Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Server
 Maps på Serveren?
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
N�ste Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 3

[+35]Spoon
[+35] Soldier

Denmark
913 indl�g

Skrevet - 12 Mar 2004 :  08:09:57  Vis profil  Bes�g [+35]Spoon's hjemmeside  Klik for at se [+35]Spoon's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg savner lidt variation af maps på serveren, der er en masse officelle maps som der aldrig bliver spillet, istedet for spiller vi de samme 5-6 maps, igen og igen..

Det er dog glædligt at de sniger sig et "uporpulært" map med i cyklusen, nu og da, fx for tiden har vi fornøjelsen af at spille de_survivor og de_storm, og for et par måneder siden var det de_chareau.. Jeg må indrømme at det er alle maps som jeg har rynket på næsen af, men tænkte da det blev deres tur "nå 20 min, det kan man da lige udholde... måske", men efter at have givet dem en lille chance, så må jeg indrømme at de faktisk er sjove, om ikke bare fordi at det ikke er noget man har prøvet et par tusende gange før?

Jeg ved at der er nogen der er meget imod at spille maps, som ikke bliver brugt i CWs så meget, da de mener at de skal øve sig på disse maps... Men helt ærligt, hvis de ikke har lært de "normalt" spillet maps nu, efter 3-4 års CS, så lære de det squ aldrig afligevel!!

Er jeg den eneste der får kvalme af dust! eller er der andre som mig der gerne vil se noget "nyt", jeg snakker ikke om at fulstændig fylde serveren op med undelig maps, og smide de "gode gamle" ud, men om at tilføje 2-3 usædvanlige maps på den ene server, og 2-3 andre på den anden.

Så længe der er kugler i luften, er der håb!?! (Svensk jagt motto, og den entlige grund til at 5-6 svensker omkommer om året under elg jagt!)

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 12 Mar 2004 :  08:30:03  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
giver dig helt ret.. og Dust1 er sku ved at blive lige kedeligt nok.. men hva så med DE_Dawn?? den er en udevidelse af dust.. den er stører den er federe og pænere..

og øhm måske sætte timeren op til 30 minutter.. syns nu godt nok de 20 minutter går hurtigt... ellers er det bare mig der er vandt til at game med map cirkel time 30 til 60 minutter

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 12 Mar 2004 :  11:11:39  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
DE_rats så får mændene også lov til og være ude i køkkkenet mig og TuFFE spillede den på VIppen den er skide sjoooov

G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 12 Mar 2004 :  11:39:37  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Synes FUN map hører til på vippen :D
G� til toppen af siden

[+35]Sheep
[+35] Soldier

Denmark
3305 Posts

Skrevet - 12 Mar 2004 :  12:11:10  Vis profil  Bes�g [+35]Sheep's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af MaDwEeSeR

Synes FUN map hører til på vippen :D

Jeg er IKKE meget for at indrømme det, men jeg er enig med Hvæseren!

G� til toppen af siden

[+35]Spoon
[+35] Soldier

Denmark
913 Posts

Skrevet - 12 Mar 2004 :  13:15:07  Vis profil  Bes�g [+35]Spoon's hjemmeside  Klik for at se [+35]Spoon's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg snakker ikke om Fun maps, men officelle maps som sjældent bliver spillet, som:

de_airstrip
cs_havana
de_chateau
de_torn
cs_siege
cs_747
de_prodigy
cs_assault
cs_office
cs_backalley
cs_militia

og mange andre, jeg er helt enig i at maps som ikke er officelle høre til på vippen, desuden helder jeg også mest til DE maps, da jeg syntes CS maps er rimlig unfair for CTerne, men jeg ved at der er mange af "de gamle" der får tåre i øjne, når bland andet cs_siege dukker op

Så længe der er kugler i luften, er der håb!?! (Svensk jagt motto, og den entlige grund til at 5-6 svensker omkommer om året under elg jagt!)
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 12 Mar 2004 :  13:21:35  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Men det var nu også Kitty der snakkede fun map :)

de_airstrip <-- Okay map , men stort
cs_havana <-- cs map , nogle vil campe 100% ( = røvsygt )
de_chateau <-- Hurtigt map , ganske sjovt
de_torn <-- Kan jeg ikke lige huske...
cs_siege <-- cs map , nogle vil campe 100% ( = røvsygt )
cs_747 <-- cs map , nogle vil campe 100% ( = røvsygt )
de_prodigy <-- Forældet map , HE´s er alt for tilfældige
cs_assault <-- cs map , nogle vil campe 100% ( = røvsygt )
cs_office <-- cs map , nogle vil campe 100% ( = røvsygt )
cs_backalley <-- cs map , nogle vil campe 100% ( = røvsygt )
cs_militia <-- cs map , nogle vil campe 100% ( = røvsygt )

de_dust <-- okay hvis T & CT ikke camper i spawn
de_dust2 <-- Stort åbnet map , som kun kan spilles for lidt
de_inferno <-- Super map , kan spilles hurtigt og langsomt
de_aztec <-- Okay map men lidt ensformigt i længden
de_cbble <-- Hurtigt map , dog er awp spot for "tydeligt"

de_dawn <-- God udvigelse af dust , dog med et par grimme bugs

Rettet af - [+35]MaDwEeSeR[Wa] @ 12 Mar 2004 13:22:50
G� til toppen af siden

[+35]Siehoff
[+35] Soldier

Denmark
929 Posts

Skrevet - 12 Mar 2004 :  13:21:49  Vis profil  Bes�g [+35]Siehoff's hjemmeside  Klik for at se [+35]Siehoff's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hejsa

Jeg har kun 2 hademaps : de_cbble og cs_747

Remember to SMILE everyday
G� til toppen af siden

[+35]Sheep
[+35] Soldier

Denmark
3305 Posts

Skrevet - 12 Mar 2004 :  13:41:57  Vis profil  Bes�g [+35]Sheep's hjemmeside  Svar med Quote
quote:

cs_office <-- cs map , nogle vil campe 100% ( = røvsygt )
OK - her hører enigheden så op! Office er et af de fedeste maps der overhovedet er, og camperne, dem skyder man bare!!!!

Personligt savner jeg også cs_rio - den har vi ikke spillet længe!

G� til toppen af siden

[+35]Beathoven
[+35] Soldier

Denmark
3427 Posts

Skrevet - 12 Mar 2004 :  14:01:37  Vis profil  Klik for at se [+35]Beathoven's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jaaaaa Sheep

cs_rio

I glemmer alle sammen as_oilrig. En rigtigt dejligt afbræk i hverdagen. Kaotisk fordi T spawner mærkelige steder. Fedt fordi kaos forudsætter samarbejde. Men nu har jeg skrevet den på for jer, synes det var synd at I alle uden undtagelser glemte dette vigtige map.

"Skyd for pokker de gråspurve med kanoner - døden skal have en årsag"
- Beathoven aka Den Sorte Spejder -

--- 6GotBeat ---
Winner of [+35] 3on3 tournament
G� til toppen af siden

GoTCha
[+35] Honorary Member

Denmark
2036 Posts

Skrevet - 12 Mar 2004 :  14:23:14  Vis profil  Bes�g GoTCha's hjemmeside  Klik for at se GoTCha's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Igen en gengænger topic

Diverse maprotationer har vi prøvet af masser af gang før i tiden på baggrund af nøjeagtig de samme argumenter som nu. Folk råbte, klagede, whinede og efterlyste variation! - Meeeeennn, da vi så endelige fik disse sat op på servern endte det med at serverne næsten hver gang en af de "anderledes maps" dukkede op var tomme og endnu værre, at dem som var på servern indtil mapskiftet ligepludselige kunne findes på en anden server med klassiske maps. Det hvad vi lærte den gang var at dem som spille de utraditionele maps var alligevel flest +35 medlemmer + nogle enkelte faste gæster og det hele endte med at den største success med "nye maps" var når der blev lavet funnights eller på Vippen (som er på vej tilbage)

Så indtil videre er mit forslag helt klart at maps som cs_rio eller dem "I" finder/forslår vil blive lagt op på selve VIP servern, hvor i så selv kan vælge hvilke maps i vil spille!!! - og hvor meget i bruger den og hvor mange der er at finde på VIPPEN er noget i selv bestemmer - dog gider jeg ikke igen og igen at læse om at man vil noget, men ikke gider at gøre noget ved det = VIPPEN har 0 besøgende imens vores public server er fyldte med de mennesker som efterlyser variationerne.(det er ikke en anklage mod nogen lige nu, men mere en opfordering til eftertanke når VIPPEN er 100% klart igen)

Der arbejdes stadig på at afgøre helt nøjeagtig hvad det er vi gøre med de diverse server(så måske kan der også blive plads til en med "ikke standard maps) - men ingen af vorers ffa server ligner den anden p.t. = der er variation og så snart Eyeball vender tilbage fra Kina tager han hånd om VIPPen og ansøgningerne til den.

Once the game is over,
the King and the pawn go back in the same box.

Rettet af - GoTCha @ 12 Mar 2004 14:27:14
G� til toppen af siden

[+35]Sheep
[+35] Soldier

Denmark
3305 Posts

Skrevet - 12 Mar 2004 :  14:36:43  Vis profil  Bes�g [+35]Sheep's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Beathoven[Wa]

I glemmer alle sammen as_oilrig. En rigtigt dejligt afbræk i hverdagen.

Du har ret! Oilrig er - med bare en lille smule teamwork - et rigtigt, rigtigt sjovt map!

G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 12 Mar 2004 :  14:38:48  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Beathoven[Wa]

I glemmer alle sammen as_oilrig. En rigtigt dejligt afbræk i hverdagen. Kaotisk fordi T spawner mærkelige steder. Fedt fordi kaos forudsætter samarbejde. Men nu har jeg skrevet den på for jer, synes det var synd at I alle uden undtagelser glemte dette vigtige map.

Enig oilrig er nok mit yndlings map men ikke mange der er frisk på en gang sjovt map hee kan kun stå inde for oilrig Yiha

G� til toppen af siden

[+35]DiNO
[+35] Clan Founder, [+35] Member of COW

Denmark
2843 Posts

Skrevet - 12 Mar 2004 :  15:24:13  Vis profil  Bes�g [+35]DiNO's hjemmeside  Svar med Quote
quote:

Diverse maprotationer har vi prøvet af masser af gang før i tiden på baggrund af nøjeagtig de samme argumenter som nu. Folk råbte, klagede, whinede og efterlyste variation! -

Ja dejligt med den slags diskussioner igen...Dog kan vi godt lave en lille variation ved måske via AMX plugins at udskifte 1 eller 2 maps i cyclerne.....!!

Public II vil være oplagt at "variere" mere, da vi vist alle er enige om at Public I er der hvor de populæreste std. maps spilles, og med et så godt TP som muligt..

Public II kunne måske blive en restrictet Weapon server med nogle andre maps for variationens skyld...Specielt da vores medlemmer typisk klumper sig sammen på Public I, men også nogle gange på II..Det er sjældent at vi har mange medlemmer igang på begge Public servere samtidig...

Og husk at Public II sjældent står tom hvis blot et par spillere holder ved, da vi stadig router ikke "reserved joins" fra I videre til II..En genial og glimrende service, synes vi selv, da man næsten altid er sikret modstandere temmelig hurtigt...

Fun maps synes jeg hører til Fun Nights arrangementer og på VIPpen...

Jeg tager en snak med Lazy hvad vi har af muligheder for lidt "automatisk" variation...

www.clan35.dk

DiNO
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 12 Mar 2004 :  15:57:11  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
HOV!!!!
Hvad med DE_Mogadichu Den er da FEEEEEEEEE

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

[+35]Spoon
[+35] Soldier

Denmark
913 Posts

Skrevet - 12 Mar 2004 :  19:03:20  Vis profil  Bes�g [+35]Spoon's hjemmeside  Klik for at se [+35]Spoon's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg tænkte på at man måske kunne lave map cyklusen på følgene måde:

10 Standart maps.
Speciel map 1.
10 Standart maps.
Speciel map 2.
10 standart maps.
Speciel map 3.
Starter fore fra.

Så kmmer man kun til at spille et ikke standart map hver 200 minut, det kan man vel leve med?

Envider kunne man en gang om månedne stemme for hvilken 10 maps der skal være standart, og en gang om ugen kan man stemme at specielt map ind og et ud!

Der er lidt arbejde med det, men vil da gerne pesonligt tage mig af det (afstemningen), map cyklus må vi lade "gud" om.

Rettet af - [+35]Spoon @ 12 Mar 2004 19:06:02
G� til toppen af siden

[+35]Lazy
[+35] Soldier

Denmark
2470 Posts

Skrevet - 13 Mar 2004 :  10:45:39  Vis profil  Bes�g [+35]Lazy's hjemmeside  Klik for at se [+35]Lazy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Først og fremmest tak til de personer der ufrivilligt måtte ligge ryg til en test på Public1 i går.

Det jeg testede var en slags demokratisk "stem på næste map" plugin.

Jeg har lagt den på Public2 i håb på lidt flere tilbagemeldinger fra de der evt. måtte få forvildet sig derind

Plugin'en fungerer sådan:
Ved slutningen af HVERT map kommer der en vote om nyt map.
I løbet af mappet kan alle spillere komme med indtil 3 forslag til næste map, blot ved at skrive map-navnet i say.
Man kan til enhver tid se de "nominerede" maps ved at skrive: list i say.
Hvis der ikke kommer nogle forslag, så vælger plugin'en 5 tilfældige maps.
Den sidste valgmulighed er, at fortsætte på det aktuelle map. (extend)
Der kan maksimalt foreslås 4 maps som ikke er standard CS-maps.
Det vil ikke være muligt at stemme på de 4 sidst spillede maps.

Hvis nogle ønsker en mapvote, så kan de efter 10 minutter skrive: rockthevote i say for at starte en. En mapvote kommer KUN hvis minimum 60% af spillerne skriver "rockthevote".

G� til toppen af siden

[+35]Spoon
[+35] Soldier

Denmark
913 Posts

Skrevet - 13 Mar 2004 :  11:13:54  Vis profil  Bes�g [+35]Spoon's hjemmeside  Klik for at se [+35]Spoon's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Var med til at afprøve det igår, det virket faktisk ret godt

G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 13 Mar 2004 :  12:43:59  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Lækkert plugin Lazy!!!!
G� til toppen af siden

[+35]6-PACK
[+35] Soldier

Denmark
2051 Posts

Skrevet - 13 Mar 2004 :  13:43:37  Vis profil  Bes�g [+35]6-PACK's hjemmeside  Send [+35]6-PACK en ICQ besked  Svar med Quote
LOL ja sikkert godt meeen når man har spillet dust 15 gange i rap er det sikkert ikke sjovt mere.

[+35]6-PACK
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 13 Mar 2004 :  13:53:41  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvordan kan du komme til det ?

G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 13 Mar 2004 :  14:20:11  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Okay , det plugin smider utroligt mange infomationer ud

Disse mener jeg er ligemeget
timeleft
15 Mins to map vote
G� til toppen af siden

BOSS
Super forummedlem

Denmark
1890 Posts

Skrevet - 13 Mar 2004 :  14:51:12  Vis profil  Bes�g BOSS's hjemmeside  Klik for at se BOSS's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
FEEEEE lazy - se det kan bruges !!!!! TAXA

Vote_Hvem er gud LAZY

Medlemmer af Clan35 spiller IKKE uden Clan Tag på egen server - BASTA !
G� til toppen af siden

[+35]Sheep
[+35] Soldier

Denmark
3305 Posts

Skrevet - 13 Mar 2004 :  15:33:54  Vis profil  Bes�g [+35]Sheep's hjemmeside  Svar med Quote
quote:

Hvordan kan du komme til det ?

Næh - men man ka' vote extend + extend +extend +extend +extend +extend +extend +extend +extend +extend +extend +extend +extend +extend +extend

G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 13 Mar 2004 :  15:43:43  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Lav en begrænsning så et map kun kan spilles f.eks 45mins i alt
G� til toppen af siden

[+35]Lazy
[+35] Soldier

Denmark
2470 Posts

Skrevet - 14 Mar 2004 :  00:28:54  Vis profil  Bes�g [+35]Lazy's hjemmeside  Klik for at se [+35]Lazy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Der er begrænsninger på extends, og jeg har lige skærpet dem en smule.
Extend er nu reduceret til kun 10 minutter pr. forlængelse (mod før 15.)
I alt kan der spilles op til 60 minutter på samme map. (Før 90.)
Herefter skal der så spilles 4 andre maps. Dette burde være nok til at undgå dust2/aztec syndromet!

Jeg kigger muligvis lidt på annonceringerne når jeg har fået rettet fejl i lan-detect plugin'en.
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 14 Mar 2004 :  14:32:59  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Lazy

Der er begrænsninger på extends, og jeg har lige skærpet dem en smule.
Extend er nu reduceret til kun 10 minutter pr. forlængelse (mod før 15.)
I alt kan der spilles op til 60 minutter på samme map. (Før 90.)
Herefter skal der så spilles 4 andre maps. Dette burde være nok til at undgå dust2/aztec syndromet!

Jeg kigger muligvis lidt på annonceringerne når jeg har fået rettet fejl i lan-detect plugin'en.

Dejligt !!!
G� til toppen af siden

LivTraSer
Friend of [+35]

Denmark
408 Posts

Skrevet - 14 Mar 2004 :  15:20:56  Vis profil  Bes�g LivTraSer's hjemmeside  Svar med Quote
Ja, det plugin virkede godt, men desværre er længden på maps blevet øget til 35 min. hvilket jeg synes er lige i overkanten, jeg så helst en længde på 25 min.

Jeg skal jo lige brokke mig lidt

Peace sells, but who is buying ???
#Maxwhiners
G� til toppen af siden

sheepilicious
Forummedlem

Denmark
135 Posts

Skrevet - 18 Mar 2004 :  19:06:40  Vis profil  Bes�g sheepilicious's hjemmeside  Klik for at se sheepilicious's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
det er mange forskellige slags customs map som man kan spille og som stadig er sjove. der er eksempel vis en del assault maps som er fede, hvis bare man undgår de første versioner af det. Så det kunne da være skægt hvis i fik fixet nogle af dem ind :)))

Eller synes det er nice i har fået en server som kun har "actions" map. (er hellere ikke gode til camper)

Jeg synes det er ****ed up at rensdyr tisser i sneen..
G� til toppen af siden

[+35]Lazy
[+35] Soldier

Denmark
2470 Posts

Skrevet - 19 Mar 2004 :  02:20:38  Vis profil  Bes�g [+35]Lazy's hjemmeside  Klik for at se [+35]Lazy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det lader til at denne ret demokratiske mapvoter er en succes

Jeg har lagt en liste med alle maps på serveren ind på pub 2 og hvis man i "say" skriver "listmaps" vil man få en komprimeret liste med alle maps i sin konsol.
Hvis man skriver "listmaps" i konsol får man KUN en liste med de maps der er i mapcycle.

G� til toppen af siden

[+35]Spoon
[+35] Soldier

Denmark
913 Posts

Skrevet - 19 Mar 2004 :  17:11:49  Vis profil  Bes�g [+35]Spoon's hjemmeside  Klik for at se [+35]Spoon's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jamen det bliver jo bedder og bedder, så nu kan jeg endlig finde ud af hvordan man stavet til chateau?

PUB er ihverttilfælde blevet min favorit server

G� til toppen af siden
Side: af 3 Forrige emne Emne N�ste emne  
N�ste side
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.26 sek. Snitz Forums 2000