Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Vil du være medlem??
 J@bbe søger try !!!
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]J@bbe
[+35] Soldier

Denmark
8 indl�g

Skrevet - 11 Jan 2004 :  17:16:36  Vis profil  Klik for at se [+35]J@bbe's MSN Messenger adresse
Hej clan35, efter at ha´ spillet ca. 3 år på Jeres server,det er ikke blevet til meget det sidste års tid pga. ombygning. men da jeg er begyndt at spille igen, syntes jeg det er på tide at søge om optagelse i "klubben".
Jeg syntes at i er nogle fede og seriøse gutter, som jeg håber at kunne spille sammen med fremover under samme ´tag´. Jeg selv, er med i klan [risingforce) og spiller under navnet [RisingForce]J@bbe. men da jeg er det sidste member af klanen. efter at klanlederen [risingforce]c@rlos forlod klannen til fordel for clan35
Jeg er 32 år, bor i køge. har en knægt på 3år og en tålmodig kone.

MVH.
[RisingForce]J@bbe alias Jacob Hallgren

[+35]Caltex
[+35] Soldier

Denmark
1014 Posts

Skrevet - 11 Jan 2004 :  19:03:55  Vis profil  Bes�g [+35]Caltex's hjemmeside  Send [+35]Caltex en ICQ besked  Klik for at se [+35]Caltex's MSN Messenger adresse
Hej J@bbe.
Det var sgu også på tide.
Håber du kommer ind.

U won't believe what I believe when I'm alone
G� til toppen af siden

[+35]C@rlos
[+35] Soldier

Denmark
52 Posts

Skrevet - 11 Jan 2004 :  19:43:42  Vis profil  Klik for at se [+35]C@rlos's MSN Messenger adresse
Hi J.

Kan kun sige OK for J@bbe da han lever op til min definition på easyfragget.

G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 11 Jan 2004 :  20:54:47  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse
Hi J@bbe!

Bare kom lidt ind på serverne så vi kan fragges.

Og husk at skrive en ansøgningsmail til cow@clan35.dk

G� til toppen af siden

[+35]Shotgun Joe
[+35] Soldier

Denmark
1590 Posts

Skrevet - 11 Jan 2004 :  21:18:24  Vis profil  Bes�g [+35]Shotgun Joe's hjemmeside  Send [+35]Shotgun Joe en ICQ besked  Klik for at se [+35]Shotgun Joe's MSN Messenger adresse
Heeeey J@bbe, long time no C
U got my vote !

- iøvrigt mener jeg at Kartago skal ødelægges !
G� til toppen af siden

Midnight-M
Friend of [+35]

Denmark
841 Posts

Skrevet - 12 Jan 2004 :  07:35:38  Vis profil  Send Midnight-M en ICQ besked  Klik for at se Midnight-M's MSN Messenger adresse
Hey j@bbe din gæve gut det lyder sgu godt og fornuftigt,du skal være velkommen.
Du er en sjover og hyggelig gut at spille sammen med(og i mod) glæder mig til at rende ind i dig igen på serverne,så for mit vedkommende skal du være velkommen i clanen

G� til toppen af siden

[+35]Fre@kboy[Wa]
[+35] Soldier

Sweden
7 Posts

Skrevet - 13 Jan 2004 :  08:08:44  Vis profil  Bes�g [+35]Fre@kboy[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]Fre@kboy[Wa]'s MSN Messenger adresse
Weeeee! Så er der dömt EAZY FRAAAAG :)

Jeg kan kun anbefale J@bbe som medlem her i klanen....han er muligvis total håblös som teammember når man virkelig har brug for en solid back-up, men som lokkedue og pauseklovn vil j@bbe med garanti göre glimrende fyldest! (hehe...hvad har man venner til ) ;)

GO GO GO!

//[+35]Fre@kboy[Wa]
G� til toppen af siden

[+35]Sheep
[+35] Soldier

Denmark
3305 Posts

Skrevet - 13 Jan 2004 :  09:35:03  Vis profil  Bes�g [+35]Sheep's hjemmeside
quote:
Oprindeligt skrevet af Fre@kboy

... men som lokkedue og pauseklovn vil j@bbe med garanti göre glimrende fyldest!
Nå, nå - vi har da så RIGELIGT med lokkeduer og pauseklovne i forvejen! (Ta' nu Mox f.eks. ...)

J@bbe må ind, og det ka' kun gå for langsomt!

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.25 sek. Snitz Forums 2000