Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 CS 1.6/CZ/Source Topics
 Admin fail
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Powerhat
Nyt forummedlem

4 indl�g

Skrevet - 25 Mar 2012 :  21:28:53  Vis profil  Svar med Quote
Hej +35

Jeg bruger jers server fint syntes jeg, men jeg bliver irriteret over at i har nogen regler også sidder en admin ikke og overholder dem

Jeg snakker om jers CSS server.

der er 1.15 sec tilbage ca. han sidder på train med awp og camper tiden ud i over 1 min, det syntes jeg ikke kan være rigtigt!

Nogen der gider give mig et svar på denne tråd?

Mvh PowerHat

[+35]TudeFjæs[WA]
[+35] miniCOW - G5

Denmark
1180 Posts

Skrevet - 26 Mar 2012 :  00:38:43  Vis profil  Svar med Quote
forstår ikke helt hvad det er du mener? du mener han camper for meget?

reglerne siger således..
På +35's FFA er camping tilladt i det omfang at man stadig spiller missionen.
På +35's GG servere er camping også tilladt. Dog vil for lang tids camping automatisk blive straffet med Slap af serveren.
G� til toppen af siden

Powerhat
Nyt forummedlem

4 Posts

Skrevet - 26 Mar 2012 :  13:17:18  Vis profil  Svar med Quote
jeg mener at han skal overholde de regler som i selv sætter derfor jeg kalder det en admin fail.

bare for at fortælle jer at jeg sys i skal stamme lidt op. :D

+35's FFA er camping tilladt i det omfang at man stadig spiller missionen.

det vil sige man skal plante pack, så er det ikke at sidde med sin awp og spare den i over 1 min.
G� til toppen af siden

Powerhat
Nyt forummedlem

4 Posts

Skrevet - 26 Mar 2012 :  13:56:32  Vis profil  Svar med Quote
Det skal så siges han var T
G� til toppen af siden

[+35]Degu
[+35] miniCOW - G5

Denmark
2218 Posts

Skrevet - 26 Mar 2012 :  15:06:46  Vis profil  Svar med Quote
Hvis det kun skete en gang i hele det map så kan jeg ikke se det store problem der..
G� til toppen af siden

[+35]Bror1
[+35] Soldier

Denmark
90 Posts

Skrevet - 26 Mar 2012 :  19:32:57  Vis profil  Svar med Quote
OHHH det var mig kan jeg skam godt huske, og jeg fik det skam også påtalt mange gange fra kære Powerhat, men med 4 eller 5 ctér tilbage som sad og bevogtede bomben, så mente jeg chancen var lige med 0, gemte derfor min AWP til næste runde :-)

Og den var så spildt da en en TF sørgede for at jeg intet kunne se midt ude i det hele med min AWP.

AKA Fidibus i WOW
Always Happy.
Always Fragging.
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 28 Mar 2012 :  02:28:30  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Powerhat

Det skal så siges han var T


Ja man skal efter reglerne gå efter missionen, det her du ret i.
Om vi skal have ffa reglerne efterset for huller, vil jeg tage op i mini cow.
Nu har gg reglerne jo lige fået en tur, så måske det er ffa's tur.
Måske er en undskyldning på sin plads, men du høre nærmere Powerhat.
Og tak for din henvendelse.


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 28 Mar 2012 :  15:12:05  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Regler er regler og vores regler gælder både for FFA og Gungame det samme regelsæt der bruges kan ikke se hvorfor der skal ændres yderlige i reglerne




G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 28 Mar 2012 :  15:49:41  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Meget enig Jump så Bror1 kast dig bare i døden næste gang, så slipper dine m8's for at vente og får derudover også flere penge at købe våben for, "runden efter" AWP eller ej.


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 28 Mar 2012 :  17:18:42  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
lol




G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 28 Mar 2012 :  17:29:18  Vis profil  Svar med Quote
Hvis jeg er alene CT mod 4-5 T vælger jeg da også at spare mit våben, synes sgu ikke der er noget galt i det.

Det er der til gengæld hvis man gør det flere runder i et map, men fordi man havner i en situation hvor man er last man standig mod 4-5 T og man så vælger at holde fingrene fra fadet, det kan jeg ikke se problemet i.

Eller hvad?
G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 28 Mar 2012 :  18:08:42  Vis profil  Svar med Quote
Jeg syntes det er en helt forståelig handling Bror1 der har gjort og ville selv vælge at spare.
Man kan måske lige frem sige at alt andet ville være dumt...
Fordi der er en "Powerhat" der føler sig forurettet, ved at Bror1 ikke kommer stormende mod 4-5 fjender og satser hele butikken, ville jeg ikke tage så nøje.
Som LunDdk også er inde på, fordi det sker 1 gang HALLO tag dog lige at falde lidt ned.Det skal vel heller ikke udvikle sig til mm demokrati......
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 28 Mar 2012 :  19:07:36  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja men sådan er reglerne jo???


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts

Skrevet - 28 Mar 2012 :  19:57:35  Vis profil  Svar med Quote
altså reglerne er at man skal spille missionen, men det kan også være at spare en awp og kan gøre gavn med den runden efter til glæde for hele ens team.
G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 28 Mar 2012 :  20:33:15  Vis profil  Svar med Quote
Ja men du spiller ikke missionen ved at kaste dig ind i 5 T, du har 1% chance for det lykkedes, hvor imod du kan gemme din riffel og spare 5000 eller mere (du har måske også nades, kit, armor). Det hjælper da mere holdet end hvis du bare begår selvmord. Siger også at hvis det er generalt man bare sidder fremfor at forsøge at vinde, så er det et problem, men fordi det sker en gang.....
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 28 Mar 2012 :  22:07:46  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Muderkastning kan ikke se noget problem her end og story slut...




G� til toppen af siden

[+35]kriGsfJæs
[+35] Soldier

Denmark
681 Posts

Skrevet - 09 Apr 2012 :  23:57:12  Vis profil  Bes�g [+35]kriGsfJæs's hjemmeside  Svar med Quote
Det er et spørgsmål om at forstå ffa.
Begge argumenter er gode som jeg forstår dem.
Fordi en klager ( over noget som er paragrafrytteri ) behøver det ikke at være et brud på reglerne.
Selfølgelig skal man spille missionen. Og det kan jo vinkles på tusinde måder.
At vedkommende er blevet tvunget til at skrive en klage . fordi hans retfærdighedsfølelse er blevet revet bort af Bror1 `s camp. Tja det er vist en sag der er blusset op over flere års kampe tror jeg.
RET MIG !

At sige det forkerte i den rette kontekst - er bedre end at sige det rigtige, i den falske kontekst.
sep. anno 2013 ,finpudset maj anno 2015
G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 10 Apr 2012 :  06:54:50  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Kunne ikke skrives bedre Krigsfjæs


What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/
G� til toppen af siden

Powerhat
Nyt forummedlem

4 Posts

Skrevet - 12 Apr 2012 :  18:21:32  Vis profil  Svar med Quote
kriGsfJæs jeg har intet imod bror1

men jeg har noget imod at admins ikke følger regler.
hvis du havde gjort det så havde det været dit nick som havde stået der
G� til toppen af siden

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 25 Dec 2012 :  16:54:31  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
det er jo ffa ikke pcw... ffa=fun 4 all :D hvad sjovt er det! 13 mand skal bruge 20 min menneske liv fordi en mand er bange for og dø i et spil. i ffa spiller langt de fleste sku da kun for deres ejet ego men når man har et våben så er det for holdet :D yah right...

Treat others as you would like to be treated
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.25 sek. Snitz Forums 2000