Forfatter |
Emne |
|
PR4YER
Nyt forummedlem
Denmark
3 indl�g |
Skrevet - 21 May 2015 : 18:52:50
|
Hej +35'ere - jeg har i en tid nydt jeres hyggelige TS3 Server - Men har kunne forstå der har været mange problemer med DDos ect. Nu eksistere den TS3 server så ikke mere - og mister lidt lysten til at game, da det er min fortrukne TS3 Server - Både grundet hyggen, men også mentalitet. Mit spørgsmål går på; Eksistere der ikke noget 35 TS server mere ? Og hvis - Hvordan kan man skaffe sig adgang, hvis man ikke er medlem "endnu ?" - Der er flere som jeg har spillet med de sidste par måneder jeg håber ville kunne Vouche for mig :)
Deriblandt: TheBeast Degu Troldefar Turtle CHIP
Kunne nok fortsætte - har spillet CS siden 1.6 og har været meget aktiv på de danske servere altid - så nogen må kunne huske mig :D
Great Love From PR4YER^
|
|
[+35]kriGsfJæs
[+35] Soldier
Denmark
681 Posts |
Skrevet - 21 May 2015 : 19:42:49
|
"Vouche" ? |
At sige det forkerte i den rette kontekst - er bedre end at sige det rigtige, i den falske kontekst. sep. anno 2013 ,finpudset maj anno 2015
|
|
|
PR4YER
Nyt forummedlem
Denmark
3 Posts |
Skrevet - 21 May 2015 : 20:29:49
|
Bekræfte :) |
|
|
[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 21 May 2015 : 21:03:44
|
Vi har skam stadig en TS den har bare skiftet IP for en tid til vi finder en løsning på vores ddos problem
Hvis Degu, Turtle eller CHIP kan sige god for dig kan du få IP og password af dem, disse oplysninger skal så ikke gives videre til nogen, dog er der så ikke så mange på da vi har valgt at holde den lukket til vores problem er løst og ud over det så er den ikke åben 24/7 men kun når jeg tænder for den hvilket vil være et sted meller 8-10 om morgen til 0100 ca måske mere nogen gange. |
|
|
|
[+35]TheBeast[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
106 Posts |
Skrevet - 21 May 2015 : 22:10:25
|
Jump nu ved jeg godt at jeg ikke har så meget at skulle sige i denne sammen hæng men jeg ville godt kunne sige god for ham. |
lad døden vise dig vej, til riget hvor smerte og lidelse bliver dit mindste problem
|
|
|
[+35]CHIP[Wa]
[+35] miniCOW - G5
Denmark
105 Posts |
Skrevet - 21 May 2015 : 23:16:16
|
Jeg kan også sige god for ham. Vil dog også sige PR4YER at der nok ikke kommer til at være det store CS:GO teams der på TS, ellers bare kontakt mig så kan vi snakke yderligere. |
Argh, c'mon, jeg er stadig på Glock!
|
|
|
PR4YER
Nyt forummedlem
Denmark
3 Posts |
Skrevet - 23 May 2015 : 08:35:58
|
Good to know. Håber da i får en server op og kører 24/7 igen :-)
Takker drenge :D :D
CHIP - Jeg ved godt det er meget op og ned med jer, når det angår CS:GO - Men jeg nyder nu engang at bruge tid på at spille med jer, når i lyster - vi plejer jo at have det meget sjovt :D
|
|
|
[+35]Turtle[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
102 Posts |
Skrevet - 24 May 2015 : 12:46:23
|
Jeg kan sagtens sige god for ham :) |
|
|
[+35]EnTo[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
169 Posts |
Skrevet - 25 May 2015 : 10:02:01
|
Det er da dejligt at se at andre end +35 føler sig nede over hvor vores ting ikke rigtig fungere men som de andre nævner så vil der nok gå noget tid inde der er fundet en 100% holdbar løsning og som sagt ts3 serveren som er lukket for offentligheden er li med det ikke er det samme som den anden der sidder ikke rigtig nogen der inde så selv om du muligvis fik den ville det nok være mere skuffelse end glæde tror desværre du ville få mere glæde af at kontakte de forskellige du plejer at spille med og evt finde et sted hvor i kan sidde og hygge jer.. Men jeg ved du er en af de faste på vores ts3 server men som jeg ser det så dur det heller ikke at lukke folk ind på den da vi så bare ender med den bliver angrebet ikke at du står bag det hele men rygter flyver hurtig også hvis en får lov ender vi med at have alle siddende der inde og lur mig så om der ikke ville gå ganske kort tid før den blev fundet af den taber af en hacker som er efter os |
|
|
[+35]Troldefar[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
32 Posts |
Skrevet - 29 May 2015 : 22:42:36
|
Pr4yer er god nok, ganske fornuftig, jeg kan også sige god. Vi er mange som håber det hele komme til at gå som det skal igen. :) |
|
|
|
Emne |
|