Jeg havde ubudne gæster på mit wifi i går. Jeg speedtestede og fandt ud af jeg kun havde 1/10 af mit netværk for mig selv. Så jeg ændrede password osv for mit wifi. Det hjalp og der har ikke været noget siden(krydser fingre). Jeg har spurgt den eneste der har haft adgang til mit netværk før(han bor to etager over mig), men han sagde noope, det var ikke ham. Så her er mit spørgsmål. Er der en mulighed for at se hvem der har været på? f.eks. en ip eller mac adresse. Har kigget routermenuerne igennem, men kan ikke se nogen log(selvom folk skriver man kan). Er der nogen der ved noget om det her emne der kan være mig behjælpelig?. Har netgear router
Hilsen DP^
Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?
:D folk skulle bare vide hvor let det er og knække et wifi :) tager mig under 20 sek. Jeg nok folk ville bruge tcp lidt mere hvis de viste hvad man kan. Jeg har bare åbnet mit helt også tænker jeg lidt hvis de bruger mit netværk så må jeg også gerne force mig ind i deres enheder...
godt så. syntes osse der kommer en lille djævel op i mig da jeg fandt ud af mit net blev misbrugt. men nu har jeg ip på vedkommende næste gang han hopper på. så det bar et sniffer program eller? :D
Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?