Tja, de fleste ser ud til at få lag spikes i CS:GO mappene f.eks. de_inferno_csgo giver mig FPS drop. Spiller normalt med 350 FPS men har cirka. 180 i det map, folk inc. mig selv klager over det i chatten folk "lagger" rundt gør det sværer at aime. Er det muligt at de 3 maps: de_inferno_csgo, de_dust_csgo & de_dust2_csgo kunne blive fjernet eller "reworked" så de ikke giver FPS crash til spillerne.
Mvh. Bwuk
Bwuk: Amen hvor jeg hadder de her csgo maps giver mig FPS drop på cirka. 50%. Jeppe :D: Ja også mig :(. Soyouz: FUCK lorte FPS arrrrg. (kunne godt have fundet flere men tror det er nok). -Vi var inde i de_dust_csgo cirka. efter 6 runder bliver der lavet rtv pga. fps dropne.
hæhæ 180 fps, din skærm kan jo ikke engang vise så mange frames. hvor mange hz kører du ?
Anyway vi har en snak igang om det som butter siger og de ryger nok.
What is MineCraft ? The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to. Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.
Min kører omkring 70-80 på det map men alligevel lagger det vildt. 80 FPS burde være rigeligt til at køre lagfree så der er bare generelt noget galt med de maps.