Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 Computere
 [+35] Software
 Program til at optage med
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 indl�g

Skrevet - 20 Feb 2015 :  00:41:17  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg skal bruge et program der kan optage små film klip til klanens youtube kanal, er der nogen af jeg der er bekendt med følgende bandicam, Dxtory eller fraps hvad er bedst og hvorfor hvad kan anbefaldes ?




[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 20 Feb 2015 :  06:05:23  Vis profil  Svar med Quote
Jeg mener, at kunne huske, at Nightmare fra BFD rodede med sådan ting ... Skal lige siges, at vi taler 3 til 4 år tilbage, så kan godt være jeg ikke husker helt rigtigt .. ;)
Selv har jeg ingen anelse omkring emnet, men det over raskere jo sikkert ikke nogen ... :)
G� til toppen af siden

goof78
Gæsteadmin

Afghanistan
571 Posts

Skrevet - 20 Feb 2015 :  09:30:23  Vis profil  Svar med Quote
Sønnikke har(med mig ind over), prøvet Fraps og Bandicam, fraps virker utrolig tungt, og vi fandt aldrig ud af at komprimere/justere på video-kvaliteten, der er bandicam umiddelbart mere brugervenligt/justerbart, men vil foreslå dig at prøve de forskellige, det kommer nok også lidt an på tilvænning.
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 20 Feb 2015 :  13:50:09  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg tror sku jeg holder mig til Bandicam har læst det skulle være mere brugervenlig end de 2 andre.

250,- Øv øv

Jeg er pænt træt af folk ikke kan finde ud af basale ting som forum, Teamspeak, Bansystem osv. så jeg har oprettet en youtube konto i klanens navn hvor jeg har tænkt mig at ligge nogen tutorials ind nu skal jeg så lige finde ud af at sætte den Google konto og youtube konto op også syntes sku jeg har rigligt at arbejde med for tiden hmm




G� til toppen af siden

goof78
Gæsteadmin

Afghanistan
571 Posts

Skrevet - 20 Feb 2015 :  19:12:02  Vis profil  Svar med Quote
Ja der er nok at se til, også med bare at holde serverne oppe/opdateret, men håber da evt. video kan lette lidt på arbejdsbyrden så.

Har sendt dig en PM.

quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Jumpman

Jeg tror sku jeg holder mig til Bandicam har læst det skulle være mere brugervenlig end de 2 andre.

250,- Øv øv

Jeg er pænt træt af folk ikke kan finde ud af basale ting som forum, Teamspeak, Bansystem osv. så jeg har oprettet en youtube konto i klanens navn hvor jeg har tænkt mig at ligge nogen tutorials ind nu skal jeg så lige finde ud af at sætte den Google konto og youtube konto op også syntes sku jeg har rigligt at arbejde med for tiden hmm

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.24 sek. Snitz Forums 2000