Forfatter |
Emne |
|
[+35]EnTo[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
169 indl�g |
Skrevet - 14 Feb 2015 : 09:27:01
|
Hey ville lige høre om der var stemning for at man muligvis fjernede det så man kun kunne se sit eget team for muligvis at fjerne noget af det ghost der muligvis er eller kommer til at være når ffa serveren kommer ordenlig op og kører det vil ikke fjerne det helt men helt klart gøre det svære da de skal være på hver deres team. oven i det ville jeg hører hvad folk syntes om at man fik sine penge med når man skiftede side altså når 15 runder var spillet.. og om folk ville have noget team balance på serverne.. det er hvertfald nogle af de tanker jeg har gjort mig omkring ffa serverne.. så jeg personligt syns det ville være rigtig rart hvis i lige kom med jeres tanker eller bare sagde ja nej til mine forslag MVH EnTo |
|
[+35]EnTo[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
169 Posts |
Skrevet - 14 Feb 2015 : 09:33:52
|
og muligvis få sat noget team attack på således du selv tager skade når du skyder på en Team mate |
|
|
[+35]Rekop
[+35] Soldier
Denmark
1172 Posts |
Skrevet - 14 Feb 2015 : 11:12:10
|
Team balance tror jeg godt kunne være en god ide .. Da spillet ville blive mere jævnt .. :) Jeg kan godt lide ideen med, at alle starter fra 0 af når man skifter team, så det syntes jeg ikke vi skal rode med ... Vi har aldrig rigtig haft problemer med, at kunne se begge teams ( så vidt jeg husker ) men jeg vil da sige, at det skader ikke , at prøve noget nyt, så for min skyld ingen alarm ... For lige, at vende tilbage til det med pengene, så kunne det laves sådan, at vi selv kunne tilføje penge via banken, så havde alle mulighed for hele tiden, at købe våben uanset kills and skills .... :) |
|
|
[+35]EnTo[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
169 Posts |
Skrevet - 17 Feb 2015 : 10:30:09
|
nå tilsynledene er der kun en her på forum som spiller FFa og det er rekop hvilket undre mig lidt men sådan er det jo bare når folk er lidt ligeglade med hvordan serverne kører og hvad der er på serverne men det her er listen over ting som muligvis bliver ændret hvis det er.. men folk er velkomne til at skrive hvis der er noget de mener der burde ændres eller ikke ændres men det satme svært når folk ikke åbner kæften og siger til så der måske skal sidde en to mand og finde ud af noget så alle er glade...
Bank efter 2 runde: opvarmnings runde og første runde skal spilles før bank bliver aktiv. fast beløb i banken 16000 Team balance.. Kun se dit eget team: prøve periode team dmg til dig selv hvis du skyder på en team mate Forlæng bane mulighed inde map skifte rart hvis der ikke er Admin på og man ikke er så mange på at man kan forlænge et map som de_dust2
|
|
|
[+35]Rekop
[+35] Soldier
Denmark
1172 Posts |
Skrevet - 17 Feb 2015 : 16:34:35
|
Griner.. Alle de andre FFA spiller kommer først når de skal brokke sig ... He he ...Ej det gas ..... :)
Ellers syntes jeg det ser godt ud og special det med DMG til dig selv ved team mate DMG, så slipper vi også for dem , som gør det med vilje ... Super ....
Men igen ser godt ud med de nye tiltag og bliver spændende, at afprøve i praktisk ..... :) |
|
|
[+35]Degu
[+35] miniCOW - G5
Denmark
2218 Posts |
Skrevet - 17 Feb 2015 : 17:01:27
|
Jeg spiller ikke rigtig FFA mere, men lyder da som ok ting. Den eneste jeg ikke helt kan se en idé i er bank. |
|
|
[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 17 Feb 2015 : 20:02:04
|
Der er mange der ikke følger med i forum, så de kommer altid med deres gode ide'er ingame hvilket jeg bruge til en skid for at sige det lige ud, så det har du pænt ret i Rekop
1.) Jeg kan heller ikke se ideen med bank hvis jeg nogen sinde skulle kigge på det så var det fordi vi skulle oprette en FFA mere hvilket nok ikke lige sker foreløbig.
2.) Team balance kan jeg måske finde ud af hvis man kan bruge serverens settings i server.cfg alle de plugins vi har prøvet so far virker ikke som de skal, og vi kan ikke få det samme teambalance på som på gungame serverne da disse server kører med eventscript.
Men hvis i kender en server eller 2 hvor teambalance virker som det skal så skriv ip'en her i forum så skal jeg tjekke de server ud for hvad de kører med af plugins.
3.) Team dmg er ikke noget problem at sætte på
4.) forlæng timelimit på maps kan ordnes via vote i slutningen af et map.
Men det ikke noget jeg kigger på lige nu har rigeligt at se til med TS og nu nye trys og medlemmer |
|
|
|
[+35]EnTo[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
169 Posts |
Skrevet - 17 Feb 2015 : 20:14:30
|
super jumb ja men banken var rekop hehe og ide'en er god nok syns jeg efter som det er FFA og vi kun spiller for sjov så det rart at kunne købe de våben man har lyst til og må sige at syns det er rart de gange jeg har spillet på en server som noobski hvor det er de har vist også Team balance på dog tror jeg bare den gør sådan at det er lige mange på hvert team så meget har jeg dog heller ikke spillet på den men deres ip er 77.66.70.2:27006 |
|
|
|
Emne |
|