Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Server
 Morfar Drift...
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]DiNO
[+35] Clan Founder, [+35] Member of COW

Denmark
2843 indl�g

Skrevet - 18 Aug 2013 :  10:03:56  Vis profil  Bes�g [+35]DiNO's hjemmeside  Svar med Quote
Her kan du skrive hvis du oplever ustabilitet i driften under vores øjeblikkelige indkøring af morfar.

Noter venligst hændelsens art, hvilken server det var på, samt dato og tidspunkt for hændelsen.


www.clan35.dk

DiNO

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 18 Aug 2013 :  10:58:31  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Udover at alle servere crasher samtidig med jævne mellemrum, altså jeg lagde mærke til at alle servere var nede den anden dag men Jump stod som slumre på steam og online på skype men alligevel var alle serverne crashet.
Hvilket kan være to ting enten har både skype og steam ikke registreret hans net er nede, eller også må det være hackerangreb.
Jeg har en gang set på hlsw at gg server II havde timeout, selvom de andre kørte optimalt.


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 18 Aug 2013 :  14:41:42  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
De nye serverne crasher ikke og har ikke gjort det på noget tidspunkt, men mit netværk gå ned derfor ingen forbindelse til serverne.

Ja jeg kan være online både på Skype og steam på samme tid selv om der ikke er forbindelse til serverne og mit net er nede det er så kun delvis nede da der er UDP som ikke sender/modtager min TCP fejler der imod ikke noget.

UDP bruges til spil, lyd, webcam etc. hastighed fremfor sikkerhed - og her betyder det ikke noget hvis man mister nogle pakker. Er der eks. tale om at du skal åbne op for nogle porte til eks. spil så er det UDP.
TCP er primært til applikationer http, ftp, dns etc. Her er det sikkerhed fremfor hastighed..
G� til toppen af siden

Godic
Gæsteadmin

163 Posts

Skrevet - 19 Aug 2013 :  12:47:19  Vis profil  Bes�g Godic's hjemmeside  Svar med Quote
Kan kun sige at det var nøjagtig det samme vores server gjorde indtil vi købte ny router.

Har i prøvet med en anden router ?
G� til toppen af siden

[+35]DiNO
[+35] Clan Founder, [+35] Member of COW

Denmark
2843 Posts

Skrevet - 19 Aug 2013 :  13:08:18  Vis profil  Bes�g [+35]DiNO's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Blomsterpind[Wa]

Kan kun sige at det var nøjagtig det samme vores server gjorde indtil vi købte ny router.

Har i prøvet med en anden router ?


Vi har faktisk bestilt en ny her i formiddags, så der er ingen undskyldning for gearet mere, nu bliver det fejl 40 fremover..


www.clan35.dk

DiNO
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 19 Aug 2013 :  14:19:28  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Sjovt du snakker om det blomster som dino skriver så snakkede vi om det i morges og regner med den er her i morgen hvis jeg er hjemme det blev en D-link DIR-860L router




G� til toppen af siden

Godic
Gæsteadmin

163 Posts

Skrevet - 20 Aug 2013 :  10:58:24  Vis profil  Bes�g Godic's hjemmeside  Svar med Quote
hehe dino :)

Det lyder da godt, håber virkelig det er fejlen for jer. det er sgu synd det her.

Men ikke for at grave i jeres køb, men må jeg hører hvorfor i netop har bestilt denne router?

Hvis i ikke har bestilt, ville jeg lige se en smut på denne. http://www.edbpriser.dk/router/linksys-smart-wi-fi-router-ea6500-id-6984190.aspx
Og se test mellem netop den i vælger om denne. og 4 andre.
Den her giver alle baghjul. Og bruger den selv. og til 900,-

Men igen bestemt ikke for at blande mig, bare give de små guldkorn jeg besidder. der er jo ikke så mange :D
G� til toppen af siden

Godic
Gæsteadmin

163 Posts

Skrevet - 20 Aug 2013 :  11:28:00  Vis profil  Bes�g Godic's hjemmeside  Svar med Quote
Har selv kørt D-link hele mit liv. men prøvede linksys efter jeg hørte Cisco havde opkøbt den og lanceret deres nye serie i linksys navn.

Det var mere hvis i ikke vidste cicso har opkøbt linksys.
G� til toppen af siden

[+35]DiNO
[+35] Clan Founder, [+35] Member of COW

Denmark
2843 Posts

Skrevet - 20 Aug 2013 :  11:40:05  Vis profil  Bes�g [+35]DiNO's hjemmeside  Svar med Quote
Tak for info, men nogen gange reagerer vi ultra hurtigt så vi helt glemmer at forhøre os...


www.clan35.dk

DiNO
G� til toppen af siden

Godic
Gæsteadmin

163 Posts

Skrevet - 20 Aug 2013 :  14:09:21  Vis profil  Bes�g Godic's hjemmeside  Svar med Quote
kender det ALT for godt.

Det er jo også en rigtig fin router.

Ville bare hjælpe hvis jeg kunne.
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.22 sek. Snitz Forums 2000