Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Server
 Bannet
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

rainyyy
Nyt forummedlem

Denmark
1 indl�g

Skrevet - 06 Jul 2013 :  22:53:11  Vis profil  Svar med Quote
Hej jeg hedder Rainyyy ingame og jeg blev bannet for ca. et år siden for bhop, og jeg tænkte om i ikunne unbanne mig.

Det er ca et årsiden og jeg har lært af mine fejl og jeg synes det er synd ikke at kunne spille på jeres server da der er godt gang i den og det var sjovt den gang jeg kunne spille på den :)


Id: STEAM_0:0:67722537

[+35]TudeFjæs[WA]
[+35] miniCOW - G5

Denmark
1180 Posts

Skrevet - 06 Jul 2013 :  23:08:52  Vis profil  Svar med Quote
Beklager, men folk der bhopper har ingen chance for unban.
G� til toppen af siden

[+35]kriGsfJæs
[+35] Soldier

Denmark
681 Posts

Skrevet - 06 Jul 2013 :  23:17:46  Vis profil  Bes�g [+35]kriGsfJæs's hjemmeside  Svar med Quote
hey Rainyyy

Vil bare rette en kommentar , da jeg godt tror , du selv ved hvad dommen er.
Hvis dit ban var for alm. dårlig opførsel tk/lam i mic. eller andet dårligt fra posen, kunne der være en mulighed. Det skulle så være op til vedkommende admin , der bannede dig i sin tid.

Nu er der et par grunde til jeg ikke tror på unban : du er 353 dage for sent ude med din anmodning/klage. Og så er der kommet minus-tolerance (hvis man kan kalde det dèt) over for B-hop syndere!! Vi (+35 og de faste spillere) er blevet bims i bøtten over folk der bare ikke fatter den regel. Så nu er det blevet skåret ud i helvetica-neonrør i server navnet B)

Så en ny konto og lav profil så er du klar igen.
Go sommer ! mvh kriGsfJæs

At sige det forkerte i den rette kontekst - er bedre end at sige det rigtige, i den falske kontekst.
sep. anno 2013 ,finpudset maj anno 2015
G� til toppen af siden

[+35]TudeFjæs[WA]
[+35] miniCOW - G5

Denmark
1180 Posts

Skrevet - 06 Jul 2013 :  23:44:17  Vis profil  Svar med Quote
Efter at have kigget nærmere på det, kan jeg slet ikke se et ban på det der steam id, så hvis det er det du bruger og hedder sorte.gamer, så er du velkommen til at spille hos os,
men den konto der hedder Rainyyy med steam id STEAM_0:1:40123608 bliver ikke unbannet.

Men husk nu, hvis du skal spille hos os, så lad være med bhoppe eller forsøge på det, det bliver bare et permanent ban igen ;)

Rettet af - [+35]TudeFjæs[WA] @ 06 Jul 2013 23:45:10
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.24 sek. Snitz Forums 2000