Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Server
 BAN (css)
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Tub
Nyt forummedlem

2 indl�g

Skrevet - 22 Feb 2014 :  16:57:37  Vis profil  Svar med Quote
Jeg blev for mere end et år siden bannet, grunden er jeg stadig uklar over, da jeg ikke tog kontakt til admin efterfølgende. Men nu da jeg gerne vil spille på jeres server igen, dels fordi den er fed, og dels fordi mine venner spiller på den, vil jeg gerne vide hvorfor jeg er blevet banned og om jeg muligvis kan blive unbanned. Mit STEAM ID er: STEAM_0:0:38743249

Rettet af - Tub @ 22 Feb 2014 18:22:02

[+35]TudeFjæs[WA]
[+35] miniCOW - G5

Denmark
1180 Posts

Skrevet - 22 Feb 2014 :  18:40:02  Vis profil  Svar med Quote
Du sad og holdte snakke knappen inde imens du spillede høj musik, så du generede alle de andre på serveren, du blev bedt om at stoppe med det, det skete ikke, så blev du kicked.
Så joiner du igen og og efter et par minutter begyndte du at brokke dig om admin abuse og være træls i munden i det hele taget, så derfor fik du ban.

Og folk har kun 3 dage til at komme og klage i derefter tager vi ikke hensyn til det mere egentligt, da vi ikke længere har demo på hvad der skete. men det jeg skrev i toppen her, er ca det som den admin der bannede dig skrev dengang.
Så du har ingen mulighed for at få unban nu, da det er alt for lang tid siden du skulle have klaget.
Nyt steamid til dig, hvis du skal ind hos os og spille :)
G� til toppen af siden

Tub
Nyt forummedlem

2 Posts

Skrevet - 22 Feb 2014 :  19:13:45  Vis profil  Svar med Quote
Det du skriver der syntes jeg ikke helt holder.. I hedder 35+ det burde der være en grund til. Jeg syntes det er temmelig uretfærdigt at jeg skal få ban for noget jeg gjorde for to år siden. Jeg vil være meget taknemmelig hvis jeg kan få unban og I kan sagtens holde øje med mig jeg forstyrer hverken eller snyder.

Men bliver vil også kloger med tiden?

Rettet af - Tub @ 22 Feb 2014 19:23:12
G� til toppen af siden

[+35]Law[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
111 Posts

Skrevet - 22 Feb 2014 :  19:46:22  Vis profil  Svar med Quote
Du havde en forstyrrende opførsel, bliver advaret, og får et kick, for ligesom at vække dig helt op.. Du vælger så at kommer ind for at brokke dig over, at du ikke må forstyre alle de andre på serveren ?? Det fik så den konsekvens at du blev banned.. At det er 2 år siden, er vel lige meget ?? Handling -> Konsekvens..
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 23 Feb 2014 :  10:59:35  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
ja der er en grund til vi hedde +35 det fordi de fleste af os er over 35 år og vi bestræber os på at have nogen server vi kan hygge os på, det kan vi ikke nå en som dig kommer ind og sidder mid knappen i bund og fyrer musik af du bliver kicket og vælger at joine igen og brokke dig over det så fik du et ban, for lige at gøre en ting klart så det vores server, vi bestemmer hvordan folk skal opfører sig, vi betaler for serverne, vi administrere serverne vi laver reglerne kan man ikke finde ud af det så finder man sig bare nogen andre server at vi er så flinke at holde vores server åben så andre kan få glæde af den dejlige atmosfære vi har på vores server er jo så en anden ting vi er og bliver en voksen klan og kan man ikke indordne sig under vores regler hører man ikke til på vores server.

DU er velkommen til at joine vores server med et nye steamid det andet bliver ikke unbanned.

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.25 sek. Snitz Forums 2000