Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Server
 For mange AWP's på FFA servern.
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

andreasx23
Nyt forummedlem

Denmark
22 indl�g

Skrevet - 14 Jun 2012 :  19:32:18  Vis profil  Svar med Quote
Der er begyndt og komme alt for mange AWP spillere på cs:s og det ødelægger FFA servern. Lad os sige vi spiller en de_dust2 og CT fører med 6 runder over T så er det temmelig normalt der er minium 3-6 AWP's på CT's hold hvilket bliver temmelig provokerende i længden så jeg forslår et limit på 2 AWP's pr. team?

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 14 Jun 2012 :  19:53:03  Vis profil  Svar med Quote
Det har været oppe før, og jeg tror ikke du skal regne med det bliver ændret foreløbig. AWP er en del af spillet, og det skal der ikke sættes begrænsninger på.
Hvis mange har AWP så smoker og flasher i dem bare ud. Og det er jo ikke svært at storme B hvis alle CTer står med AWP, så kan i sgu nemt pille dem med smokes.

Rettet af - LunD^dk @ 14 Jun 2012 19:53:53
G� til toppen af siden

goof78
Gæsteadmin

Afghanistan
571 Posts

Skrevet - 14 Jun 2012 :  20:04:51  Vis profil  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af LunDdk

Det har været oppe før, og jeg tror ikke du skal regne med det bliver ændret foreløbig. AWP er en del af spillet, og det skal der ikke sættes begrænsninger på.
Hvis mange har AWP så smoker og flasher i dem bare ud. Og det er jo ikke svært at storme B hvis alle CTer står med AWP, så kan i sgu nemt pille dem med smokes.

Hvis bare en ct med awp tager dark i b, så har han da gode odds, hvis t har tabt 6 runder, og deres bedste våben er ca. en deagle.

Det er(mig bekendt) et forholdsvis nyt fænomen at et overlegent team ikke også spiller(handler) fair, og lige giver afkald nogle runder og/eller skifter teams.

Men af samme grund spiller jeg aldrig dust2, for der er 90% chance for jeg ryger t, da alle fragwhores bevidst tager ct, og med min elendige hjælp på et svækket t hold, er det sikkert som ammen i kirken at vi taber mindst 20 - 3, og jeg max når at få råd til en ak(som jeg heller ikke kan ramme en pind med) 3 gange.
G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 14 Jun 2012 :  20:10:08  Vis profil  Svar med Quote
Hvis 7 T stormer B med smokes, hvordan skal CT så kunne tage dem med AWP? Jeg synes ikke problemet er så stort må jeg indrømme.
G� til toppen af siden

goof78
Gæsteadmin

Afghanistan
571 Posts

Skrevet - 14 Jun 2012 :  20:15:52  Vis profil  Svar med Quote
quote:

Hvis 7 T stormer B med smokes, hvordan skal CT så kunne tage dem med AWP? Jeg synes ikke problemet er så stort må jeg indrømme.

Kunne forestille mig det er yderst sjældent man på FFA kan mønstre 7 der render samme retning og får købt smokes istedet for våben, for at klare eks. 1-3 awp på b. Hvis nu CT skulle være lige så taktiske spotter de 3 der står ved porten jo hurtigt om de render a eller b, og sender backup til b.

Jeg syntes problemet er særdeles stort på et map som dust2, hvis serveren er fyldt med spillere der går mere op i rank end at hygge sig.
G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 14 Jun 2012 :  20:31:54  Vis profil  Svar med Quote
Folk der går mere op i rank end hygge er generalt nederen, men det gælder jo ikke kun for AWP.
G� til toppen af siden

goof78
Gæsteadmin

Afghanistan
571 Posts

Skrevet - 14 Jun 2012 :  20:48:23  Vis profil  Svar med Quote
quote:

Folk der går mere op i rank end hygge er generalt nederen, men det gælder jo ikke kun for AWP.

Nej, men der er AWP desværre et overlegent våben, især når der er tale om lange stræk folk skal forbi, som præcist dust2.

Well, det var bare mine 2 cents, mere generelt orienteret end specifik clan35, for som skrevet undgår jeg det map.
G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 14 Jun 2012 :  21:05:10  Vis profil  Svar med Quote
Hvad synes du så om Aztec? :;)
G� til toppen af siden

[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts

Skrevet - 14 Jun 2012 :  21:35:05  Vis profil  Svar med Quote
quote:

Men af samme grund spiller jeg aldrig dust2, for der er 90% chance for jeg ryger t, da alle fragwhores bevidst tager ct, og med min elendige hjælp på et svækket t hold, er det sikkert som ammen i kirken at vi taber mindst 20 - 3, og jeg max når at få råd til en ak(som jeg heller ikke kan ramme en pind med) 3 gange.

Det er da vidst et stykke tid siden du var på ffa serveren. For det første kan man ikke "bare" joine ct, da der er auto join på. for det andet så skifter den side på alle spillerne når halvdelen af runderne er spillet.

For det 3 syntes jeg faktisk at folk netop er gode til at bruge ingame voice, og rende samme sted hen som t.

Kan overhovedet ikke se problemet, ud over hvis man er en af dem der råber AWP bare man er blevet skudt et par gange.

Rettet af - [+35]Butter[Wa] @ 14 Jun 2012 21:35:38
G� til toppen af siden

goof78
Gæsteadmin

Afghanistan
571 Posts

Skrevet - 14 Jun 2012 :  22:01:01  Vis profil  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Butter

quote:

Det er da vidst et stykke tid siden du var på ffa serveren. For det første kan man ikke "bare" joine ct, da der er auto join på. for det andet så skifter den side på alle spillerne når halvdelen af runderne er spillet.

For det 3 syntes jeg faktisk at folk netop er gode til at bruge ingame voice, og rende samme sted hen som t.

Kan overhovedet ikke se problemet, ud over hvis man er en af dem der råber AWP bare man er blevet skudt et par gange.

Det skal vel retfærdighedsvis også siges at jeg faktisk efterfølgende skrev:
"mere generelt orienteret end specifik clan35"
Og nej, jeg er desværre ikke så begunstiget at der er tid til CS i tiden, det havde der måske været hvis jeg følte det kompenserede mht. afslapning, men se sidste gange jeg har været på en 35 server, syntes jeg desværre det har mindet en del andre servere, hvor det i større grad handler om at nå top 10, end at hygge sig i godt selvskab.

Men oplægget taget i betragtning, for at vende tilbage til essensen, så er det da træls hvis 6ct har awp, mens et tabende t hold nærmest ikke har råd til armor, ud over hvis man er en af de fragwhores står i ct spawn og tager easykills gennem porten(for at blive i din egen retorik).
G� til toppen af siden

goof78
Gæsteadmin

Afghanistan
571 Posts

Skrevet - 14 Jun 2012 :  22:05:11  Vis profil  Svar med Quote
quote:

Hvad synes du så om Aztec? :;)

Cirka det samme, og det samme med cbble.
De maps kræver utrolig meget medspil fra T, for at få et ben til jorden, og det appelerer FFA imo ikke til.
G� til toppen af siden

[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts

Skrevet - 14 Jun 2012 :  22:27:18  Vis profil  Svar med Quote
Men så er det jo ffa du skal holde dig fra :)
G� til toppen af siden

goof78
Gæsteadmin

Afghanistan
571 Posts

Skrevet - 14 Jun 2012 :  22:32:48  Vis profil  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Butter

Men så er det jo ffa du skal holde dig fra :)

Eller bare de maps der tiltrækker fragwhores:p
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.05 sek. Snitz Forums 2000