Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Server
 Mapvote
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 indl�g

Skrevet - 20 Oct 2012 :  03:34:31  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det skulle vel ikke være muligt og få mapvote på prøve istedet for en fast map rotation? på den måde får folk da de maps de vil... så er chancen for at den tømmes på 2 sek heller ikke så stor...

Treat others as you would like to be treated

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 20 Oct 2012 :  11:48:20  Vis profil  Svar med Quote
Så bliver vi hurtig træt af Nuke,Dust2,train og de der populære map"s,som jeg umiddelbart vil tro at folk ville vælge hele tiden .Jeg er selv en af dem der brokker mig til at starte med på et evt nyt map,men syntes det er super,med noget afveksling, når jeg så først har spillet mappet et par gange og er begyndt at kende det..
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 20 Oct 2012 :  12:48:40  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Eller også gør de bare som mig og trykker 1.

Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 20 Oct 2012 :  16:27:38  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
nu kan man jo selv sætte votes op så der ikke nødvendigvis kommer d2 nuke inferno med i hver vote... også får folket da hvad de vil have på en demokratisk måde frem for at nogle få får plejet deres lyst til funny maps...

G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 20 Oct 2012 :  16:40:53  Vis profil  Svar med Quote
Jeg ved ikke hvem MAN er,men jeg kan ikke..:=)
Som Gummi skriver så har folk for vane at trykke 1 uanset, hvilke map der trykkes på..
Og hvis der evt er dd2 og 3-4 andre map så vælges ddr2 og hvis det er nuke og 3-4 andre maps så vælges nuke,så tror det ville blive ret trivielt hen ad vejen..:=)
Der er sikkert et par maps ,som jeg gerne var for uden,men så er der nogle andre,som syntes det er fede maps.
Muligheden ligger jo også for en rtv,hvis flertallet er for et andet map end det rotationen smider på...:=9
G� til toppen af siden

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 20 Oct 2012 :  17:23:05  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jamen som jeg ser det kan det godt være godt nok i primetime med det fun maps ,men kl 23 om aftenen tømmer det serveren instant... men hvis du trykker 1 kan man jo sige det alligevel bliver random...

G� til toppen af siden

[+35]kriGsfJæs
[+35] Soldier

Denmark
681 Posts

Skrevet - 20 Oct 2012 :  22:00:35  Vis profil  Bes�g [+35]kriGsfJæs's hjemmeside  Svar med Quote
det med at folk trykker 1 på et splitsekund, kan løses ved at sætte 1 som: Jeg er ligeglad !

Jeg har ideèn fra en engelsk server jeg dagligt spiller på. Der står "I dont care" som første valgmulighed B)

At sige det forkerte i den rette kontekst - er bedre end at sige det rigtige, i den falske kontekst.
sep. anno 2013 ,finpudset maj anno 2015
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 21 Oct 2012 :  01:53:11  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
yep vi har så haft et plugin på hvor man ikke kunne trykke på hverken på 1 eller 2 og så trykkede folk bare 3 istedet så var vi lige vidt og jeg pillede lortet af igen

G� til toppen af siden

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 21 Oct 2012 :  02:41:22  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg ved det ikke er bare lidt træt af at vi kl 23 hver aften får tømt serveren pga af fx de_crane.... Jeg har ikke noget imod de maps de kan da være sjove kl 8 hvor der er massere af spillere... men det er sku da lidt synd det aften efter aften skal tømme serveren...

G� til toppen af siden

Dorge
Forummedlem

Denmark
173 Posts

Skrevet - 21 Oct 2012 :  21:29:39  Vis profil  Klik for at se Dorge's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
enig zeus!

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000