Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Server
 [+35] SERVER INFO
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 indl�g

Skrevet - 25 Apr 2014 :  19:06:07  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Så er vi oppe og rulle igen.

Jeg havde lukket alle vores server ned, for at opdatere og teste nyt global ban system nemlig Sourcebans. Så nu er det muligt for alle at følge med på vores ban liste, dog skal jeg lige have fixet en ekstra side for ikke admins, så de også kan se hvem som er admin på vores server, så slipper jeg for at opdatere forum konstant og hele tiden. Det var så ikke så let at få konveteret vores database til ny database, men det lykkes. Derfor vil i se at alle bans er blevet oprettet d.06-01-11 01:00 så dem som er banned på tid stadig skal udstå deres straf.

Vores sourcebans side finde i her http://css.clan35.dk/sourcebans

Demoer linkes nu i comment feltet i sourcebans

Så har jeg fjernet rankme in-game og lagt HLXCE ind i stedet for at se ranks in-game skriver man "hlx" i chat, men kan også se sine stats på hjemmesiden http://css.clan35.dk/hlxce.

Alt der har noget med webadmin er blevet fjernet så den kan i ikke bruge mere, brug sourcebans og hlxce til dette i fremtiden.

Jeg har valgt kun at åbne op for vores 2 FFA server og 2 GunGame server, jeg har brugt rigtig mange dage/timer på at opdatere og ændre vores system den sidste tid, så nu trænger jeg til et lille break, Dvs. vores PCW server er ikke mulig at resevere eller spille på på nuværende tidspunkt. Vores 2 CSGO server kommer til at kører som en CSGO Gungame (ikke armsrace) og den anden som en Compititive server, GunGame serveren er næsten klar, jeg har et lille problem med kasteknive på den server men de virker, syntes bare ikke de rammer så det skal der lige kigges lidt på først. Compititive serveren satser jeg på kommer til at køre som en 5vs5 hvor man kan resevere plads via en knap på vores hjemmeside (hvis vi kan få det til at virke) og så spille kamp på vores server i stedet for en tilfældig valve server. Konseptet i det hele er lige som når i vil finde nogen at spille en kamp med i Compititive, i bliver sat i lobby, og så joiner i når der er 10 tilmeldte hvis jeg ikke har misforstået det, men det tror jeg nu ikke jeg har :-) Så det bliver spænende om vi kan få denne server til at køre som vi gerne vil have det, så i kan spille jeres kampe med de faste spiller eller venner i hygger med.

PCW Serveren står i menu linjen i toppen af sourcebans, den kan man først se når man er logget ind, det her i starter/stopper PCW serveren hvis i lige skal spille en mix. Alle admins har adgang til at starte en kamp op på serveren, der er kun en admin menu man kan bruge så det kan ikke gå galdt, og man følger lige anvisningerne på siden inden man selv starter serveren op. Linket til resevation af PCW serveren er ikke opdateret endnu da jeg lige skal have flyttet filerne over i anden mappe.

Hvis man vil have sit nye admin login og password til sourcebans, hvilket jo nok ville være en god ide, skriver man lige en mail til mig eller kontakter mig via steam friends, jeres brugernavne er stadig det samme som før, dog har i fået nyt password i selv skal ind og rette.

Forsat god dag til jer alle sammen :-)

[+35]kriGsfJæs
[+35] Soldier

Denmark
681 Posts

Skrevet - 25 Apr 2014 :  19:10:37  Vis profil  Bes�g [+35]kriGsfJæs's hjemmeside  Svar med Quote
good job Jas.

Og tak i lige måde.

At sige det forkerte i den rette kontekst - er bedre end at sige det rigtige, i den falske kontekst.
sep. anno 2013 ,finpudset maj anno 2015
G� til toppen af siden

[+35]DiNO
[+35] Clan Founder, [+35] Member of COW

Denmark
2843 Posts

Skrevet - 25 Apr 2014 :  19:45:32  Vis profil  Bes�g [+35]DiNO's hjemmeside  Svar med Quote
Imponerende indsats Per, håber du snart er tilfreds med opsætningerne...


www.clan35.dk

DiNO
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 25 Apr 2014 :  22:51:44  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Godt arbejde m8 :-)
G� til toppen af siden

Fischer
Nyt forummedlem

10 Posts

Skrevet - 04 Jan 2015 :  20:19:59  Vis profil  Svar med Quote
At dine kasteknive ikke rammer betyder ikke der er noget galt med dem :^)
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.22 sek. Snitz Forums 2000