Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Server
 Kan vi få d2 cargo på prøve på ffa?
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 indl�g

Skrevet - 16 Dec 2011 :  01:50:23  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
http://kosire.dk/csgo/dust2/

Kan vi få den her på prøve?

Treat others as you would like to be treated

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 16 Dec 2011 :  07:45:53  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Ja ind med den :)

smid endelig den her ind også

http://kosire.dk/csgo/dust/

What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/

Rettet af - skyderefterlyde!!! @ 16 Dec 2011 07:47:46
G� til toppen af siden

[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts

Skrevet - 16 Dec 2011 :  07:47:08  Vis profil  Svar med Quote
Den ser da vildt fed ud
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 16 Dec 2011 :  08:27:26  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Jamen jeg skal da kigge på det engang i aften jeg skal ud og købe julegaver i dag så ved ikke lige hvornår det bliver....

G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 16 Dec 2011 :  09:32:50  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Glæd dig,, det her er dig om et par timer

http://www.dr.dk/nu/player/#/hjaelp-det-er-jul/24321

What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/
G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 16 Dec 2011 :  11:51:28  Vis profil  Svar med Quote
Ja, de ser meget fede ud de maps. :)
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 16 Dec 2011 :  12:13:19  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Nu har jeg lagt de 2 maps op til madweeser så når han har lagt dem videre op på hans hotel aktiver jeg dem i mapcycle på ffa serveren men det bliver nok først i aften er en travl mand i dag juleindkøb bahhhhh

G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 16 Dec 2011 :  12:35:04  Vis profil  Svar med Quote
der er jo lang tid til jul :-)
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 20 Dec 2011 :  01:05:08  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
De 2 nye maps er nu lagt ind i ffa mapcycle så nu ser den sådan her ud husk // betyder mappet ikke er aktiveret men er aktiveret så admin altid kan lave map vote på alle de maps der ligger på serveren.

de_dust2
de_nuke
de_autumn
de_dust2_csgo
de_inferno
cs_office
de_crane
de_dust_csgo
de_train
de_cbble
de_cpl_mill
de_season
de_aztec
de_dust
cs_italy
de_strata

// de_fastline_v3
// de_losttemple
// de_losttemple_pro
// cs_militia
// cs_assault
// de_tides
// cs_miami_css
// de_chateau
// de_piranesi
// cs_havana
// cs_compound
// de_prodigy
// de_port
// de_stadium_final_v2
G� til toppen af siden

Gix
Forummedlem

Denmark
68 Posts

Skrevet - 21 Dec 2011 :  23:13:01  Vis profil  Svar med Quote
En anden gang i smider maps ind på serveren synes jeg de bør testes først. Der er ekstremt mange bugs i de 2 nye CSGO maps. Fejlende textures, ting man ikke kan hoppe op på, div. tønder og lign. står fast, textures der kan ses igennem (afhængigt af spillers placering i mappet).

Sætter du dig for eksempel i graven i dust2_csgo på lang og kigger op mod A kan du se igennem smoken, og men sidder du på A site kan du intet se.

Er godt med lidt variation til tider, men når mappet ikke fungerer vil jeg mene det burde droppes.

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 21 Dec 2011 :  23:27:17  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Det du nok ret i Gix, men så skal vi bruge nogen til at teste FFA maps for jeg personligt spiller ikke FFA maps, og jeg regnet da med disse maps var ok det jo ikke nok bare at linke et links som du siger mappet skal også virke.

G� til toppen af siden

Gix
Forummedlem

Denmark
68 Posts

Skrevet - 22 Dec 2011 :  00:21:16  Vis profil  Svar med Quote
En anden gang burde vi vel lige høre et par stykker om en eller anden kunne hoste en server og så lige sidde et par stykker evt. og teste for de mest basale bugs.

Da jeg personligt vil mene det er overvældende med så mange bugs der er i disse 2 maps, er også blevet kontaktet af flere af de faste spillere der mener det ikke fungerer.

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.26 sek. Snitz Forums 2000