Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 CS 1.6/CZ/Source Topics
 D.N.A 100 mtr på 2 timer
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]D.N.A
[+35] Soldier

Denmark
524 indl�g

Skrevet - 22 Mar 2012 :  20:01:07  Vis profil  Bes�g [+35]D.N.A's hjemmeside  Send [+35]D.N.A en AOL besked  Klik for at se [+35]D.N.A's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hej Alle!
Jeg ved ikke hvem det er der spreder de rygter(Men dem der siger det ved det jo godt selv,), om at jeg ikke bevæger/Camper, mig overhovede når jeg spiller, og da jeg efterhånden bliver ved med at få de kommentar så syntes jeg sgu ikke det er så sjovt at side og spille, så hvis i vil have mig til at stoppe med at spille CSS på vores servere, så skal i da endlige bare blive ved, så må jeg bare finde noget andet og spille !

Men jeg syntes bare at det er en gang pis!

Eks.1: Hvis jeg går B og er så heldig at ramme t med bombe, så går jeg sgu da ikke nogen steder, så stop da med at kalde mig for camper, hvorfor skal jeg gå andre steder ?? Eller er det mig der ikke fatter hvad det går ud på.

Eks.2: Jeg er ej heller ikke den hurtigeste ud af spawn ved ny runde, jeg fumler nogle gange, når jeg skal købe, og kommer ud af spawn som en af de 3 sidste nogle gange, men det kan jeg jo ikke gøre så meget ved.

Jeg har aldrig haft noget specialt aim, så må jeg vel kompensere for det på den måde jeg kan, og hvis det ikke er acceptabelt jammen, så smutter jeg da bare fra vores servere og finder noget andet og lave.

Men jeg har spillet cs siden år 2000, og været medlem af klanen i vel ca 10 år, og derfor kan det undre mig at der bliver hakket sådan på en, men det skal åbenbart bare være sådan.

Mvh Dan

Det snakker vi om, JEG SAGDE DET SNAKKER VI OM!!

Rettet af - [+35]D.N.A @ 22 Mar 2012 23:30:02

[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts

Skrevet - 22 Mar 2012 :  20:09:49  Vis profil  Svar med Quote
Hej Dan. Har aldrig hverken betragtet dig som camper, eller hørt nogen omtalt dig som camper faktisk.

Altid hyggelig at spille med.
G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 22 Mar 2012 :  20:40:17  Vis profil  Svar med Quote
Enig med Butter på begge punkter. Selvfølgelig skal man blive ved C4 hvis den er tabt, det er jo missionen. Folk skal bare lukke med deres camper whine, nogen er meget hurtige til at begynde på det fis.
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 22 Mar 2012 :  20:45:06  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg kan da ikke tror det er admins der kommer med sådan udtagelser over for medlemmer og hvis det er ikke medlemmer som kommer med sådan udtagelser beder du dem bare klappe hesten da de ikke er medlem og som der står højt og klart i de nye server reglerne På +35's FFA er camping tilladt i det omfang at man stadig spiller missionen.
og må da sige du spiller spillet hvis du har skudt T med bomben så var jeg heller ikke løbet nogen steder man skal vel stadig dække bomben det skulle man den gang jeg spillede FFA
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 22 Mar 2012 :  20:49:19  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Så helt og holdent så beder du dem bare holde deres kæft eller klage i forum hvis de vil noget og så længe de ikke kan finde ud af at bruge forum til at klage i så siger du bare til dem de skal lukke deres kæft eller finde et andet sted at spille og sidder de og tuder for meget eller helder vand ud af ørene så kick dem for at whine det er vores server kan de ikke lide det så hjælp dem med at finde andre server evt. ban dem 1 uge for whine det dig der er admin ikke dem
G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 22 Mar 2012 :  20:55:48  Vis profil  Svar med Quote
Jeg har nu heller aldrig hørt det med camping.Har hørt lidt om noget auto sniper,men det jo kun fordi at folk blive mugne over at blive dræbt(--_9)
G� til toppen af siden

[+35]kriGsfJæs
[+35] Soldier

Denmark
681 Posts

Skrevet - 23 Mar 2012 :  01:19:58  Vis profil  Bes�g [+35]kriGsfJæs's hjemmeside  Svar med Quote
B) Jeg kom langt ned i teksten før jeg fattede at du mener det alvorligt .
Det kan sgu ikke være meningen at du, som er så rummelig og social skal hakkes på . At jeg læser du føler det såen er ærgeligt. For jeg ved èn ting . INGEN andre end admins skal være efter nogen på serveren.
Fat mod gamle dreng . Det er vist bare sådan, at der til tider er nogle ignoranter, der bare kommer ind igen og skaber sig såen .
Ja det er sgu ærgeligt at du har måttet høre på det. Men del og hersk ! .......og lad der falde brænde.
Tror jeg skal ind og game noget mere på serveren. For tiden er jeg udelukket på servere UDEN awp og med 32 slot. DET er goGamer. Kan jeg anbefale at vi snart får . B)

At sige det forkerte i den rette kontekst - er bedre end at sige det rigtige, i den falske kontekst.
sep. anno 2013 ,finpudset maj anno 2015
G� til toppen af siden

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 23 Mar 2012 :  03:58:59  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Har heller ikke lige bidt mærke i det der med dig og camp
Jeg er blevet kaldt en camper, backstabber og cheater i flere år, men jeg tager det slet ikke så tungt da det handler om og læse spillet... Men når man ikke har et aim som en på 15 længere så må man jo til og bruge hovedet istedet...
Jeg har ligefrem spots og måder og løbe på som er opkaldt efter mig :D

Treat others as you would like to be treated
G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 23 Mar 2012 :  07:47:55  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Hvem har sagt det ?
Er det en GA er han ude med det samme for ikke at kunne reglerne, så simpelt er det.

En anden gang så banner du idioterne, så skal du bare se løjer her i forum

PS: Dreadnought camper!!!


What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/

Rettet af - skyderefterlyde!!! @ 23 Mar 2012 08:04:41
G� til toppen af siden

[+35]EnTo[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
169 Posts

Skrevet - 24 Mar 2012 :  10:46:20  Vis profil  Svar med Quote
uden tvivl står du stille og camper men det er i og for sig en del af spillet alle gør det nogen mere end andre men vi har jo alle forskellige måder at spille på og er man bedst når man camper den ud så er det jo det man gør og grunden til folk kalder en camper er jo fordi at de føler sig dumme over de bliver taget af den samme 4 gange i træk samme sted jeg ville mene det gør det bedre end dem der er dem som føler for at strome igennem mapped som en sindsyg og dem som mener de får mere ud af at holde lidt igen og vente på fjenden hvilket faktisk er en god ting at vente lidt på fjenden laver en fejl og løber i hoved på en men man må høre meget for at måske tænke lidt at man vill vente på dem min personlige mening er at hellere vente på dem end at løbe i hoved på 2-3 stykker som højst sandsyndlig vil få en ned der er ikke noget værre end når folk whiner over ens spille måde men derimod så det på en positiv måde du skød dem og ikke omvendt vil mene det er iorden at gemme sig hvis man er 1 vs 5 hvilket tit sker men har nu aldrig oplevet du camper med mindre der er god grund til det så jeg tror du skal tage de rygter og stikke dem laaaaangt op i numsen og vende det blinde øje til da ingen vil stå ved at de måske har sagt gjort det som du kan se er der ingen her inde som har lagt mærke til at du camper uden grund så glæder mig til at skyde lidt efter dig ;) ps zeus du cheater også du skyder mig konstant :D

over and out see you in game

Rettet af - [+35]EnTo[Wa] @ 24 Mar 2012 10:48:09
G� til toppen af siden

[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts

Skrevet - 24 Mar 2012 :  10:49:45  Vis profil  Svar med Quote
puha EnTo du er ikke kommet meget længere med det trænen med komma og punktum :)
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 24 Mar 2012 :  10:59:58  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Butter

puha EnTo du er ikke kommet meget længere med det trænen med komma og punktum :)

Hvis jeg ikke var enebarn ville Ento være min brormand he he
G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 24 Mar 2012 :  13:34:31  Vis profil  Svar med Quote
I det mindste kan du sætte dem i bunden så folk selv kan placere dem, bare 20 af hver f.eks.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Så kan folk selv sætte dem i når de trænger til at trække vejret. :)
G� til toppen af siden

[+35]EnTo[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
169 Posts

Skrevet - 24 Mar 2012 :  20:50:52  Vis profil  Svar med Quote
nope ingen komma punktum herfra og så bliv det faktisk skrevet da morgen piben blev tændt og en ting er helt sikker så kommer der ikke ,,,....,. nogen steder ;)

så længe mit budskab kom ud. at folk faldt om da de prøvede og læse det er jo en helt anden sag ;)
G� til toppen af siden

[+35]D.N.A
[+35] Soldier

Denmark
524 Posts

Skrevet - 01 Apr 2012 :  13:17:30  Vis profil  Bes�g [+35]D.N.A's hjemmeside  Send [+35]D.N.A en AOL besked  Klik for at se [+35]D.N.A's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hey!
Tak for alle de indput, som i er kommet med.

Mvh Dan

Det snakker vi om, JEG SAGDE DET SNAKKER VI OM!!
G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 01 Apr 2012 :  17:01:23  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Happy Camping


What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000