Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Server
 ang. lange arme
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

DP
Forummedlem

Denmark
576 indl�g

Skrevet - 24 Jan 2014 :  11:47:18  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ved ikke om det her hjælper lidt. men syntes nu det forklarer en del om det med de lange arme og hits efter man er kommet forbi en mur der desværre er blevet en del værre på serverne

http://www.youtube.com/watch?v=j1OqFVlgGp8

jeg prøver selv at forstå hva der sker, og har sat mine settings i henhold til hva der bliver beskrevet i denne video, min min lerp er stadigvæk på 100ms uanset hva jeg skriver i consollen

Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?

Rettet af - DP @ 24 Jan 2014 11:49:40

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 24 Jan 2014 :  11:57:38  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
nu har jeg gået efter de anvisninger der står med lerp og dit og dat.. nu kan jeg overhovedet ik ramme nogen :S ser ud til det er problemet. den lerp er for høj tror jeg(konstant 100 i lerp) hvor de fleste andre server ligger under 50 normalt, korriger mig hvis jeg tager fejl. forøvrigt var lerpen slet ikke så høj på jeres gamle betalte servere(under 50 osse mener jeg).

Rettet af - DP @ 24 Jan 2014 12:23:07
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 24 Jan 2014 :  12:50:27  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Prøv med de settings her

cl_interp "0.02"
cl_interpolate "1"
cl_lagcomp_errorcheck "1"
cl_lagcompensation "1"

Øhh troede da ikke css var så nyt for dig m8 min lerp er 28.
Hvem sagde noob, jeg gjorde ikke.

Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.

Rettet af - ^Gummi I Gøbben^ @ 24 Jan 2014 13:07:33
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 24 Jan 2014 :  13:57:39  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Mine settings er:

cl_cmdrate "100" // CMDRate default 30/80
cl_downloadfilter "all" // Filter Downloads all or nosounds
cl_interp "0.1" // En god gammel myte, som faar hitboxes til at passe med ping Saet til 0 og programmet vil selv finde den passende vaerdi feks. 0.100000
cl_interp_all "0" // - Disable interpolation list optimizations.
cl_lagcompensation "1" // Lagcompensation default 0
cl_interp_npcs "0.0" // Interpolate NPC positions starting this many seconds in past (or cl_interp, if greater)
cl_interp_ratio "2" // Sets the interpolation amount (final amount is cl_interp_ratio / cl_updaterate).
cl_showfps "0" // Sæt til 1 for at vise fps
cl_timeout "30"
cl_updaterate "100" // Update Rate default 20/101
fps_max "300" // Sets Max frames per second
rate "30000" // Connection rate

Kommandoer der er udgået, så dem kan du godt slette gummi de har ingen virkning mere
cl_interpolate
cl_lagcomp_errorcheck

Du kan tjekke hvilken kommandoer du kan bruge ved at skrive cl_inter i din konsol så forslår den alle de kommandoer du kan ændre i efter cl_inter smart lille ting så har du lært noget nyt igen i dag min ven he he
G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 24 Jan 2014 :  20:52:54  Vis profil  Svar med Quote
Du har alle dage været newb DP, ingen grund til at skyde skylden på Hr. Lerp.
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 26 Jan 2014 :  12:53:18  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Og her kan du se min lerp http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=220991210 troede da du havde fået det fixet.
Måske har jeg to ting i min cfg der er for gamle og ikke virker mere, men min lerp er trods alt under 30, cmd og update rører jeg ikke ved, for de fleste server retter det til selv.

G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 26 Jan 2014 :  14:54:30  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ja kan ik se hvorfor du ik har problemet, når jeg spørger inde på gg, så svare ALLE ja, de har 100 lerp, spørg selv Subsonic og Focus f.eks. De kan sige nøjagtigt det samme. kan ik være rigtigt vi skal låse skrivebeskytte eller have autocfg for at have en normal lerp ........ men nu har jeg gjordt opmærksom på det. deal with or dont. jeg gider ik skrive det mere

Rettet af - DP @ 26 Jan 2014 14:56:20
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 26 Jan 2014 :  16:28:44  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jammen standard lerp er 100, så det er da ikke så underligt deres ligger på 100.

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 27 Jan 2014 :  15:30:21  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Nu skal jeg nok få kigget dette emne igennem men der er ingen grund til at skrivebeskytte sine .cfg filer det gjorde man i gamle dage nu har vi 2014

Mine .cfg filer består af og fald nu ikke ned af stolen.

autoexec.cfg (her har jeg alle mine settings til radar, netgraph, crosshair, rates osv. + det er denne fil jeg executere alle andre .cfg filer fra)
camping.cfg
config.cfg (denne fil ændre sig hele tiden så rod aldrig ved den)
lol.cfg
monitorgamma.cfg
netgraph.cfg
nicetalk.cfg
radar.cfg
userconfig.cfg (denne fil roder man med, her har jeg alle mine binds)
whiners.cfg

Resten af mine .cfg filer kan i så selv regne ud hvilken settings der står der

Feks.
Min radar.cfg bliver executed fra autoexec.cfg med kommandoen
exec radar.cfg

I min userconfig.cfg har jeg binded min radar med kommandoen
bind "'" "radar"

Og min radar alias i radar.cfg filen er
alias radar "radaroff"
alias radaroff "cl_radaralpha 0; hideradar; alias radar radaron; echo Radar is off"
alias radaron "cl_radaralpha 200; drawradar; alias radar radaroff; echo Radar is on"

Men det var bare lige en sidebemærkning nu skal jeg nok få kigget på det lerp i snakker om.

Der findes en lerp guide her http://www.l4dnation.com/general-discussion/lerp-guide-v2-3-4c/

Og lidt om Network her https://developer.valvesoftware.com/wiki/Source_Multiplayer_Networking
G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 27 Jan 2014 :  20:10:41  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
kan i i det mindste medgive at de forpulede lange arme er opstået efter der er blevet købt server? der har aldrig været noget før. så lader jeg det andet være, selvom jeg er overbevist om det er det der må være problemet

G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 27 Jan 2014 :  21:16:35  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Du har altid haft lange arme på GL hosted server DP for mig, men det var jo også på min gamle pc, der havde alle lange arme syntes jeg.
Også derfor jeg altid bare brugte min kastekniv.
Så jeg er overbevist om at det har noget med hardware at gøre, men det er jo også bare efter min egen erfaring.

G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 27 Jan 2014 :  21:48:22  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
det var da utroligt, jeg har en vision gaming computer, 8 gb gaming ram, gtx570, mine specs er freekin gode. det var dig der var bagud dengang og sukkede efter og komme ind og spille bf3, har du glemt det?

Rettet af - DP @ 27 Jan 2014 21:49:14
G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 27 Jan 2014 :  21:58:19  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jeg gider ik de syge undskyldninger for at jeg har oplever lange arme, at det er mig den er gal med, men spørg andre om det, de vil sige det samme at de osse oplever lange arme efter i har skiftet til jeres egen.. men næææ nej, der er intet i vejen omfg. jeg fatter ikke jeg gider bruge tid på det her. her er mit id, fucking ban mig fra jeres server så jeg ikke ved en fejltagelse kommer ind på en amatør server STEAM_0:0:19449397. gider ik spilde mere tid på jer. dp over and fucking out.

Rettet af - DP @ 27 Jan 2014 22:13:04
G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 27 Jan 2014 :  22:05:22  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
og tjek min profil, jeg har gjordt det meget nemt for jer

G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 27 Jan 2014 :  23:31:53  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
http://msforum.clan35.dk/topic.asp?TOPIC_ID=16456

G� til toppen af siden

[+35]kriGsfJæs
[+35] Soldier

Denmark
681 Posts

Skrevet - 28 Jan 2014 :  17:19:16  Vis profil  Bes�g [+35]kriGsfJæs's hjemmeside  Svar med Quote
Nåååååh.
har helt ondt af dig Drillepind.
Lyder som om du skal tage en laaaaang pause fra det her spil.
Magen til dramaqueen skal man da lede længe efter.

At sige det forkerte i den rette kontekst - er bedre end at sige det rigtige, i den falske kontekst.
sep. anno 2013 ,finpudset maj anno 2015
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000