Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Server
 hostage kill vs kick
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

DP
Forummedlem

Denmark
576 indl�g

Skrevet - 21 Sep 2012 :  16:34:33  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg sad og hyggede mig på ffa i dag. vi spillede office og jeg var den sidste t og plantede min røv i spawn, for at modtage asylansøgerne. de kom godt nok osse for fulde hørm da ^^. løb tør for bønner og blev nødt til og kaste en nade, den slog ned foran en ct, men osse foran gidslerne(ved ikke hvor mange af de asylansøgere jeg fik med). det resulterede i et kick.. er der ikke noget man kan gøre ved det?. sætte grænsen til 5 gidsler indenfor et bestemt tidspunkt eller noget?

Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?

Rettet af - DP @ 21 Sep 2012 16:35:32

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 21 Sep 2012 :  17:24:17  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Den er pt. sat til 2 kills på gidsler

mp_hostagepenalty 2

Hvis jeg nu sætter den til 4 er der så ikke en eller anden klaphat som kan ødelægge spiller for jer andre ved at skyde de 3 af dem ?

G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 21 Sep 2012 :  17:25:35  Vis profil  Svar med Quote
Det er sjældent folk skyder dem bevidst så synes det er OK. Ellers er der tit en admin der kan tage hånd om det.

Jeg prøvede det faktisk selv engang, var alene mod 4 eller 5 og nåede at nedlægge de fleste, men desværre fik jeg slagtet nogen hossies i et onderen spray, hvilket resulterede i kick og at jeg ikke fik den sidste CT. :) Men det er som sagt lang tid siden.

Rettet af - LunD^dk @ 21 Sep 2012 17:26:05
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 21 Sep 2012 :  17:44:50  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det er fint nok med mp_hostagepenalty 5, men så skal det være i løbet af alle runderne, hvis det er i løbet af en runde så vil jeg mene den skal stå til mp_hostagepenalty 2 som det jo gør nu.

Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 21 Sep 2012 :  18:25:20  Vis profil  Svar med Quote
Ja men så risikere du stadig at blive kicked for at pwne dem i et spray selvom det ikke er meningen. Og det er nederen når du står til at vinde runden 1vs5 ;)
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 21 Sep 2012 :  20:01:20  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg syntes nu den settings den har nu altså mp_hostagepenalty 2 skulle blive, meningen er jo netop at undgå at folk med vilje dræber gislerne at man så kommer til det en gang om året ja så må man vel bare joine igen jeg syntes den skal blive på mp_hostagepenalty 2 og det er jo kun et kick vi snakker om...

G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 21 Sep 2012 :  21:06:45  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jo, men jeg ku jo ikke komme ind igen og sad og ventede i freeekin 15 min på at komme ind igen hehe

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 21 Sep 2012 :  23:15:25  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Så må du lade være med at dræbe gidslerne, og nu er det vist ikke noget du gør dagligt og så det også godt med 15 min pause engang imellem

G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 22 Sep 2012 :  07:20:41  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Er enig med DP og LunDdk her Jumpman, de kunne snildt sættes op på 5 gidsler. Der kan altså ske uheld hvor man smider en HE og så knalder alle 4 gidsler ned og så er man ude.
5 gidsler kræver man gør det 2 runder og så er det 100% med vilje.

What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/

Rettet af - skyderefterlyde!!! @ 22 Sep 2012 07:23:50
G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 22 Sep 2012 :  09:10:50  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Jumpman

Så må du lade være med at dræbe gidslerne, og nu er det vist ikke noget du gør dagligt og så det også godt med 15 min pause engang imellem

baaah hvis jeg vil have en pause, så vil jeg da helst selv bestemme hvornår jeg vil have den da

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.33 sek. Snitz Forums 2000