Forfatter |
Emne |
|
PCK
Forummedlem
Denmark
337 indl�g |
Skrevet - 05 Jan 2004 : 01:58:05
|
Hejsa.
Har ansøgt om try, men vil lige fortælde lidt om mig selv. Jeg hedder Per Kristensen og er 35 år, jeg har kun spillet cs i et års tid, de sidste 7-8 md her :-) Grunden til at jeg søger her er at der er en kanon fed stemming, og altid højt humør på jeres server. Jeg er ikke særlig god, nok det i kalder "easyfrag" men hey dem skal der jo også være nogle af :-) Håber at komme i betragtning næste gang i tager Trys ind :-) |
/PCK Software is like sex - sometimes you just have to pay for it.... |
|
Z
Friend of [+35]
Denmark
1527 Posts |
Skrevet - 05 Jan 2004 : 10:47:41
|
Hej Per
Easyfragz er altid velkomne og især når de er 35< år og med godt humør Du er fra min side godkendt og har også spillet med dig et par gange, hvor du lever op til easyfragget samt det gode humør.
Held og lykke med din ansøgning
Z |
|
|
|
Midnight-M
Friend of [+35]
Denmark
841 Posts |
Skrevet - 05 Jan 2004 : 13:19:05
|
Hej pck. Du skal da være velkommen,håber da at du bliver optaget i clanen så du kan hygge sammen med os andre Et easyfrag kan man jo altid bruge men håber da at du bliver 35èr. |
|
|
|
Danish.Bacon.DK
Super forummedlem
Denmark
3126 Posts |
Skrevet - 05 Jan 2004 : 15:35:50
|
Jeg har også spillet med dig nogle gange, og du pynter på mit frag regnskab..
Jeg har heller ingen indvendinger imod at du blever optaget, og et stort plus er jo at du er over 35.. |
|
|
|
[+35]NobodyDK
[+35] Soldier
Denmark
191 Posts |
Skrevet - 05 Jan 2004 : 15:44:32
|
Hej PCK!
Jeg har jo spillet sammen med dig mange gange. Jeg synes også helt bestemt, at du er [+35]-materiale.
Thumbs up til dig.....
P.S. Se da for helvede at få lavet din mikrofon...... |
|
|
[+35]Revolt
[+35] Soldier
Denmark
154 Posts |
Skrevet - 05 Jan 2004 : 16:32:03
|
Hej PCK Jeg stemmer også for at du kommer med i clanen Det ville da være fint med flere fra Esbjerg |
|
|
[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]
Denmark
3329 Posts |
Skrevet - 05 Jan 2004 : 16:56:28
|
ÅH NEJ. Ikke flere jyder. Nå pyt da. Humøret har du jo med når du joiner |
Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-) |
|
|
KenZaI
Forum medlem
Denmark
1294 Posts |
Skrevet - 05 Jan 2004 : 17:21:49
|
hey PCK så ansøgte du sq alligevel :D,
Kan sq kun sige du er en kanon fyr og spille med højt humør altid villig til og være lokkedue! så jeg kan sq kun sige for til denne mand så COW se og få ham ind, han er kanon :D |
|
|
|
Frylle
Friend of [+35]
Denmark
161 Posts |
Skrevet - 06 Jan 2004 : 11:29:35
|
Hej Per.
Vi to har det kanont sjovt når vi spiller sammen, specielt når vi er på hold sammen. Du er simpelhen, som en +35 skal være. Bliv ved med at komme på serverne, så er dine muligheder rigtig store. Håber snart, at vi ser dig i trøjen. Min opbakning svigter ikke hvad dig angår. |
give it a try or die
|
|
|
tortillas
Friend of [+35]
Denmark
361 Posts |
Skrevet - 06 Jan 2004 : 16:56:46
|
Hej PCK. Ja nu er du jo kommet på try, men ville da lige tilføje at jeg også har tomlen oppe for dig . Det er jo for sent, men vil mene at det altid er rart at få ros.. Hehe..... Ses på serverne..
Ps. Som Revolt siger: Så er det jo dejligt at du også er fra Esbjerg . |
|
|
[+35]Terabyte
[+35] Soldier
Denmark
2730 Posts |
Skrevet - 06 Jan 2004 : 21:54:28
|
quote: Originally posted by [+35]TheEye
ÅH NEJ. Ikke flere jyder. Nå pyt da. Humøret har du jo med når du joiner
Infame øbo.....