Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Vil du være medlem??
 Søger clan
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Bredehansen
Nyt forummedlem

1 indl�g

Skrevet - 19 Mar 2004 :  16:55:12  Vis profil  Bes�g Bredehansen's hjemmeside
Mit navn er Jonas og jeg er 29. Jeg har spillet cs i snart 5 år. Jeg er temmelig bidt af at spille! Jeg synes derfor at det kunne være sjovt at prøve at spille på et rigtigt team, hvor man er blevet enige om hvordan man skal gøre tingene, i stedet for at man bare løber rundt på må og få og nakker det der kommer i vejen. Jeg begår mig pænt over middel på de fleste servere som jeg spiller på. Dog kan der være sorte dage hvor jeg intet rammer. Jeg har en supergod forbindelse (4MP lige op bag i R.... på min pc) så der skulle ikke være nogen problemer på den front!
Håber at høre fra jer!
På forhånd tak.'
Jonas Hansen

[+35]MooNie[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
235 Posts

Skrevet - 19 Mar 2004 :  17:05:13  Vis profil  Bes�g [+35]MooNie[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MooNie[Wa]'s MSN Messenger adresse
Det er en fordel At spille meget inde på 35's serberer så de kan lære dig at kende. men held og lykke herfra

2 1th place in Dogl.dk wc3 1on1 and one time 3rd place wc3 2on2 Whith The great Clan The mAd Crew. 3rd wc3 1on1 at Dusk Lan Played in Faktory.dk TMC And LamersByNight
G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 19 Mar 2004 :  18:18:47  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse
HeJ!

Kom bare ind på vore servere så vi kan lære dig at kende.

Ihvertfald skal du for at søge optagelse sende en mail til cow@clan35.dk hvor du officielt søger om optagelse

Fortæl lidt mere om dig selv - (børn, bopæl, arbejde, hvorfor du kan lide sext undertøj - den slags)
Vi vil så gerne lære dig at kende.

Så vil du oså finde ud af at clan35 handler om så meget mere end blot at spille CS.
G� til toppen af siden

Stratos
Forummedlem

Denmark
228 Posts

Skrevet - 19 Mar 2004 :  18:25:00  Vis profil  Klik for at se Stratos's MSN Messenger adresse
Tror Tera mener...... cow@clan35.dk Men held og lykke herfra også... håber vi mødes til en fight en dag??

[+35]Stratos[Wa]

Rettet af - Stratos @ 19 Mar 2004 18:25:33
G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 19 Mar 2004 :  23:41:23  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Stratos[Wa]

Tror Tera mener...... cow@clan35.dk Men held og lykke herfra også... håber vi mødes til en fight en dag??

[+35]Stratos[Wa]

hermed rettet

ass
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000