Forfatter |
Emne |
|
Lykkehjulet
Forummedlem
Denmark
82 indl�g |
Skrevet - 18 Dec 2011 : 00:06:06
|
Syntes det kunne være lækkert at få kaste kniven tilbage i knife fights, og har lagt mærke til at der er en del andre der deler denne mening. Så håber at det måske er noget der kunne komme til overvejelse.
Syntes også det kunne være nice, hvis vinderen af mappet, starter næste map på USP i stedet for glock. Det var der på Conquer gun game i cz, og det var mega nice at starte et level over de andre, som en lille ekstra præmie.
Måske en lille tekst med antal vundne maps når man vinder et map kunne friste.
Takker for en fed server med mange dejlige gutter og søde piger som Z-rider aka Louise |
|
[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 18 Dec 2011 : 13:51:55
|
Min fejl at kasteknivene forsvandt under knifefight de er aktiveret igen.
Lige for alle når man starter syntes jeg bedst om, man skal ikke have en fordel for at vinde et map når man starter på et nyt det er ikke fair overfor dem som ikke er så gode til at spille css.
Vundende maps mener jeg man kan se med en eller anden kommando fra stats systemet men kan ikke huske hvad man skal skrive. |
|
|
|
[+35]kriGsfJæs
[+35] Soldier
Denmark
681 Posts |
Skrevet - 18 Dec 2011 : 16:02:29
|
!wins ?
|
At sige det forkerte i den rette kontekst - er bedre end at sige det rigtige, i den falske kontekst. sep. anno 2013 ,finpudset maj anno 2015
|
|
|
Lykkehjulet
Forummedlem
Denmark
82 Posts |
Skrevet - 18 Dec 2011 : 19:40:50
|
Vil da prøve at skrive !wins :-)
|
|
|
skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]
Denmark
1228 Posts |
Skrevet - 25 Dec 2011 : 15:19:28
|
ja lad os da endelig give de bedste flere fordele
Næ lad os smide vinderen på HE i første runde og de andre på USP |
What is MineCraft ? The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to. Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.
http://wasteland.danskforum.net/
|
|
|
[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 25 Dec 2011 : 23:36:49
|
ha ha det kunne sku da være for sjovt det forslag skyde he he griner sku stadig |
|
|
|
|
Emne |
|