Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Vil du være medlem??
 Try?
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 indl�g

Skrevet - 25 Nov 2003 :  12:31:32  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse
Nu er jeg så småt kommet til den erkendelse, at jeg som så mange andre er faldet i "CS hullet". Jeg har ydermere måttet konstatere at den anseelige mængde tid jeg spendere som prügelknabe for bedre spillere, hovedsageligt bliver brugt i jeres selskab. Nu vil jeg så gerne ansøge om at blive medlem i den klub som jeg har nasset på de sidste 5-6 måneder. Mit navn er Niels, jeg er 26 år gammel(læs: ung), og bosat i Odense. For tiden er jeg lærervikar i en lokal folkeskole. Min romance med cs er stadig i sin spæde begyndelse, således har jeg "kun" spillet i ca. 7 måneder. Det kommer(som en del af jer har oplevet) tydeligst til udtryk i uhensigtsmæssig mange situationer hvor jeg ender med at agere sitting duck for de herrer +35´ere! MEEEN, øvelse gør som bekendt mester. Grunden til at jeg kunne ønske mig en plads i +35 folden, er at jeg hos jer har fundet den "spirit" som jeg mener et spil bør ha! Der hersker en skøn "vi spiller for hyggens skyld, prut,fnis,hehe" stemning på jeres servere. En stemning jeg ikke har fundet helt mage til andre steder, og grunden til at jeg vender tilbage aften efter aften. Nå, men jeg håber at jeg kan komme i betragtning til et kandidatur som try hos jer, om der skulle blive plads en gang. **

Den som smøre godt, køre godt.

Rettet af - Ull @ 25 Nov 2003 20:54:18

[+35]krumpibe
[+35] Soldier

Denmark
1084 Posts

Skrevet - 25 Nov 2003 :  16:23:14  Vis profil
DU skal være velkommen HERFRA.
KRUM[:)
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 25 Nov 2003 :  16:31:02  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse
Du er sgu i orden Inex.
Helt iorden med mig

Mangler også et offer :-)
De andre skyder igen :-(

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 25 Nov 2003 :  16:49:45  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse
quote:
Originally posted by [+35]TheEye

*HeHeHe* Bare vent!!

G� til toppen af siden

Kovdal
Friend of [+35]

Denmark
380 Posts

Skrevet - 25 Nov 2003 :  18:38:32  Vis profil  Bes�g Kovdal's hjemmeside  Klik for at se Kovdal's MSN Messenger adresse
quote:
Originally posted by [+35]TheEye

Du er sgu i orden Inex.
Helt iorden med mig

ja øje.... og jeg har gemt nogle flere kygler til din.... så pas bare på...

inex... du er mere end velkommen her fra :)

G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 25 Nov 2003 :  22:06:01  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse
Du har min stemme m - hvis den tæller

G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 27 Nov 2003 :  14:34:12  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse
Tak for støtten gutter, sq rart at vide at i mener jeg ter mig som man bør på jeres servere!!

Rettet af - Ull @ 27 Nov 2003 14:34:38
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 27 Nov 2003 :  14:51:42  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse
Ja vil da også sige du er skide flink og spille med.. man bliver helt i killer cat humør når du er der ;)

G� til toppen af siden

mAx
Friend of [+35]

Denmark
1285 Posts

Skrevet - 27 Nov 2003 :  16:09:45  Vis profil  Bes�g mAx's hjemmeside
Nu er det jo nok ikke helt op til mig :D, men synes da bestemt I*Nex* besider hvad man ellers ser hos en +35 spiller, og mener da også at han på ingen mulig måde kan afvises :D

held og lykke med det I*Nex*

PS. endnu et +35 easyfrag weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

--- Vanguard ---
Winner of [+35] Invitational's 1. tournament
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 27 Nov 2003 :  16:21:44  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse
100% Enig med MaDmAx ( også kendt som MaX-Muld-jord)
G� til toppen af siden

[+35]Caltex
[+35] Soldier

Denmark
1014 Posts

Skrevet - 27 Nov 2003 :  16:48:40  Vis profil  Bes�g [+35]Caltex's hjemmeside  Send [+35]Caltex en ICQ besked  Klik for at se [+35]Caltex's MSN Messenger adresse
Håber du kommer med Niels, du virker som en rigtig +35'er type, let at nakke, selv Stef har en chance der og hvis du lader Theeye få et par frags på dig, ja så er chancen ikke blevet mindre, men det bliver svært for selv om du står helt stille kan han sikkert ikke ramme.
Calle

U won't believe what I believe when I'm alone
G� til toppen af siden

Stef
Friend of [+35]

Denmark
859 Posts

Skrevet - 27 Nov 2003 :  21:07:41  Vis profil
hehe Calle din spade
G� til toppen af siden

Mr.Mugi
Friend of [+35]

Denmark
329 Posts

Skrevet - 28 Nov 2003 :  18:50:38  Vis profil  Bes�g Mr.Mugi's hjemmeside
Lol - Syns os godt at Inex Må være med :D:D:D::D:D:D
G� til toppen af siden

[+35]Hunter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
463 Posts

Skrevet - 28 Nov 2003 :  20:23:05  Vis profil  Bes�g [+35]Hunter[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]Hunter[Wa]'s MSN Messenger adresse
Du lyder som en flinker fyr!!! Også Thumbs Up herfra

G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 29 Nov 2003 :  09:51:39  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse
øøh Hunter, i dont like your picture ;)

G� til toppen af siden

YenneK
Forummedlem

Denmark
698 Posts

Skrevet - 03 Dec 2003 :  18:55:10  Vis profil  Bes�g YenneK's hjemmeside  Klik for at se YenneK's MSN Messenger adresse
Tja I*nex* du er da lidt for grinerN og spille med...Jeg ved godt at jeg ikke r medlem men derfor akn jeg jo godt skrive hvad jeg mener Såå I*Nex* du er jo sjov at fragge såå Gl Her fra

Jeg er faret Vild ?!
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.25 sek. Snitz Forums 2000