Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Server
 Ny server
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Bountyhunter
[+35] Soldier

Denmark
58 indl�g

Skrevet - 08 Jan 2015 :  13:57:27  Vis profil  Bes�g [+35]Bountyhunter's hjemmeside  Klik for at se [+35]Bountyhunter's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg har sat en server op som jeg gerne vil have i tester der er modsource og sourceban der kører på den ellers er den clean og mangler opsætning af selve css tweeks,

den kører på css.2talweb.com 5.196.197.99:27015

sourceban kører på kokkemad.tk prøv også denne send mig steam id hvis i vil være admin

[+35] Bountyhunter

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 08 Jan 2015 :  15:26:27  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Rolig Bountyhunter problemet er den server på ingen måder kører sammen med vores database så ingen skal have admin nogen steder før vi er enige om tingene og jeg har sku svært ved at følge alt det du sender mig.

Dem som har admin er tilføjet i vores mysql database som ligger på morfar, og det er her sourcebans oh hlxce stadig kører fra og det kommer det til at forsætte med.

Du skal ikke offenlige gøre noget før den har været forbi mig og DiNO i COW vi har altså nogen krav til opsætning af server og de skal overholdes før noget andet.

Jeg er ved at tygge din mail igennem og dine emner her i forum ting tager tid især hvis vi skal til at starte forfra med opsætning af selve linux serveren, vores CSS server kommer så i sidste ende.

kokkemad.tk tager en evighed at får siden frem, du må være lidt toldmodig med det hele og så få installeret teamspeak3 og komme forbi der og snakke så er det også nemmere at kommunikere mellem os vores ts3 kanal er ts3.clan35.dk

Selve opsætning af linux er priotet nummer 1 før alt andet kom på ts3 i aften efter 2030 så kan vi snakke lidt sammen.
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.25 sek. Snitz Forums 2000