Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Generelt
 cs:go
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
N�ste Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 2

[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 indl�g

Skrevet - 13 Aug 2012 :  21:28:49  Vis profil  Svar med Quote
hvordan ser det ud med vores servere, har det været oppe og vende ?

fortsætter de med css eller har det været overvejet om de skal konverteres til cs:go når det bliver frigivet ?

Der er mange på serveren der spørger til det.

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 13 Aug 2012 :  21:49:54  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Pas det har vi slet ikke snakket om og jeg er slet ikke inde i det nye cs:go så en advanceret forklaring på om det ødelægger spillet i fremtiden or what ?

G� til toppen af siden

Avantï
Gæsteadmin

300 Posts

Skrevet - 13 Aug 2012 :  22:26:12  Vis profil  Svar med Quote
Det ser faktisk mere spændende ud end, jeg havde regnet med. Men følger lige med her, jeg vil ikke købe det med mindre der bliver opsat en +35 server til det.
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 13 Aug 2012 :  22:47:55  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Skal jeg bruge penge på nyt steamid så skal vi da helt sikkert ikke have nye server jeg er arbejdsløs hvad fan har de gang i hmm

G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 14 Aug 2012 :  06:56:56  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Jumpman vågn lige op, hvor fanden har du fra at du skal have nyt steam id ? Du skal købe spillet, det er jo ikke en opgradering af CS Source. Men dit steam id beholder du da.

Og ja CS:go er fremtiden, det kan der da ikke være tvivl om. Vi skal bare lige have overstået alt tuderiet ligesom vi skulle da CS Source kom frem.

Det har være sådan her siden CS beta i 1999. Hver evig eneste gang der kom en opdatering gik folk helt amok og svinede det til. Specielt kampen mellem Beta 1.0 og Valve version 1.0 var der stor opstandelse omkring, og lad os da ikke glemme kampen mellem 1.1 og 1.3, hold da kæft et rammaskrig, og så fra 1.3 til 1.6 var den også helt galt, og hvem kan huske 1.4 som kun overlevede i 7 dage og så fik Valve lavet 1.5 med tilhørende steam platform som folk gik fuldstændig amok over.

Jeg glæder mig for vildt. Så kan det da være jeg gider spille lidt mere end 1 time om dagen

What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/

Rettet af - skyderefterlyde!!! @ 14 Aug 2012 07:08:05
G� til toppen af siden

Avantï
Gæsteadmin

300 Posts

Skrevet - 14 Aug 2012 :  08:25:09  Vis profil  Svar med Quote
Spillet kan faktisk forudbestilles på Steam for 12,59 EUR / ca. 93,00 DKK. og ellers bliver prisen 100,00 DKK.
G� til toppen af siden

[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts

Skrevet - 14 Aug 2012 :  09:00:34  Vis profil  Svar med Quote
Hehe jump, det er jo som de andre skriver et nyt spil og selv arbejdsløse har vel råd til at købe et nyt spil til 93 kr. Faktisk imponerende at det er så billigt.

Med hensyn til ramaskrig, så tror jeg for en gangs skyld det kommer til at gå lidt mere smooth. I hvert fald er en masse af de professionelle cs 1.6 spillere allerede konverteret, og går toppen først over følger pøblen af små unge nye spillere som regel med.
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 14 Aug 2012 :  09:06:57  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
ja men så skal jeg sku til at booste DiNO for en ekstra server for jeg konvetere ikke til et nyt spil med 3 server jeg skal bruge en nummer 4 så vi får 2 ffa (1 af dem cs:go) og 2 GG (1 af dem sc:go) jeg lukker ikke bare det hele ned før vi har testet ny cs:go på hver sin server og jeg ved slet ikke om cs:go er optimeret til at kunne spille gungame men det må jeg vel finde ud af

G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 14 Aug 2012 :  09:29:39  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
i betaen er der gungame osse, så det er optimeret til gg

Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?

G� til toppen af siden

[+35]EnTo[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
169 Posts

Skrevet - 14 Aug 2012 :  10:59:18  Vis profil  Svar med Quote
jeg jeg ligger gerne et lille bidrag til måske at få nogle nye server i det nye css fordi en ting er helt sikker ville squ have hyggen med over når man nu rykker over til det nye dog ville jeg stadig spille css da det jo er det man kender men helt sikkert at i burde få en ffa og gg i det nye så hyggen fortsætter
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 14 Aug 2012 :  12:29:34  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Det også det jeg har tænkt mig at snakke med DiNO om det kan lade sig gøre vi får en ekstra server det bliver ikke over 16 slots og så kunne jeg godt tænke mig at få opgraderet ffa til en 16 slots også så alle vores server er 16 slots

G� til toppen af siden

[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts

Skrevet - 14 Aug 2012 :  20:40:31  Vis profil  Svar med Quote
I fald at vi får en cs:go server, kan vi godt forberede på at have bindet en knap til ban.

http://xplayn.com/398?newsId=8558
G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 14 Aug 2012 :  22:48:05  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ej ej.. nå, men der skal da bare en vac status checker på cs go serverne osse så. så bliver de jo automatisk bannet hvis de har et vac ban stående fra et andet spil. lige som det er nu på css serverne vel?

Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?

G� til toppen af siden

[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts

Skrevet - 14 Aug 2012 :  23:30:25  Vis profil  Svar med Quote
Ved ikke hvordan det fungerer men de er i hvert fald ikke auto banned via valves system.
G� til toppen af siden

[+35]TudeFjæs[WA]
[+35] miniCOW - G5

Denmark
1180 Posts

Skrevet - 15 Aug 2012 :  00:16:28  Vis profil  Svar med Quote
det er sku da lidt noget fis med valve.. VAC bans burde sku da også virke i csgo -.- folk kan da bare holde op med alt det skide snyderi :(
Kæmpe thumbs down til valve herfra :P
G� til toppen af siden

[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts

Skrevet - 15 Aug 2012 :  06:35:23  Vis profil  Svar med Quote
Det er da for at kunne sælge flere spil
G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 15 Aug 2012 :  06:47:27  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
VAC ban status checker er vel et plugin jumpman har smidt på vores servere og ikke noget at gøre med Valve

What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

Rettet af - skyderefterlyde!!! @ 15 Aug 2012 06:48:03
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 15 Aug 2012 :  08:58:18  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
VAC er ikke et plugin jeg har smidt på men en del af valve mener jeg men også lige meget vi skal sku da nok finde noget vi kan bruge til nogen go server

G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 15 Aug 2012 :  09:10:30  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvorfor cs-go er fremtiden fatter jeg da hat af har lige prøvet det, det lagger og ser i det hele taget meget klodset ud slet ikke noget efter min smag.

Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 15 Aug 2012 :  09:12:40  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
He he gummi du har evig ret men jeg er nød til at forsøge med en Gogo server nogen vil jo nok skifte men lover dig vi beholder 100% 2 af de gamle server vi har

G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 15 Aug 2012 :  09:29:56  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ja men har jo også autoexec cfg for at slippe for lag på css men hvor finder man en fps boost der virker, kan man bare bruge den fra css det tror jeg ikke men?.
Det kommer i hvert fald til at tage lang tid inden det når css nevout, med pcw og gun game servere osv.
Hader når sådan noget sker, splitter vandene fuldstendigt, bare vent og se.

G� til toppen af siden

[+35]EnTo[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
169 Posts

Skrevet - 15 Aug 2012 :  11:05:37  Vis profil  Svar med Quote
vent til det er andet end beta'en der er ude i skal jo tage højde for at det som i prøver i øjeblikket er kun en beta og serverne er rimelig belastede da der er mange mange mange som har udnytted det tilbud med at få en tidlig beta har også lige spillet lidt oplevede ingen lag dog men en klodset måde de har sat det med serverne op på sådan at den selv finder den for en men mon ikke de også får styr på det og i kan vel også huske den gang man skiftede fra 1,6 til css der var det samme hys omkring det dengang og det tog dem kun 3år at få styr på det så der er tid nok :D
G� til toppen af siden

[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts

Skrevet - 15 Aug 2012 :  11:08:09  Vis profil  Svar med Quote
Ja eller også samler det scenen. 1.6 er jo nærmest død.

Måske 1.6 og source kan samles om cs:go
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 15 Aug 2012 :  11:42:28  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Butter du må til at lade den natpotte stå, det er usundt at drikke af den.

Rettet af - ^Gummi I Gøbben^ @ 15 Aug 2012 13:12:28
G� til toppen af siden

[+35]EnTo[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
169 Posts

Skrevet - 15 Aug 2012 :  11:52:13  Vis profil  Svar med Quote
arrh tror gummi har fat i noget der butter
G� til toppen af siden

[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts

Skrevet - 15 Aug 2012 :  12:40:57  Vis profil  Svar med Quote
hehe vi får se, og natpotten bliver ikke bare brugt om natten hos os, har 2 ble børn der skal træne :)
G� til toppen af siden

[+35]EnTo[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
169 Posts

Skrevet - 15 Aug 2012 :  12:42:02  Vis profil  Svar med Quote
haha God fornøjelse den tid er over herfra
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 15 Aug 2012 :  14:14:57  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Igen har du evig ret gummi dettte vil splitte folk igen lige som sidst de udgav source jeg var en af dem som gik fra 1.6 til source og har ikke spillet det siden men jeg er nok ikke en af dem som skifter denne gang her er hvorfor.

1.) Kan godt være gg er intergreret i cs:go men som hvad ?
2.) GG findes i dag som et sourcemod plugin og som et eventscript plugin hvis jeg skal kalde det det
3.) Og sourcemod plugin er slet ikke i nærheden af at kunne det samme som eventscript plugin
4.) Jeg tvivler på at eventscript plugin er er intergreret i cs:go (dvs glem alt om kasteknive, assist osv)
5.) Igen så er cs:go på et begynder stadie så jeg tvivler på om de når samme nivue som source inden det første år.
6.) Så ingen grund til bekymring vil jeg mene hvis de første 5 punkter holder he he

Og så er der selvfølig FFA serverne det tør jeg ikke udtale mig om hvordan bliver men en ting er 100% sikker gg i cs:go vil jeg æde min gamle hat på ikke er i nærheden af hvad vi kan med eventscript

G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 15 Aug 2012 :  17:48:41  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Blander mig lige engang :-)

CS:GO er lavet i samme arbejde med CS:S og 1.6 spillere. Nettop for at samle de to scener igen. At valve så har lyttet mest til CS:S folkene er hvad det er.

CS:GO bliver det nye CS. 1.6 er nærmest dødt. og mange af de sidste 1.6 spiller enten stopper eller hopper over CS:GO kommer. Det samme gælder CS:S communityet. og selv om i hygge spiller herinde og ikke gå op i hvem der er toppen af poppen inde for CS. Så følger de fleste spillere med pro spillerne og der hvor pengene er. og CS:GO er nu selv om det er beta kun støre end 1.6 og css angående præmie penge. og flere pro spillere fra 1.6 og css er skiftet over til go. ergo 1.6 og CS:S kommer til at få døds stødet når CS:GO kommer her D.19

Har selv haft betaen de sidste halve år ca. og må sige jeg er imponeret over det. Mere end jeg var og er stadig er angående CS:S. Så når denne season med slap er overstået så smutter jeg rent over til CS:GO

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 15 Aug 2012 :  18:45:51  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Jumpman kan der laves en aimbot til det kan der også laves det du længes efter, du bliver ikke arbejdsløs bare rolig, det er bare en ny tid, vi gamle skal ikke være så bange for den hæhæhæ

Det kræver kun at nogen siger det ikke kan lade sig gøre og vupti så skal nogen nok bevise at det kan.

Gummi køb dig en ny spand

What is MineCraft ?

Rettet af - skyderefterlyde!!! @ 15 Aug 2012 18:46:50
G� til toppen af siden

[+35]King
[+35] Soldier

Denmark
256 Posts

Skrevet - 15 Aug 2012 :  20:12:54  Vis profil  Bes�g [+35]King's hjemmeside  Klik for at se [+35]King's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hey. Er der nogen der ved hvor meget mere spillet kræver af ens computer

Hellere 3 ryk i banditten, end 3 banditter i ryggen
G� til toppen af siden
Side: af 2 Forrige emne Emne N�ste emne  
N�ste side
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000