Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Vil du være medlem??
 TUFFE.DK søger ind i Klan [+35]
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

TUFFE.DK
En ven ?!?!?!?

Denmark
1237 indl�g

Skrevet - 09 Jan 2004 :  13:02:01  Vis profil  Bes�g TUFFE.DK's hjemmeside  Klik for at se TUFFE.DK's MSN Messenger adresse
Hej Clan [+35] jeg har spillet en stykke tid på jeres server og synes der er en god stemning og et sammenhold som jeg ikke har set på andre servere og ville meget gerne være medlem hvis det kunne lade sig gøre.

Om mig.
Jeg hedder Martin Tufvesson og 31 År, bor ved Kalundborg, er gift og har to drenge. Har ikke spillet CT så lang tid men jeg klarer mig...

Hilsen Tuffe...

LivTraSer
Friend of [+35]

Denmark
408 Posts

Skrevet - 09 Jan 2004 :  13:16:35  Vis profil  Bes�g LivTraSer's hjemmeside
quote:
Har ikke spillet CT så lang tid men jeg klarer mig...

Hehe, en Terrorist ekspert....bare rolig der er ikke så stor forskel på at være T og CT

Peace sells, but who is buying ???
#Maxwhiners
G� til toppen af siden

[+35]PatGarret
[+35] Soldier

Denmark
1092 Posts

Skrevet - 09 Jan 2004 :  13:50:17  Vis profil  Bes�g [+35]PatGarret's hjemmeside  Send [+35]PatGarret en ICQ besked
Hej Tuffe ! For at få en fair behandling, skal du ud over at skrive her i Forum, læse vores "krav" til optagelsesansøgning, samt sende en mail til COW.
God week-end
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 09 Jan 2004 :  14:02:35  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse
HEY tuffe, du er en kanon gut og har ikke set nogle dårlige sider fra dig, ;) , så kan kun sige go on :D

G� til toppen af siden

[+35]FeHAAR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1034 Posts

Skrevet - 09 Jan 2004 :  14:23:29  Vis profil  Send [+35]FeHAAR[Wa] en AOL besked
Weee han er fra Kalundborg ... Så er han jo lissom selvskrevet til at være i +35
G� til toppen af siden

[+35]Krakatau[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
744 Posts

Skrevet - 09 Jan 2004 :  14:53:46  Vis profil
jeg er HELT enig en kalundborgenser har altid ret til alting
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 09 Jan 2004 :  18:46:48  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse
Jeg synes nu vi har rigeligt af dem

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

Midnight-M
Friend of [+35]

Denmark
841 Posts

Skrevet - 09 Jan 2004 :  19:53:04  Vis profil  Send Midnight-M en ICQ besked  Klik for at se Midnight-M's MSN Messenger adresse
Hey TUFFE,så skal du skrive en mail til cow med lidt info om dig selv,men du skal da være velkommen til syntes jeg.

G� til toppen af siden

J@Zz
Forummedlem

Denmark
154 Posts

Skrevet - 14 Jan 2004 :  12:07:58  Vis profil  Bes�g J@Zz's hjemmeside  Send J@Zz en AOL besked  Klik for at se J@Zz's MSN Messenger adresse
Halløjsa TUFFE.DK - Ja en kanon gut er han sgu - altid med på teamplay - og altid et godt humør, - vi hører aldrig beklagelser fra ham - så lad os nu få TUFFE.DK ind i Clanen, og det må da gerne være nu :)

[+35]J@Zz over n´out - www.ungdisko.dk - check it out
G� til toppen af siden

[+35]Shotgun Joe
[+35] Soldier

Denmark
1590 Posts

Skrevet - 14 Jan 2004 :  13:50:55  Vis profil  Bes�g [+35]Shotgun Joe's hjemmeside  Send [+35]Shotgun Joe en ICQ besked  Klik for at se [+35]Shotgun Joe's MSN Messenger adresse
Du lyder for, som en fyr af den rette støbning.
- Får du trænet noget shotgun ;-)

- iøvrigt mener jeg at Kartago skal ødelægges !
G� til toppen af siden

YenneK
Forummedlem

Denmark
698 Posts

Skrevet - 19 Jan 2004 :  19:49:35  Vis profil  Bes�g YenneK's hjemmeside  Klik for at se YenneK's MSN Messenger adresse
Ja TUFFE.Dk du er sq en god fyr .. altid frisk.. aldrig sur(herinde ihvert fald ) God kampånd... så jo GL herfra (good luck)

Jeg er faret Vild ?!
G� til toppen af siden

Nbm
Dumrian

Denmark
422 Posts

Skrevet - 20 Jan 2004 :  09:28:12  Vis profil  Bes�g Nbm's hjemmeside  Send Nbm en AOL besked  Klik for at se Nbm's MSN Messenger adresse
TUFFE.DK???

Ja, han er en værdig +35 spiller. Han har humoren, det dårlige aim (ej :p), og en kanon gut at fragge.

G� til toppen af siden

[+35]Shotgun Joe
[+35] Soldier

Denmark
1590 Posts

Skrevet - 05 Feb 2004 :  23:18:54  Vis profil  Bes�g [+35]Shotgun Joe's hjemmeside  Send [+35]Shotgun Joe en ICQ besked  Klik for at se [+35]Shotgun Joe's MSN Messenger adresse
Heeey, lad os lige holde liv i den her tråd !!
Tuffe er en SÆRDELES hyggelig fætter at spille med !
han snakker næsten lige så meget som Sie og hans humor er dårliger
(- og så er han fra LOLland !!!)

G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 05 Feb 2004 :  23:32:10  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Shotgun Joe[Wa]

Heeey, lad os lige holde liv i den her tråd !!
Tuffe er en SÆRDELES hyggelig fætter at spille med !
han snakker næsten lige så meget som Sie og hans humor er dårliger
Så langt, så godt..

Det er HER, du har misforstået din spindoctor TOTALT...
quote:

(- og så er han fra LOLland !!!)

Ellers et godt forsøg

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

[+35]Shotgun Joe
[+35] Soldier

Denmark
1590 Posts

Skrevet - 06 Feb 2004 :  00:13:51  Vis profil  Bes�g [+35]Shotgun Joe's hjemmeside  Send [+35]Shotgun Joe en ICQ besked  Klik for at se [+35]Shotgun Joe's MSN Messenger adresse
spindoctor ????
- jeg spinder udemærket selv *<B-P

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.25 sek. Snitz Forums 2000