Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 CS 1.6/CZ/Source Topics
 Lydfiler
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Numsi
Nyt forummedlem

Denmark
2 indl�g

Skrevet - 12 Feb 2012 :  16:44:03  Vis profil  Bes�g Numsi's hjemmeside  Svar med Quote
Hej med jer


Er lige begyndt at spille source efter mange års pause, fandt de her +35 server og top doller med servere uden en masse helium stemmer.

Har dog et problem med at loade maps, min CSS bliver ved med at downloade de samme lydfiler imellem hver bane skift. Primært en bestemt fil Chicken2.mp3 Er der nogen der har et godt råd til hvordan jeg fixer det, eller hvor jeg kan downloade filen og lægge den så dette ikke sker. 9 ud af 10 map skifte misser jeg gun runden pga dette.

Al hjælp vil være yderst påskønnet!

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 12 Feb 2012 :  17:06:47  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Yep du lader være med at joine vores gungame I server da den ikke er opdateret som vores ffa og gg2 server vi har haft nogen problemer med lag så derfor er der pt. forskæl på vores 2 gungame server jeg har ikke hørt folk brokke sig over lag endnu på gg2 så hvis det holder opdatere jeg snart vores gg1 server så har du ikke det problem mere ellers skal du bare lade det være den vil blive ved med det indtil jeg opdatere gg1 serveren




G� til toppen af siden

Numsi
Nyt forummedlem

Denmark
2 Posts

Skrevet - 12 Feb 2012 :  17:31:26  Vis profil  Bes�g Numsi's hjemmeside  Svar med Quote
@Jumpman Takker mange gange for svar, det er bare iorden. Ville bare tjekke om der var noget jeg kunne gøre, er helt ny med det her source og det er ændret en del siden 1.5
G� til toppen af siden

[+35]D.N.A
[+35] Soldier

Denmark
524 Posts

Skrevet - 12 Feb 2012 :  18:01:18  Vis profil  Bes�g [+35]D.N.A's hjemmeside  Send [+35]D.N.A en AOL besked  Klik for at se [+35]D.N.A's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hmmm,
Nu har jeg lidt svært ved at forstå, dit svar JuMpMaN!
Fordi, det har været sådan her hos mig lige meget hvilken +35 server jeg har joinet indenfor de sidste 2 mdr, så har den altid skulle DL de lydfiler ???

Men måske forstår jeg det ikke rigtig, men det skulle vel være muligt at DL dem så de ligger lokalt, og så er man hurtiger på serveren ??


Mvh Dan

Det snakker vi om, JEG SAGDE DET SNAKKER VI OM!!
G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 12 Feb 2012 :  19:56:02  Vis profil  Svar med Quote
Det er også muligt,man skal bare være sikker på at have alle serverens maps i sit system.Det vil sige at du skal have været på alle maps mindst 1 gang.Ved at man der efter kan slå noget fra så du hurtigt kommer på efterfølgende,men ved ikke hvad det er der lige skal gøres...
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 12 Feb 2012 :  23:06:29  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Yep D.N.A hvis du joiner GG2 får du hentet de rigtige lydfiler så hvis du har spillet der får du ikke den fejl med chicken.mp3 denne fejl er kun på gg1 serveren, ffa kører ikke med de lyde da de lyde bliver brugt af et sourcemod plugin som ikke er på ffa serveren.

Du kan evt skrive dette cl_allowdownload "1"; cl_allowupload "1"; cl_downloadfilter "all" i din konsol næste gang du joiner gg2 serveren men som sagt skulle du kun få den fejl på gg1 og det vil du blive ved med til jeg opdatere den lige som gg2, når du har skrevet det i din konsol så hop helt ud af serveren og join gg2 serveren igen så skulle den fejl være væk på denne server men ikke på gg1 før jeg opdatere den




G� til toppen af siden

[+35]D.N.A
[+35] Soldier

Denmark
524 Posts

Skrevet - 12 Feb 2012 :  23:36:52  Vis profil  Bes�g [+35]D.N.A's hjemmeside  Send [+35]D.N.A en AOL besked  Klik for at se [+35]D.N.A's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det er bare totalt i orden værkstedshumor!

Jeg kigger på det og Thx
Mvh Dan

Det snakker vi om, JEG SAGDE DET SNAKKER VI OM!!
G� til toppen af siden

[+35]Bror1
[+35] Soldier

Denmark
90 Posts

Skrevet - 13 Feb 2012 :  18:13:01  Vis profil  Svar med Quote
Hø den vil jeg da gerne lige smide en kommentar på, jeg spiller kun FFA, og der skal jeg DL chicken lyden hver gang, og dette både når jeg joiner og ved mapskifte.

Hvis nu FFA er fyldt og jeg så går i autojoin, og derefter joine en anden server imens,når den så auto joiner FFA, så skal jeg DL en hel masse ting der igen slutter af med Chiken.MP3.

Så ved ikke lige med at den skal den ikke for den gør den ved mig H V E R G A N G Kære lille Hoppemand :-)

AKA Fidibus i WOW
Always Happy.
Always Fragging.

Rettet af - [+35]Bror1 @ 13 Feb 2012 18:14:13
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 13 Feb 2012 :  18:32:26  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Det rigtig bror1 når man skifter fra den ene server til den anden så downloader man hele molivitten igen har aldrig fundet ud af hvorfor :-)

Jeg har fået rettet fejllen på gg2 for lang tid siden men fejlen ligger åbenbart stadig på gg1 og ffa kigger på det




G� til toppen af siden

Dorge
Forummedlem

Denmark
173 Posts

Skrevet - 14 Feb 2012 :  18:44:10  Vis profil  Klik for at se Dorge's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jump læs lige hvad bror skriver en gang til :) ved map skift ikke server skift ;) PROBLEMET ER DER OGSÅ PÅ FFA!!!!!! selvom du siger de lydfiler ikke er på ffa´en? :) PEACE OUT :D

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 14 Feb 2012 :  21:20:33  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Yep det ved jeg server skift betyder vi skifter udbyder det gør vi ikke jeg skrev når man skifter fra den ene server til den anden så downloader man hele molivitten igen og ja problemer ligger kun på ffa og gg1 serveren ikke på gg2 serveren grunden de ikke er opdateret disse 2 server.

Chicken2.mp3 bliver brugt af knifefight plugin og dette plugin ligger ikke på ffa serveren hvorfor den har det problem ved jeg ikke men som jeg skrev så kigger jeg på det asap




G� til toppen af siden

Dorge
Forummedlem

Denmark
173 Posts

Skrevet - 15 Feb 2012 :  12:38:10  Vis profil  Klik for at se Dorge's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
super :)

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 15 Feb 2012 :  15:48:32  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Så er chicken2.mp3 fixet på FFA serveren også så nu skulle i ikke downloade den lyd mere den var der forresten heller ikke he he




G� til toppen af siden

[+35]kriGsfJæs
[+35] Soldier

Denmark
681 Posts

Skrevet - 15 Feb 2012 :  18:52:50  Vis profil  Bes�g [+35]kriGsfJæs's hjemmeside  Svar med Quote
så er Dørge glad B)

At sige det forkerte i den rette kontekst - er bedre end at sige det rigtige, i den falske kontekst.
sep. anno 2013 ,finpudset maj anno 2015
G� til toppen af siden

Dorge
Forummedlem

Denmark
173 Posts

Skrevet - 17 Feb 2012 :  18:33:17  Vis profil  Klik for at se Dorge's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
det er jeg nemlig krigsfjæs ;)

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.26 sek. Snitz Forums 2000