmark
147 Posts |
Skrevet - 30 Nov 2011 : 16:46:20
|
Nå, det kunne du godt lide hva' :)
Hvorfor tager det så lang tid at uploade en ny besked herinde, jeg bruger 65sek. hver eneste gang på det, det er da lidt øv.. Er det kun hos mig den er gal?
Nej tror skam det er alle den er langsom for jeg plejer at lukke internet explore og åbne en ny |
Dolk dolk... |
|
|
LunD^dk
Friend of [+35]
987 Posts |
Skrevet - 30 Nov 2011 : 16:56:01
|
Okay, der går altid 65sek hos mig, hverken mere eller mindre, men der står jo også det er tilpasset gamle læsere, det er måske så alle kan følge med? ;) |
|
|
^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem
Denmark
2225 Posts |
Skrevet - 30 Nov 2011 : 18:32:04
|
Okay, der går altid 65sek hos mig, hverken mere eller mindre, men der står jo også det er tilpasset gamle læsere, det er måske så alle kan følge med? ;)
Når du har postet så luk din web brouser ned og åben den igen så har du postet på 5-10 sek. i stedet. Det burde ikke værre nødvendigt men det er et cow anliggende.
|
|
|
[+35]Jumpman
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 30 Nov 2011 : 18:39:57
|
Vi arbejder på at få presset cow til at oprette et nyt forum det her forum er så gammel og langsomt så muligheden for vi får et nyt er ret stort mere vil jeg ikke sige lige nu. |
|
|
|
skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]
Denmark
1228 Posts |
Skrevet - 01 Dec 2011 : 09:07:43
|
ingen grund til nyt forum, skal bare have en anden host der rent faktisk ved hvordan man kører en mysql database, det virker som om databasen kører på en maskine der ikke er meget større end 200 mhz (hvilket den sikkert heller ikke er) der er sat til at slukke for harddiskene bare forum har stået stille i 5 min.
+ jeg synes det er ret fedt nogen gange at læse i de gamle tråde,, du har et par guldkorn liggende rundt omkring ;) |
What is MineCraft ? The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to. Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.
http://wasteland.danskforum.net/
|
Rettet af - skyderefterlyde!!! @ 01 Dec 2011 09:09:29 |
|
|
|
Emne |
|