Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Server
 afk timeren
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

DP
Forummedlem

Denmark
576 indl�g

Skrevet - 21 May 2012 :  11:22:43  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
er det muligt for jer at gøre den der afk timer lidt mere venlig.. jeg kan ikke nå at gå ud i køkkenet og hælde mig en kop kaffe og nå tilbage før jeg bliver kicked hehe.. er det ikke lidt for stramt eller er det bar mig?

Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 21 May 2012 :  12:24:30  Vis profil  Svar med Quote
Enig, Ingen CS uden kaffe!

Men synes da der går et par minutter inden den kicker?
G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 21 May 2012 :  18:25:51  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
PROBLEM SOLVED

PS: Jeg kan skifte en ble på min unge uden at blive kicked, står du og venter på den bliver brygget ?

What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/

Rettet af - skyderefterlyde!!! @ 21 May 2012 18:30:35
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 21 May 2012 :  18:32:43  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
He he det fordi i er admins, admins bliver ikke kicket
G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 21 May 2012 :  19:31:36  Vis profil  Svar med Quote
Jo hvis man ikke rører taster eller mus i et par min bliver man kicked. Men man kan godt være spec så længe man lyster så længe man trykker på en knap engang imellem.. Ellers fin Moccamaster du har der Lydskyder!
G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 25 May 2012 :  20:33:26  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ej.. det meget sjovt og alt det der, men når jeg hopper i spec for at hente en kop kaffe, så når jeg ikke tilbage før jeg er kicked. så her er mit spørgsmål. er den ikke liige lidt for stram den afk timer der da

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 25 May 2012 :  21:50:16  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Jamen den er jo ikke blevet ændret afk timeren sådan har den været så længe jeg kan huske tilbage.

Efter 20 sec bliver man sendt til spector og 50 sec efter bliver man kicket dvs man har 70 sec til at hente kaffe

// Time in seconds (total) client must be AFK before being moved to spectator. [0 = DISABLED, DEFAULT: 60.0 seconds]
sm_afk_move_time "20.0"

// Time in seconds (total) client must be AFK before being kicked. [0 = DISABLED, DEFAULT: 120.0 seconds] Default 90
sm_afk_kick_time "70.0"

Ps. Admins bliver ikke kicket
// Should admins be immune to the AFK Manager? [0 = DISABLED, 1 = COMPLETE IMMUNITY, 2 = KICK IMMUNITY, 3 = MOVE IMMUNITY]
sm_afk_admins_immune "2"
G� til toppen af siden

[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts

Skrevet - 26 May 2012 :  06:33:31  Vis profil  Svar med Quote
Syntes det er ok med 20 sec før man ryger på spec. Det er møg irriterende hvis ham med bomben idler i spawn. Men kunne måske godt gå med til at de får lov at blive bare lidt længere i spectate.
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 26 May 2012 :  08:18:27  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Yep syntes jeg også 20 sec så ryger man i spector 50 sec efter ryger man ud.....

G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 26 May 2012 :  09:07:32  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ok.. må man bare leve med så :)

G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 26 May 2012 :  09:31:06  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja 1 min og 10 sek det må være nok til at pisse og hente kaffe.

Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

[+35]DiNO
[+35] Clan Founder, [+35] Member of COW

Denmark
2843 Posts

Skrevet - 26 May 2012 :  09:49:57  Vis profil  Bes�g [+35]DiNO's hjemmeside  Svar med Quote

www.clan35.dk

DiNO
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 26 May 2012 :  11:17:36  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
1.) Drikker ikke kaffe så har ikke det problem (prøv cola det har samme effekt)
2.) Pisse det gør jeg i en kolbe så slipper jeg for at forlade min computer.
3.) Leve det gør jeg efter jeg er blevet arbejdsløs har sku aldrig haft det så godt før som jeg har nu (mangler penge please send mig nogen)
4.) Læs og lær gør som jeg og man har ingen problemer he he

G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 27 May 2012 :  05:52:59  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Jumpman

1.) Drikker ikke kaffe så har ikke det problem (prøv cola det har samme effekt)

Nu er mængden af coffein i en cola jo ingenting og noget nær placebo effekt, det eneste der virker i en cola er sukkeret og det bruger jeg ikke i min kaffe.

1 liter stærk kaffe = 1000 milligram koffein.
1 liter energidrik = 320 milligram koffein
1 liter cola = 100 milligram koffein.

Så er der citronsyren + kulsyren i cola og energi drik som fuldstændig smadrer ens tænder, specielt på os lidt ældre som ikke har så solide tænder længere.

Så alle de unger der sidder og fyrer Red Bulls af og synes de er helt oppe og flyve burde prøve en kop kaffe. Så skal de fandme se loftet flytte sig

Rettet af - skyderefterlyde!!! @ 27 May 2012 05:53:41
G� til toppen af siden

[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts

Skrevet - 27 May 2012 :  07:39:57  Vis profil  Svar med Quote
Der til fortalte de lige i nyhederne i går aftes at kaffe kan modvirke et hav af sygdomme, livsstils og kræft.

så se at få gang i den kaffe maskine, man burde have en i både køkken, stue og kontor :)
G� til toppen af siden

[+35]TudeFjæs[WA]
[+35] miniCOW - G5

Denmark
1180 Posts

Skrevet - 27 May 2012 :  14:08:04  Vis profil  Svar med Quote
kaffe smager jo, ala noget i stil med beskidt kloarkvand? ikke fordi jeg har smagt det, men kaffe = Føj :P
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 27 May 2012 :  17:37:50  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nå det kommer, når man bliver voksen får man smag for kaffen.

G� til toppen af siden

[+35]TudeFjæs[WA]
[+35] miniCOW - G5

Denmark
1180 Posts

Skrevet - 27 May 2012 :  21:50:41  Vis profil  Svar med Quote
lol gummi, men tror faktisk det er omvendt, for da jeg var ca 12 år gammel elskede jeg kaffe, efter jeg blev voksen er jeg totalt imod smagen og lugten af kaffe :P
Cola ftw! xD
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 27 May 2012 :  22:45:43  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg er 42 år og betrakter mig selv som voksen og jeg drikker heller ikke kaffe

G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 27 May 2012 :  23:17:43  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
lol

G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 28 May 2012 :  12:16:11  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Jumpman

Jeg er 42 år og betrakter mig selv som voksen og jeg drikker heller ikke kaffe

Vi andre betragter dig ikke som voksen

What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/
G� til toppen af siden

[+35]Degu
[+35] miniCOW - G5

Denmark
2218 Posts

Skrevet - 28 May 2012 :  12:42:41  Vis profil  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]skyderefterlyde!!!

Vi andre betragter dig ikke som voksen

lol
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.06 sek. Snitz Forums 2000