Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Vil du være medlem??
 medlem
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]$lilleman$[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
37 indl�g

Skrevet - 06 Jan 2004 :  16:20:57  Vis profil  Klik for at se [+35]$lilleman$[Wa]'s MSN Messenger adresse
hej +[35] jeg kender mange fra jeres clan så jeg syner det kunne være dejlige hvis jeg kunne kommer med i den fordi det er et dejlige fælles skab der er i jeres clan og fordi jeg har spillede rigtig meget på jeres severe og jeg er også blevet opfordret til at søge af mange

lidt om mig selv...

jeg hedder Morten Hansen er 16 år gammel er meget glad for cs og spille rigtig meget men kun for sjov det er jo bare et spil[/b]på forhånd mange mange takkkk...:D [/b]

kill the enemy

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 06 Jan 2004 :  17:36:35  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse
Hejsa kill du er en flink fyr bare du tænker mere på folk på vores server end når du spiller på andres server [:-(]

G� til toppen af siden

Frylle
Friend of [+35]

Denmark
161 Posts

Skrevet - 06 Jan 2004 :  17:47:29  Vis profil  Bes�g Frylle's hjemmeside  Send Frylle en ICQ besked
Hi killer.

Det har taget mig langtid, for at vende dig af med dine dårlige sider i cs. Nu da du spiller mere for hyggens skyld og ikke alvorligt, syntes jeg godt du kunne komme i trøjen.

Du er godt nok min kærestes fætter, men det er ikke derfor at jeg godt kan gi grøntlys for dig.
Du har forbedret dig meget siden du startede med at spille cs, så håber da at du kommer i trøjen.

Hold modet oppe, spil fornuftigt og med god ånd. Så er jeg sikker på køerne finder dig værdig.

Tommel finger, får du fra mig.

give it a try or die

G� til toppen af siden

Z
Friend of [+35]

Denmark
1527 Posts

Skrevet - 06 Jan 2004 :  19:12:06  Vis profil  Klik for at se Z's MSN Messenger adresse
Frylle den tommelfinger vender den op eller ned bare den ikke er gemt væk i et mørkt lugtende hul

G� til toppen af siden

Midnight-M
Friend of [+35]

Denmark
841 Posts

Skrevet - 07 Jan 2004 :  12:30:56  Vis profil  Send Midnight-M en ICQ besked  Klik for at se Midnight-M's MSN Messenger adresse
Hey dræber prins,det lyder da nice glæder mig til at få den glæde at spille med/mod dig.
Jeg har dig jo på min venneliste i steam,kunne jo være at vi kunne spille lidt sammen på et tidspunkt når du løber rundt på serverne
men du skal være velkommen i clanen,jeg personligt ville ikke have noget imod det,såååå kom du bare m8

G� til toppen af siden

J@Zz
Forummedlem

Denmark
154 Posts

Skrevet - 08 Jan 2004 :  11:08:31  Vis profil  Bes�g J@Zz's hjemmeside  Send J@Zz en AOL besked  Klik for at se J@Zz's MSN Messenger adresse
Hejsa the_prins of kill - synes sgu det ville være en fin idé at du kom med i [+35] - er sikker på du har den rette ånd og teamspirit

[+35]J@Zz over n´out - www.ungdisko.dk - check it out
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 08 Jan 2004 :  13:17:32  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse
quote:
Originally posted by [+35]Z[Wa]

Frylle den tommelfinger vender den op eller ned bare den ikke er gemt væk i et mørkt lugtende hul

Hi*Hi*Hi

Fra Z´s lille rectaljoke til det væsentlige: Du skal være velkommen herfra skipper .

Den som smøre godt, køre godt.
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 08 Jan 2004 :  20:09:50  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse
Ingen prob med det herfra. Du opfører dig altid ordentligt herinde

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

[+35]$lilleman$[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
37 Posts

Skrevet - 09 Jan 2004 :  07:18:35  Vis profil  Klik for at se [+35]$lilleman$[Wa]'s MSN Messenger adresse
tak gutter for alle de de gode ting i har sagt om mig jeg er meget tak nemlig

kill the enemy
G� til toppen af siden

Midnight-M
Friend of [+35]

Denmark
841 Posts

Skrevet - 09 Jan 2004 :  09:16:08  Vis profil  Send Midnight-M en ICQ besked  Klik for at se Midnight-M's MSN Messenger adresse
Var da så lidt dræber prins

G� til toppen af siden

Frylle
Friend of [+35]

Denmark
161 Posts

Skrevet - 10 Jan 2004 :  09:56:45  Vis profil  Bes�g Frylle's hjemmeside  Send Frylle en ICQ besked
Hi prince.

Du skal huske at spille under de rigtige nick, når du nu søger ind i +35.

give it a try or die

G� til toppen af siden

[+35]$lilleman$[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
37 Posts

Skrevet - 21 Feb 2004 :  07:54:39  Vis profil  Klik for at se [+35]$lilleman$[Wa]'s MSN Messenger adresse
jepper det skal jeg nok

kill the enemy
G� til toppen af siden

kerwan
Nyt forummedlem

Denmark
4 Posts

Skrevet - 07 Mar 2004 :  23:37:16  Vis profil  Bes�g kerwan's hjemmeside  Send kerwan en AOL besked  Klik for at se kerwan's MSN Messenger adresse
Nu har jeg spillet meget inden på jeres servere men så gik min com ned og har først lige fået den tilbage... har også lige skiftet nick til kerwan det gamle var hugo..
jeg synes det er en helt vil fed clan og kunne self. godt tænke mig at komme med i den, men er sikkert for ung fylder nemlig først 18 til november... men hvis i vil have mig med kan i jo bare skrive til min mail..

mail : kezman@monsters-inc.dk

eller

msn : peder@jubiimail.dk

glæder mig til at høre fra jer...

MvH Peder aka KerWan
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000