Forfatter |
Emne |
|
[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
408 indl�g |
Skrevet - 20 Dec 2012 : 16:52:56
|
Ville bare lige stikke en føler ud omkring hvem der er for og imod mapvote og hvorfor? For jeg mener det vil være løsningen på mange problemer både med maps og os der ikke lige altid spiller i primetime + der kunne blive lukket op for og ligge flere af disse underlige maps ind. Men hvis alle bare syntes det er noget lort så skal jeg da ikke være den der bliver ved med og råbe op omkring dette... |
Treat others as you would like to be treated |
|
[+35]Degu
[+35] miniCOW - G5
Denmark
2218 Posts |
Skrevet - 20 Dec 2012 : 17:17:03
|
Tænker du på GG eller FFA? Og det er vel ikke RTV du mener?
|
|
|
LunD^dk
Friend of [+35]
987 Posts |
Skrevet - 20 Dec 2012 : 17:27:57
|
Tror guden mener mapvote efter hvert map istedet for mapcycle.
Jeg er nok mest til mapcycle, da jeg ellers ikke tror maps som prodigy, autumn, office, italy nogensinde bliver votet når de er oppe mod dust2, nuke, season osv.
Eller også hvis mapvote kunne laves så den mixer dem ordentligt, så ikke nuke dust2 er på hver gang så folk også vælger de mindre spillede maps. |
|
|
^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem
Denmark
2225 Posts |
Skrevet - 20 Dec 2012 : 17:32:40
|
FFA det er jo "Zeus", og det er ikke rtv det er en vote mellem 4-5 maps, en runde eller to før map skifte og ja jeg er for. Altså så længe det er FFA serveren. Italy og office kan jeg meget nemt undvære, jeg er slet ikke til hostage rescue maps. |
Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser. |
Rettet af - ^Gummi I Gøbben^ @ 20 Dec 2012 17:40:42 |
|
|
LunD^dk
Friend of [+35]
987 Posts |
Skrevet - 20 Dec 2012 : 17:59:29
|
Nææ.. det er da heller ikke mine yndlingsmaps men det var bare eksempler, og der er jo nogen der godt kan lide dem - Jansen f.eks. er ond i office med hans M3 :O
Men bare generelt tror jeg ikke de mindre populære maps bliver votet fremfor nuke, dust2, train, season osv.
Prodigy som er et super fedt map ville nok aldrig blive votet ind. Og hvorfor er militia ikke kommet på cycle endnu? ;) |
|
|
[+35]Degu
[+35] miniCOW - G5
Denmark
2218 Posts |
Skrevet - 20 Dec 2012 : 18:43:07
|
Hvis det er FFA så blander jeg mig uden om :) |
|
|
[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
408 Posts |
Skrevet - 20 Dec 2012 : 20:10:38
|
Ja ofc er det ffa... Nu behøver d2 jo ikke være med i hver en vote men når det så er sagt er nuke og train også ved og vinde godt ind på ffa... Men det åbner jo ogå op for man måske engang imellem kunne spille nogle af mine ynglings map som er port og compound og strike... Og mit store argument er også at en server simpelhen ikke kan overleve en gang crane kl 12 om aftenen en hverdag... Jeg har flere gang bare ved og sætte en mapvote op kunne holde den fuld til kl 4 om natten istedet for den går død kl 23... |
|
|
[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 20 Dec 2012 : 22:43:31
|
Hvis vi skulle have en mapvote efter hvert map istedet for mapcycle, ville følgende ske
4 maps dukker op på skærmen de_dust2 de_prodigy de_nuke cs_office
Her bliver de_dust2 100% valgt
Så kunne jeg sætte sm_mapvote_exclude til feks. 4 den vi så ikke tage de sidste 4 spillede maps som har kørt på serveren.
4 maps dukker op på skærmen cs_italy de_train de_nuke cs_office
Nu jeg ikke bekendt med hvilken maps der bliver spillet mest men lad os sige de_nuke er en af dem(hvad ved jeg) og den vil 100% blive valgt, det jeg vil frem til er at maps som cs_office, cs_italy, de_train og de_prodigy aldrig vil blive valgt frem for de mest spillede maps derfor mapcycle efter min mening, men mener i noget andet så er jeg lutter øre som altid for at forbedre vores server.
PS. Vi fjernede netop muligheden for at rtv og vote maps på samme grundlag for lang tid siden da det altid var de samme maps som blev voted syntes stadig det fungere godt |
|
|
LunD^dk
Friend of [+35]
987 Posts |
Skrevet - 20 Dec 2012 : 22:50:35
|
Jeg foretrækker det som det er nu. Netop fordi de små maps ikke vil blive valgt ind mod de mere populære. |
|
|
[+35]Jumpman
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 20 Dec 2012 : 22:59:01
|
Også det jeg mener med mit eks ovenover... |
|
|
[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
408 Posts |
Skrevet - 21 Dec 2012 : 01:25:40
|
Jump jeg er slet ikke enig i d2 ville vinde hver gang, efter go er kommet har det ændret sig meget kan jeg se fra andre servere. Og man kan jo sige hvis der bliver spillet d2 så kommer den da ikke i vote. Kunne man ikke prøve det bare i en uge? og ofc efter nytår da det skal være en realistisk uge hvor man så måske så på antal besøg og det statistik vi nu har... |
|
|
^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem
Denmark
2225 Posts |
Skrevet - 21 Dec 2012 : 02:12:07
|
Det vil den hvis jeg er på, det er mit favorit map hehe. Men jeg har før set på anden server at det map man har voted på, ikke kommer med i vote de næste 4-5 votes, og så skulle det problem med det altid er de samme maps blive løst, selv om der er map vote på. Og antallet af runder mapsene skal spærres for er relativ, det kan sættes op og ned som man lyster. 4-5 votes er blot et eksempel. Men om det er et plugin eller hvad ved jeg, er et godt spørgsmål. Ved bare det kan laves fordi jeg har set det, så er det bare det om det er et mani admin plugin for så er det jo udelukket. Men kunne forestille mig, det bare er cfg'en der skal ændres lidt, uden at vide det. |
Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser. |
Rettet af - ^Gummi I Gøbben^ @ 21 Dec 2012 02:20:44 |
|
|
Avantï
Gæsteadmin
300 Posts |
Skrevet - 21 Dec 2012 : 07:16:48
|
Jeg er enig med Lund og Jump! Synes allerede nu at der er alt for meget Dust2, Nuke, Inferno og Tuscan, og tror bare det vil blive endnu mere, også selvom de sidste 4 maps ikke kunne votes ind. |
|
|
LunD^dk
Friend of [+35]
987 Posts |
Skrevet - 21 Dec 2012 : 08:07:11
|
Det kan godt være dust2 ikke kommer på hver gang i vote, men der vil jo næsten altid komme et eller to maps af nuke, dust2, tuscan, train, season alle de populære, de vil næsten altid vide sådan en vote og det ville være meget sjældent italy, office, autumn, prodigy, contra ville blive votet ind. |
|
|
[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
1232 Posts |
Skrevet - 21 Dec 2012 : 09:39:16
|
Jeg er også imod forslaget, da jeg netop syntes det er skønt at der kommer 8 forskellige maps i streg eller flere. Men kan omvendt også godt følge Zeus.
Kunne man evt. lave en vote der kører efter kl. 23.00 - 14.00 ? eksempelvis. |
|
|
[+35]Jumpman
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 21 Dec 2012 : 09:45:58
|
quote: Oprindeligt skrevet af Zeus
Jump jeg er slet ikke enig i d2 ville vinde hver gang, efter go er kommet har det ændret sig meget kan jeg se fra andre servere. Og man kan jo sige hvis der bliver spillet d2 så kommer den da ikke i vote. Kunne man ikke prøve det bare i en uge? og ofc efter nytår da det skal være en realistisk uge hvor man så måske så på antal besøg og det statistik vi nu har...
Det var et eks ikke noget du behøver at være enig i |
|
|
|
[+35]Law[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
111 Posts |
Skrevet - 27 Dec 2012 : 15:04:34
|
Jeg er selv begyndt at bruge jeres FFA mere, og ALLE har nogen maps de foretrækker over andre. Men det handler jo ikke kun om at spille de maps hvor man har et ynglings camping sted :) Mapvote har da sine fordele. Det er "altid" gode maps der bliver spillet og folk vil blive derinde i længere tid ad gangen da det er de gode maps kun. Mapcycle byder så på, at man får spillet andre maps end normalt, og det er jo også med til at presse en, så man blive bedre og bare får nye udfordringer.. Selvom der er folk der forsvinder når der kommer et "skod" map op, så er +35 så populær at der bare kommer en ny en ind :) |
|
|
|
Emne |
|