Forfatter |
Emne |
|
WiruZ
Nyt forummedlem
5 indl�g |
Skrevet - 17 Nov 2003 : 09:53:29
|
Jaahhh .. hmm .. jeg syntes ligsom den manglede i dette forum .. hehe og hvis i [+35] folk ikke kan lide den slet den igen hehe i dont care im only trying too help ... men jeg vil skrive lidt om mig selv her så de folk der ikke har set mig ved lidt om hvem denne lamme nye newb cs spiller her på [+35]servere og forum er :P hehe..
__--__
Nick: WiruZ Old Nicks: [MS]WiruZ og [NrGi]PepsiX Navn: Michael Rasmussen Alder: 21 År (22 den 15. december 2003) Hjem sted: (havnen?! ) Viby J (også en del af Århus) Klan erfaring: Tidligere Co-leader for [MS](PCW, CW og alle mulige ting) og Leader af en "for sjov" klan [NrGi](bare noget nogle venner fra en anden server og jeg gør for at ha det sjovt)(ingen PCW og CW da det kun er for sjov) Server jeg spiller på: server6.csclanzone.com (tidligere Admin der), Area51(WC3) og NU også den herre nice pingede [+35](WC3) server ;)... Spil Erfaring: Well jeg har nok sammenlagt spillet i 1-2år jeg har haft en pause efter jeg droppede [MS] men er forhåbenlig tilbage for at blive :) .. Hvad vil jeg med alt det her??: hehe JO ser i jeg vil gerne finde nogle flere nye venner, Måske en ny Klan eller bare opnå at få Admin status på en eller flere af serverne.. men fair hvis jeg ikke kan nogle af delene jeg er her for at ha det sjovt og for at spille.. arent we all ;) hehe Til Admins og Moderators:Hvis der står ting/links i ikke vil have her slet dem hvis i lyster jeg holder ikke nogen op for det .. bare skriv "slettet af "nick"" istedet og fortæl videre til de andre [+35] som i ser her inde ellers kan i altid fange mig på en server og snakke ;) |
-WiruZ *Fra (WC3)Serveren* "self. hygger jeg mig med jer alle sammen det er jo det en "WiruZ" er bedst til" |
|
[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]
Denmark
3329 Posts |
Skrevet - 17 Nov 2003 : 16:47:32
|
Wiruz Alle er velkommende til at lave Posts herinde. Der bliver ryddet op engang imellem og sådan er det. Velkommen til vores servere. Håber du bare hygger dig halvt så meget som os andre. En god ting er at læse vores server rules.
CU in there
|
Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-) |
|
|
[+35]FeHAAR[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
1034 Posts |
Skrevet - 17 Nov 2003 : 18:53:49
|
HAHAHAHA WiruZ er den lo2affe jeg spillede mod på Pub1 i dag
Sq en flinker fyr som ikke lader sig gå på af at en Newbie (guess who .. ?) siger: Nøøøj hvor er du heldig dit rensdyr (eller noget i den stil)
GL til en flinker fyr ! |
|
|
[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]
Denmark
3329 Posts |
Skrevet - 17 Nov 2003 : 19:40:15
|
NÅÅÅ lige som dig |
Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-) |
|
|
[+35]Shotgun Joe
[+35] Soldier
Denmark
1590 Posts |
Skrevet - 17 Nov 2003 : 20:42:03
|
Rart at se dig her i forum, vi to har jo allerede hygget os en del sammen ;-) Hvis du har planer om at komme med i gammelmandsclanen, så: Opfør dig pænt (det har jeg allerede set at du kan) Bliv set på vores servere. Og hyg dig med os. |
- iøvrigt mener jeg at Kartago skal ødelægges ! |
|
|
WiruZ
Nyt forummedlem
5 Posts |
Skrevet - 18 Nov 2003 : 12:23:16
|
hehe :P
[+35]TheEye hehe jeg hygger mig altid også selv om jeg kan brokke mig ;) og server rulez har jeg læst og jeg følger dem os så godt jeg nu kan hehe .. selv om mange siger jeg cheater og at jeg bruger steder jeg ikke må og "airwalker" på (WC3) serveren .. men jeg mener ikke det er snyd efter som (WC3) er et mod og den bare er der for at køre max exploits på maps.. som i cs_italy kan man gå på tage og de_aztec kan man gå bag sewers for at ha mere cover.. jeg bruger dem og har ikke indtentioner om at lade vær efter som det er (WC3) og der er andre spille regler der.. men jeg siger dog at man ikke skal ødelægge spillet ved det ved bare at campe der 24/7.. :) men spil (WC3) med mig og se det selv ;)
[+35]Tactical Joe[Wa] HEEYY .. jo det gør jeg skam os :) både opføre mig pænt, bliver set :) og "self. hygger jeg mig med jer alle det er jo det en "WiruZ" er bedst til" :P hehe
Newbie: hehe jooo jeg kan godt huske noget om det der men jeg kan ikke huske dit nick og mappet ..:/ men jeg håber da vi ses igen ;) |
-WiruZ *Fra (WC3)Serveren* "self. hygger jeg mig med jer alle sammen det er jo det en "WiruZ" er bedst til" |
Rettet af - WiruZ @ 18 Nov 2003 12:27:43 |
|
|
KenZaI
Forum medlem
Denmark
1294 Posts |
Skrevet - 18 Nov 2003 : 13:11:50
|
Wiruz, ja siger okay du en flink en men har du kun tænkt dig og gemme dig på WC3 servern eller vil du også vise dig frem på pub1-2 |
|
|
|
GoTCha
[+35] Honorary Member
Denmark
2036 Posts |
Skrevet - 18 Nov 2003 : 18:01:10
|
Jeg kan hellere ikke huske at vi har lavet "special rulez" for vores Warcraft server Så derfor gælder de samme regler for denne type server hsoted by [+35] som for alle vores andre!!! |
Once the game is over, the King and the pawn go back in the same box. |
|
|
[+35]Terabyte
[+35] Soldier
Denmark
2730 Posts |
Skrevet - 18 Nov 2003 : 19:53:02
|
Heeyyy WiruZ
Håber at se en masse til dig på serveren og i forum
Flere jyder i Clan35!!! Go go go |
|
|
WiruZ
Nyt forummedlem
5 Posts |
Skrevet - 18 Nov 2003 : 19:54:56
|
Damn jeg er træt af at blive kicked for at gøre plans til admins plus man bliver kicked for at tage plads 10/11 dermed kan man ikke sætte auto join på .. hvilket gør det et minuz at spille på jeres servere uden at have en plads! MØF!
[+35]OldCat[Wa] Ja som du selv så idag kommer jeg også ind på de andre servere.. :) .. og jeg var også inde på dem igår ;) .. jeg er allround spiller..
[+35]GoTCha "og der er andre spille regler der" "Jeg kan hellere ikke huske at vi har lavet "special rulez" for vores Warcraft server" Fair men man kan gå på tage, kasser og nogle andre ting og det kan man jo kun fordi man kan teleporte og hoppe der til.. jeg går ikke ind for airwalk i sig selv for det er map exploit og ikke "mod" exploit .. men at bruge kasser, tage og andre ting til at gemme sig på og bag ved er vel ikke cheat?? hvis du gerne vil se de steder jeg kender og sige om de er oki eller ej så fang mig et sted og lad os spille så jeg kan vise dig dem .. *gælder alle der gerne vil se de ting*
Til alle [+35] og [+35][WA] Omkring (WC3): Jeg spille med "mod" exploits og hvis i ikke vil ha det kick/ban/hvad i vil med mig.. men jeg stopper det ikke .. for det er jo de ting der gør det er sjovere at spille der.. tænk lidt over det..
Dahoon: "Er exploits okay fordi det er et mod?" NEJ ikke map exploits .. men "mod" exploits er noget andet .. det er jo os derfor det bliver sjovere at spille med dem da man har andre muligheder ind normalt .. :) |
|
|
[+35]Shotgun Joe
[+35] Soldier
Denmark
1590 Posts |
Skrevet - 18 Nov 2003 : 20:23:03
|
WC3 er jo mest skæg og ballade, det er næsten umuligt ikke at bruge bugz osv. i mappet. Bla. fordi man f.eks. kan teleportere sig steder han, man ellers umuligt kan komme. WC3 er lidt ligesom en server, hvor alle må "cheate", cheatense er bare på forhånd fastlagt af serveren. Jeg owner rimeligt godt på WC3, men jeg ved, hvad WiruZ nok også opdager, at public 1 er der hvor de hårde drenge går! |
- iøvrigt mener jeg at Kartago skal ødelægges ! |
|
|
|
Emne |
|