Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Vil du være medlem??
 Trys
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
N�ste Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 2

YenneK
Forummedlem

Denmark
698 indl�g

Skrevet - 18 Nov 2003 :  18:56:58  Vis profil  Bes�g YenneK's hjemmeside  Klik for at se YenneK's MSN Messenger adresse
Hejsa alle i +35
Som i nok ikke har set siden i ikke har svaret i mit andet indlæg.
Men jeg ville bare høre om der er en mulighed for at i snart tog trys igen... nemlig Moi :D

YenneK- I like to dance around naked, but most of ppl laugh at me when i do!

Jeg er faret Vild ?!

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 18 Nov 2003 :  21:55:07  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse
Hejsa!

Jeg så godt dit indlæg men synes måske det var lidt forkert placeret sammen med en anden tråd.

Vi bryster os af at have alle tiders klan - fordi vi kender hinanden, laver sjov og mest af alt er folk en moden alder

Folk vi tager på try skal derfor være kendte på serveren, i forum og/eller kende andre medlemmer.

Skriv derfor lidt mere om dig selv, hvor du bor, din familie hvad din kælegris hedder til fornanv og den slags

Vi vil så¨gerne lære dig at kende.

Har du så stadig mod på at komme på try efter den regn af mere eller mindre saglige kommentarer der vil følge så skriv en mail til COW@clan35.dk

G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 19 Nov 2003 :  01:18:08  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse
quote:
Originally posted by [+35]Terabyte

Hejsa!

Skriv derfor lidt mere om dig selv, hvor du bor, din familie hvad din kælegris hedder til fornanv og den slags

Hvad fanden mener du med kælegris Tera??.. Bland lige mig uden om TAK..

Rettet af - Danish.Bacon.DK @ 19 Nov 2003 01:19:00
G� til toppen af siden

[+35]Mr.Mox
[+35] Soldier

Denmark
2137 Posts

Skrevet - 19 Nov 2003 :  08:56:15  Vis profil  Bes�g [+35]Mr.Mox's hjemmeside
Øffe, du høre ikke til i "kælegris" katagorien, mere under "unyttedyr..."

When they outlaw guns, only outlaws will have guns

Rettet af - [+35]Mr.Mox @ 19 Nov 2003 08:56:32
G� til toppen af siden

YenneK
Forummedlem

Denmark
698 Posts

Skrevet - 19 Nov 2003 :  18:01:56  Vis profil  Bes�g YenneK's hjemmeside  Klik for at se YenneK's MSN Messenger adresse
I know det var lidt wrong placeret.. men der var ikke ligw andre topics... og jeg havde glemt jeg selv kunne lave et.. ups..

Okay så komr smøren

Jeg hedder stadig Nicolai, og er stadig 15
jeg kommer fra kBh..Øen i en lille by kaldet tårnby/Kastrup
Og Nej jeg har ikke nogen kælegris
eller jo jeg har min Pc

Jeg har været Meget inde på jeres sv her på det last.. spillet med : Stone, Øffe, mox, joe, og den glade siehoff ved sq ikke lige om der var mere... hvis der r så skriv hvad jeg mangler

Jeg er faret Vild ?!
G� til toppen af siden

Stef
Friend of [+35]

Denmark
859 Posts

Skrevet - 19 Nov 2003 :  18:10:11  Vis profil
kælegris, unyttedyr ... nææææeeee: STINKDYR passer vist lidt bedre !!

Rettet af - Stef @ 19 Nov 2003 18:10:34
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 20 Nov 2003 :  18:23:13  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse
Smider den lige frem igen han er sq en hyggelig en så bare med og komme igang køer

G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 25 Nov 2003 :  22:10:09  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse
Jeg er ked af at dit topic rendte lidt af sporet Yennek.

Håber der kommer nogle kommentarer fra nogle flere
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 25 Nov 2003 :  22:10:51  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse
Yennik

Jeg tror desværre du er for ung endnu, når du ikke har nogen forældre i clanen. Men det er jo op til COW.

Vi har jo en enkelt "smutter"

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

[+35]Eyeball
[+35] Soldier

Denmark
962 Posts

Skrevet - 25 Nov 2003 :  23:25:13  Vis profil
Det er jo en clan for gamle mænd, og du er jo bare en stor knægt!
(Spores der lidt misundelse i stemmen)

Vi gør undtagelser, men det er sjældent.
I givet fald skal du bare hænge på, være meget tålmodig
og vise på serverne at du har den rigtige +35 ånd.

Som sagt er det i sidste ende op til COW,
og de har rigeligt med referater der skal skrives, og
servere der skal findes.
G� til toppen af siden

GoTCha
[+35] Honorary Member

Denmark
2036 Posts

Skrevet - 25 Nov 2003 :  23:44:27  Vis profil  Bes�g GoTCha's hjemmeside  Klik for at se GoTCha's MSN Messenger adresse
Kære YenneK
For god ordens skyld kan jeg sige at CoW har registreret din ansøgning , men som vores medlemmer fortaller dig så spiller aldern en stor rolle i vores behandling af ansøgningerne. Hvorfor kan du nok selv regne ud når du ser nærmere på vores klantag

Derfor kan jeg kun opforder dig på nuværende tidspunkt:
Våbne dig med masser af talmodighed og især en vilje som kan evtl. overbevise os om at du trods af din alder kan være en værdig [+35]. Det lykkedes før for nogle få enkelte "young ones", men deres vej var ikke let og det krævede meget fra deres side... bare spørge OldCat(men for guds skyld brug ikke hans fremgangsmåde...hehe...)

Om du nu hellere vil finde en klan i din aldersgruppe eller om du vil bruge de næste par år på forsøget er dit valg
GL dog herfra og tak for din ansøgning

Once the game is over,
the King and the pawn go back in the same box.

Rettet af - GoTCha @ 25 Nov 2003 23:46:38
G� til toppen af siden

YenneK
Forummedlem

Denmark
698 Posts

Skrevet - 26 Nov 2003 :  18:43:18  Vis profil  Bes�g YenneK's hjemmeside  Klik for at se YenneK's MSN Messenger adresse
Selvføli vil jeg da Holde fast i hvad jeg har bestemt mig for og jeg vil da knokle for det.. for det r kanont hyggeligt at spille på jeres server (bacons huggeserver) lige for tiden Håber da meget at i kan finde nogle Hostere Gl med det..Og min tålmodighed er meget god for jeg Fisker såså ikke drille :)

Jeg er faret Vild ?!
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 26 Nov 2003 :  18:50:14  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse
OldCat(men for guds skyld brug ikke hans fremgangsmåde...hehe...)

[/quote]hørt YenneK kan kun give dig 3 råd: giv dig til kende
tålmodighed
og vær åben!

G� til toppen af siden

Stef
Friend of [+35]

Denmark
859 Posts

Skrevet - 27 Nov 2003 :  21:11:02  Vis profil
Bare rolig OldCat ... vi laver ikke samme fejl to gange ... KNÆGT !

(no offence YenneK)
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 28 Nov 2003 :  08:55:45  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse
Stef, du da ved og være op i aldern så dig kan man sq nemt snyde :D

G� til toppen af siden

Stef
Friend of [+35]

Denmark
859 Posts

Skrevet - 28 Nov 2003 :  15:21:28  Vis profil
sorttale.exe ver. 2.1 4warded2 OldCat
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 28 Nov 2003 :  19:56:10  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse
Selvfølgelige :D

G� til toppen af siden

[+35]krumpibe
[+35] Soldier

Denmark
1084 Posts

Skrevet - 28 Nov 2003 :  23:32:10  Vis profil
quote:
Originally posted by YenneK

I know det var lidt wrong placeret.. men der var ikke ligw andre topics... og jeg havde glemt jeg selv kunne lave et.. ups..

Okay så komr smøren

Jeg hedder stadig Nicolai, og er stadig 15
jeg kommer fra kBh..Øen i en lille by kaldet tårnby/Kastrup
Og Nej jeg har ikke nogen kælegris
eller jo jeg har min Pc

hvaaa drenge jeg stemmer for hervores ungdomshold,,kunne godt bruge lidt baguppppp

Jeg har været Meget inde på jeres sv her på det last.. spillet med : Stone, Øffe, mox, joe, og den glade siehoff ved sq ikke lige om der var mere... hvis der r så skriv hvad jeg mangler

G� til toppen af siden

YenneK
Forummedlem

Denmark
698 Posts

Skrevet - 29 Nov 2003 :  18:18:05  Vis profil  Bes�g YenneK's hjemmeside  Klik for at se YenneK's MSN Messenger adresse
Øv BøV Patgarret har svaret mig og den blev ikke denne gang i kan lige få hvad han skrev til mig :
Kære Nicolai !

Tak for din ansøgning, og også dine ihærdige remindere på tagwall'en.
Selvom vi kan bruge nogle flere spillere på TWA holdet, skal du vide at de fleste medlemmer på din alder er børn af rigtige +35er. En sjælden gang har vi taget et ungt mennske ind som dig, men først efter vi har lært dem at kende MEGET, MEGET godt gennem mange måneder. Det skyldes at vi ikke vil være en clan man bare er på gennemtræk i grundet store CS ambitioner. Vi vil være clan i lang tid for vores medlemmer. Vi kan derfor ikke tilbyde dig medlemskab nu, men blot sige at du er meget velkommen på vores servere når de kommer op igen, og du er også meget velkommen i vores forum. Synes du efter en 6 måneders tid at vi stadig er en clan efter dit hoved, er du velkommen til at søge igen. Synes vi så også der at du har gjort dig meget positiv bemærket, kan et Try komme på tale. Indtil dag glæder vi os til at "fragge" dig og du forhåbentlig os.

På vegne af COW
[+35]PatGarret

NederN Men jeg vil prøve Igen :) når jeg fylder 16 til marts :) og ja da i er den hyggeligste clan jeg har spillet med samn med MAD :)

Jeg er faret Vild ?!
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 29 Nov 2003 :  19:52:19  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse
YenneK , fra din side vil jeg bestemt ikke se det på en negativ måde, vil nok se detPosivtivt,

er du velkommen til at søge igen. Synes vi så også der at du har gjort dig meget positiv bemærket, kan et Try komme på tale.

Så jeg vil sige held og lykke, og tror på dig, jeg var heldig og håber da også du bliver det;)

G� til toppen af siden

YenneK
Forummedlem

Denmark
698 Posts

Skrevet - 29 Nov 2003 :  19:59:51  Vis profil  Bes�g YenneK's hjemmeside  Klik for at se YenneK's MSN Messenger adresse
ThX Din gamle kat :)

Joke : Får du spist nogle MuS

Jeg er faret Vild ?!
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 30 Nov 2003 :  15:17:20  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse
Nope har desværre ikke fået fadt i mickey endnu, Er der nogle der har set musen ?

G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 30 Nov 2003 :  23:20:04  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse
Ja Yennek - bare kom ind og leg med os

G� til toppen af siden

YenneK
Forummedlem

Denmark
698 Posts

Skrevet - 03 Dec 2003 :  18:50:49  Vis profil  Bes�g YenneK's hjemmeside  Klik for at se YenneK's MSN Messenger adresse
Jamen dog sikke fint der bliver sankket til mig
Og ja terabyte jeg bil spille med jer og det bliver ikke sjovt....FOR JER

Jeg er faret Vild ?!
G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 03 Dec 2003 :  23:48:06  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse
quote:
Originally posted by YenneK

Jamen dog sikke fint der bliver sankket til mig
Og ja terabyte jeg bil spille med jer og det bliver ikke sjovt....FOR JER

Dream on
G� til toppen af siden

YenneK
Forummedlem

Denmark
698 Posts

Skrevet - 04 Dec 2003 :  15:03:28  Vis profil  Bes�g YenneK's hjemmeside  Klik for at se YenneK's MSN Messenger adresse
Og du snakker tera meeen bare vent

Jeg er faret Vild ?!
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 05 Dec 2003 :  16:38:40  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse
Terabyte er sq altid rapkæftede ham skal man sq ikke tage alvorlgit ;-), så keep on baby

G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 06 Dec 2003 :  19:55:12  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse
quote:
Originally posted by [+35]OldCat[Wa]

Terabyte er sq altid rapkæftede ham skal man sq ikke tage alvorlgit ;-), så keep on baby

I'll kill that cat
G� til toppen af siden

YenneK
Forummedlem

Denmark
698 Posts

Skrevet - 06 Dec 2003 :  22:13:15  Vis profil  Bes�g YenneK's hjemmeside  Klik for at se YenneK's MSN Messenger adresse
HeHe det ka du ikke

Jeg er faret Vild ?!
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 07 Dec 2003 :  09:36:00  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse
Han kan ikke fange mig ;)

G� til toppen af siden

YenneK
Forummedlem

Denmark
698 Posts

Skrevet - 07 Dec 2003 :  18:30:59  Vis profil  Bes�g YenneK's hjemmeside  Klik for at se YenneK's MSN Messenger adresse
Nu blev jeg skuffet :( fordi at Tortillas som også er 15 ligesom mig kan komme ind i clanen men jeg kan ikke... jeg har skrevet en mail til cow ... om det:) og håber på det bedste :)
Men det er lidt snyd :)

Jeg er faret Vild ?!
G� til toppen af siden
Side: af 2 Forrige emne Emne N�ste emne  
N�ste side
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000