Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Generelt
 Vedr. beklædning.
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

goof78
Gæsteadmin

Afghanistan
571 indl�g

Skrevet - 11 Feb 2016 :  19:50:03  Vis profil  Svar med Quote
Jeg skal lige høre klanen om der er en form for udvidet reklamationsret på det merchandise man i sin tid kunne hverve sig, som medlem/tidligere medlem?

Her omkring 10 år efter, syntes jeg nemlig at t-shirten er krympet umådelig meget, og mere ligner en bikini-top, end heldækkende overbeklædning, og har altså ikke vasket det for varmt, eller tumblet det



Og det er bare gas, er glad for endelig at kunne blive owned lidt igen.

Rettet af - goof78 @ 11 Feb 2016 20:24:33

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 12 Feb 2016 :  00:18:15  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Dejligt at se dig igen Goof78, kan dog ikke fortælle dig hvorfor din t-shirt er krympet men jeg har det lidt lige som dig min cap er også blevet for lille.

Jeg har dog undersøgt på et tidspunkt hvad det ville koste at få lavet nye t-shirt og nye caps, måske jeg skulle undersøge det lidt igen, dog vil det nok blive lidt dyre end sidste men tror nok det kan lade sig gøre hvis der er nogen medlemmer der kunne tænke sig en t-shirt og cap med deres nick og klanens logo på.




G� til toppen af siden

goof78
Gæsteadmin

Afghanistan
571 Posts

Skrevet - 12 Feb 2016 :  16:10:35  Vis profil  Svar med Quote
Måske man ikke helt har tjekket vægten så hyppigt, men det kan jo ikke passe med din cap, medmindre du bare er blevet meget klogere de sidste år.

Ja det kan være der er interesse for det, måske en på tværs af venskabsklanerne?
G� til toppen af siden

[+35]BuggA^[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
139 Posts

Skrevet - 12 Feb 2016 :  16:52:59  Vis profil  Svar med Quote
Mega fedt det der ;)
G� til toppen af siden

[+35TO]IceballsCamper[Wa]
[+35] Tryout

Denmark
10 Posts

Skrevet - 13 Feb 2016 :  00:26:54  Vis profil  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Jumpman

Dejligt at se dig igen Goof78, kan dog ikke fortælle dig hvorfor din t-shirt er krympet men jeg har det lidt lige som dig min cap er også blevet for lille.

Jeg har dog undersøgt på et tidspunkt hvad det ville koste at få lavet nye t-shirt og nye caps, måske jeg skulle undersøge det lidt igen, dog vil det nok blive lidt dyre end sidste men tror nok det kan lade sig gøre hvis der er nogen medlemmer der kunne tænke sig en t-shirt og cap med deres nick og klanens logo på.

Kunne være mega nice!!!
G� til toppen af siden

[+35]Degu
[+35] miniCOW - G5

Denmark
2218 Posts

Skrevet - 13 Feb 2016 :  01:25:19  Vis profil  Svar med Quote
Sæt igang Jump :)
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 14 Feb 2016 :  01:50:22  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Dette var bare en hurtig undersøgelse af en tshirt pris kr.127,- pr. stk og ved godt logo ikke ser godt ud men gad ikke sidde og redigere i det orginale endnu, det var kun for at finde en pris på hvad det ville komme til at koste



G� til toppen af siden

[+35TO]IceballsCamper[Wa]
[+35] Tryout

Denmark
10 Posts

Skrevet - 14 Feb 2016 :  18:27:28  Vis profil  Svar med Quote
Ville det være muligt at det kunne være hætte trøjer med logo på fronten og ingame nick på skrå bag på? :D
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.22 sek. Snitz Forums 2000