Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Server
 FFA Server
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

PaC-MaN
Nyt forummedlem

Denmark
7 indl�g

Skrevet - 05 Aug 2012 :  10:58:09  Vis profil  Svar med Quote
Hejsa,

Jeg nyder godt at jeres FFA server men synes det er tit server er fyldt op, er det ikke muligt at lave den om til at hoste flere spillere på hver hold ?

Jeg vil godt være sponsor for serveren

Hilsen
Allan også kendt som Mr. PaC-Man på jeres server :-)

Dorge
Forummedlem

Denmark
173 Posts

Skrevet - 05 Aug 2012 :  11:48:48  Vis profil  Klik for at se Dorge's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
nej pac-man! synes meget skidt om! ville være ufatteligt ked hvis det blev en overfyldt server hvor det ender som på så mange andre server med at man er 20 mod 20 det er ikke fedt !

G� til toppen af siden

PaC-MaN
Nyt forummedlem

Denmark
7 Posts

Skrevet - 05 Aug 2012 :  11:55:05  Vis profil  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Dorge

nej pac-man! synes meget skidt om! ville være ufatteligt ked hvis det blev en overfyldt server hvor det ender som på så mange andre server med at man er 20 mod 20 det er ikke fedt !

Så må der jo en server mere til :-), hvad siger +35 klanen ?
Jeg er villig til at være sponsor bare jeg kan få en kvittering :-)
Ingen kvaler Mr. PaC-MaN betaler

ps: dørge er du begyndt at spille derinde

G� til toppen af siden

Dorge
Forummedlem

Denmark
173 Posts

Skrevet - 05 Aug 2012 :  11:59:10  Vis profil  Klik for at se Dorge's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hahahaha kommer der aldrig ;) ved ikk hvad du taler om!!'

G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 05 Aug 2012 :  17:03:01  Vis profil  Svar med Quote
Jeg synes netop det er rart der ikke er så mange på hvert hold, så hvis den skulle sættes op skulle det max være 16 slots synes jeg. Det der med at man er 10-12 på hver hold bryder jeg mig sgu ikke om. :-)
G� til toppen af siden

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 05 Aug 2012 :  20:23:47  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
VI VIL HAVE BLOODY FUN TILBAGE!!! VI VIL HAVE BLOODY FUN TILBAGE!!! VI VIL HAVE BLOODY FUN TILBAGE!!! VI VIL HAVE BLOODY FUN TILBAGE!!! VI VIL HAVE BLOODY FUN TILBAGE!!! VI VIL HAVE BLOODY FUN TILBAGE!!! VI VIL HAVE BLOODY FUN TILBAGE!!! VI VIL HAVE BLOODY FUN TILBAGE!!! VI VIL HAVE BLOODY FUN TILBAGE!!! VI VIL HAVE BLOODY FUN TILBAGE!!!

Treat others as you would like to be treated
G� til toppen af siden

[+35]kriGsfJæs
[+35] Soldier

Denmark
681 Posts

Skrevet - 05 Aug 2012 :  22:25:07  Vis profil  Bes�g [+35]kriGsfJæs's hjemmeside  Svar med Quote
du må ikke spise de røde piller Zovs

lyder som et sjovt map/tilstand/humør ???

At sige det forkerte i den rette kontekst - er bedre end at sige det rigtige, i den falske kontekst.
sep. anno 2013 ,finpudset maj anno 2015
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 06 Aug 2012 :  06:33:50  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
En FFa server mere det er jeg tilhænger af, af samme størrelse 14 slots ikke mere, og er villig til at hæve de 25,- jeg betaler hver måned til 30,- kunne det friste cow?.

Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 06 Aug 2012 :  10:02:41  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
He he rolig nu mulle, jeg har vist ikke fortalt at vi allerede har en ekstra server som jeg er ved at sætte op men ikke som FFA kommer den til at kører som jeg vil ha det(altså hvis de kan leve op til de forventninger jeg har til en server og de er på lige fod med GL eller over) så lover jeg dig vi ikke kommer til at mangle server hverken FFA eller GG i fremtiden ip'en på denne server er 176.9.149.166:27245 men den er ikke oppe endnu men det den ip

G� til toppen af siden

[+35]TudeFjæs[WA]
[+35] miniCOW - G5

Denmark
1180 Posts

Skrevet - 06 Aug 2012 :  10:56:19  Vis profil  Svar med Quote
det lyder spændene jump :D
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 06 Aug 2012 :  14:14:59  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Yep så må der en pcw pro server til også

G� til toppen af siden

[+35]King
[+35] Soldier

Denmark
256 Posts

Skrevet - 06 Aug 2012 :  14:45:27  Vis profil  Bes�g [+35]King's hjemmeside  Klik for at se [+35]King's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Emig Gummi. PCW. Så skal der games igen.

Hellere 3 ryk i banditten, end 3 banditter i ryggen
G� til toppen af siden

PaC-MaN
Nyt forummedlem

Denmark
7 Posts

Skrevet - 06 Aug 2012 :  22:06:08  Vis profil  Svar med Quote
Det lyder sku da nice :-), hvis i mangler en sponsor så siger i bare til :-)

G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 06 Aug 2012 :  23:01:47  Vis profil  Svar med Quote
Griner.Ja så fik du lige fyret lidt gratis reklame af der paC-MaN....:=)
G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 07 Aug 2012 :  09:13:05  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
men det kunne ikke skade at der kom to slots mere på ffa`n dog.

Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?

G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 07 Aug 2012 :  10:25:49  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Men hellere en server mere det er så trist med overfyldte ffa servere.

G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 07 Aug 2012 :  10:30:29  Vis profil  Svar med Quote
Men hellere fyldte end halvtomme.. :)
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 07 Aug 2012 :  11:24:53  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Lol

G� til toppen af siden

PaC-MaN
Nyt forummedlem

Denmark
7 Posts

Skrevet - 07 Aug 2012 :  11:50:18  Vis profil  Svar med Quote
ffa serveren er jo næste altid fyldt op efter aftensmaden, og man vil jo gerne spille med/mod de samme hoveder hver dag, det er jo dejligt med lidt voksen mobning af Avanti og Dørge :-), selv om de owner mig max så skal de have lidt gas

Rettet af - PaC-MaN @ 07 Aug 2012 11:51:26
G� til toppen af siden

Dorge
Forummedlem

Denmark
173 Posts

Skrevet - 07 Aug 2012 :  12:07:33  Vis profil  Klik for at se Dorge's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jeg aner ikke hvad du snakker om pac-man har endnu ikke været på det der ffa... ;P

G� til toppen af siden

Avantï
Gæsteadmin

300 Posts

Skrevet - 07 Aug 2012 :  18:16:05  Vis profil  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af PaC-MaN

ffa serveren er jo næste altid fyldt op efter aftensmaden, og man vil jo gerne spille med/mod de samme hoveder hver dag, det er jo dejligt med lidt voksen mobning af Avanti og Dørge :-), selv om de owner mig max så skal de have lidt gas

Hvem er du, og hvad vil du? ;-) Lad os nu se om det ikke ender på et normalt niveau igen når mange starter i skole og på arbejde. Synes netop en del af charmen på serveren er, at man ikke er mere end 7 på hvert hold.
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 07 Aug 2012 :  19:14:45  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af PaC-MaN

Det lyder sku da nice :-), hvis i mangler en sponsor så siger i bare til :-)

Tror ikke vi mangler sponsor men klanen lever af frivilig indbetaling så hvis man har lyst til at give en skilling så skal man forbi her http://www.clan35.dk/home/asp/donators.asp

G� til toppen af siden

[+35]kriGsfJæs
[+35] Soldier

Denmark
681 Posts

Skrevet - 07 Aug 2012 :  20:25:41  Vis profil  Bes�g [+35]kriGsfJæs's hjemmeside  Svar med Quote
jeg skal lige være med her.
er du yum-yum`s "tvillingebror ? B)
Hvis dette er tilfældet, så forstår jeg godt "ffa" folket ikke lige genkender dig .
jeg er jo lidt langsom her. du skriver jo FFA i det 1 indlæg
OK, jeg har set dig et par gange , men kender dig ikke.
Ellers et godt initiativ.

At sige det forkerte i den rette kontekst - er bedre end at sige det rigtige, i den falske kontekst.
sep. anno 2013 ,finpudset maj anno 2015

Rettet af - [+35]kriGsfJæs @ 07 Aug 2012 20:27:34
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.31 sek. Snitz Forums 2000