Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Gungame server
 Gungame Lag
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 indl�g

Skrevet - 29 Dec 2011 :  22:53:17  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
En lille forklaring på vores store problem

Som i kan se her

har gungame I en ping over 220 og et cpu forbrug på 0% da der ingen spiller er på

Som i kan se på billede 2

svinger pingen meget her ligger den på lidt over 5 hvor den lige er faldet fra 220 men så se lige på grafen det alle de streger som er grønne og røde og et cpu forbrug på 0% da der ingen spiller er på den viser serveren monster lagger uden spiller hmmm

Billede 3 viser

hvordan grafen og ping skal se ud på en fyldt FFA server uden lag lav ping og ingen udsving i grafen og det med et cpu forbrug der svinger lidt på 24.88%

Og da vi ingen problemer havde før steams opdatering og GL's dos angreb på nogen af vores server og vores FFA server kører som den skal kan jeg kun se problemet ligger hos GL nu genstarter jeg Gungame I som pt er lavet om til en FFA server hvis den stadig lagger kicker jeg sku folk og lukker serveren ned til jeg har hørt fra GL.

[+35]kriGsfJæs
[+35] Soldier

Denmark
681 Posts

Skrevet - 03 Jan 2012 :  17:16:16  Vis profil  Bes�g [+35]kriGsfJæs's hjemmeside  Svar med Quote
LAG ! det lagger for vildt pt. på GG1 .

Hvad faen gør vi ? det er uudholdeligt

At sige det forkerte i den rette kontekst - er bedre end at sige det rigtige, i den falske kontekst.
sep. anno 2013 ,finpudset maj anno 2015
G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 03 Jan 2012 :  17:22:31  Vis profil  Svar med Quote
Spil ffa :):):)
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til: