Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Vil du være medlem??
 Ansøgning om medlemskab
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Valerius
Nyt forummedlem

Denmark
20 indl�g

Skrevet - 13 Mar 2004 :  23:58:31  Vis profil  Bes�g Valerius's hjemmeside  Send Valerius en ICQ besked
Hej
Jeg kunne godt tænke mig at blive det nye medlem i Clan 35+, da jeg synes i har et godt fælleskab og samtidig passer jeres synspunkter overens med mine.

Jeg går under navnet Valerius (tidligere Myonline hvis det siger jer noget) og har spillet lidt på jeres servere her den sidste uges tid.
Jeg er ikke særlig god til CS endnu, men er heldig med en del headshots en gang imellem. På trods af det har jeg besluttet mig til at prøve at finde en clan der passer til mig... hvilket så ville være jer.

Håber at høre fra jeg snarest muligt

Michael aka. Valerius

[EDIT]
Da nogle har ønsket lidt mere...

Er 18 år med en baggrund i det mørke og dystre miljø kaldet.. Gymnasiet ;)

Har her på det sidste (3 år) været på flere forskellige skoler men bliver på mystisk vis ved med at droppe ud af dem, så jeg har haft en del tid til at lære CS bedre at kende.

Inden CS har jeg brugt meget tid på både DarkSpace og EvE-Online (testet begge i Beta-Testen), men CS er dejligt afslappende og krævende i forholdt til dem ("sigt og skyd" er noget sværere end "tryk på fjenden og aktiver våbensysteme")

Bor stadig hjemme, da lønnen ikke er særlig god på en Prod. Højskole

Ellers andet så bare spørg... og ja, jeg har sendt en mail til COW ;)

Only the truly wise knows that he knows nothing

Rettet af - Valerius @ 14 Mar 2004 18:11:36

Kovdal
Friend of [+35]

Denmark
380 Posts

Skrevet - 14 Mar 2004 :  00:41:42  Vis profil  Bes�g Kovdal's hjemmeside  Klik for at se Kovdal's MSN Messenger adresse
fortæl noget mere om dig selv... så som alder og baggrund.
og skriv en mail til cow@clan35.dk

G� til toppen af siden

GoTCha
[+35] Honorary Member

Denmark
2036 Posts

Skrevet - 14 Mar 2004 :  01:32:58  Vis profil  Bes�g GoTCha's hjemmeside  Klik for at se GoTCha's MSN Messenger adresse
viiissskkkeeee viiiissskkkeeeee... du glemte at henvise til donationssiden

Once the game is over,
the King and the pawn go back in the same box.
G� til toppen af siden

Kovdal
Friend of [+35]

Denmark
380 Posts

Skrevet - 14 Mar 2004 :  01:36:17  Vis profil  Bes�g Kovdal's hjemmeside  Klik for at se Kovdal's MSN Messenger adresse
nå ja...
sorry

G� til toppen af siden

[+35]Casa
[+35] Soldier

Denmark
1447 Posts

Skrevet - 14 Mar 2004 :  09:56:51  Vis profil  Send [+35]Casa en AOL besked  Send [+35]Casa en ICQ besked
LOOOOOOOOOL olbligatorisk vhiisky og donationer og så er resten ligemeget

Honda vfr 750 rc24
Wruuuuum Wruuuum

G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 14 Mar 2004 :  10:19:02  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse
Vi er klart modtagelige for bestikkelse
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 14 Mar 2004 :  10:50:06  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse
Hej valo.. jeg har set dig et par gange med en fin opførelse :) og du har da heldet med dig engang i mellem :) så GO for ham

G� til toppen af siden

[+35]Shotgun Joe
[+35] Soldier

Denmark
1590 Posts

Skrevet - 14 Mar 2004 :  10:51:41  Vis profil  Bes�g [+35]Shotgun Joe's hjemmeside  Send [+35]Shotgun Joe en ICQ besked  Klik for at se [+35]Shotgun Joe's MSN Messenger adresse
Korruption og nipotisme komme man laaangt med i +35
- hvis man så oven i købet er en hyggerlig fyr og hænger ud på vores serbere, så vi lære hinanden bedre at kende, er det vejen frem

- iøvrigt mener jeg at Kartago skal ødelægges !
G� til toppen af siden

tortillas
Friend of [+35]

Denmark
361 Posts

Skrevet - 14 Mar 2004 :  11:24:22  Vis profil  Klik for at se tortillas's MSN Messenger adresse
Hej Vale. Har ikke set dig på serverne endu, da mit l**** net ikke har virket.... Men håber da på at møde dig ;-).
G� til toppen af siden

YenneK
Forummedlem

Denmark
698 Posts

Skrevet - 15 Mar 2004 :  15:18:21  Vis profil  Bes�g YenneK's hjemmeside  Klik for at se YenneK's MSN Messenger adresse
[+35]tortillas[Wa] Skrevet - 2004 Mar 14 : 11:24:22
Hej Vale. Har ikke set dig på serverne endu, da mit l**** net ikke har virket.... Men håber da på at møde dig ;-).

Hvis du ikke har noget net hvordan har du så skrevet her :)

Til Valle Har desværre ikke haft fornøjelsen af at spille med dig endnu..
men håber jeg da jeg kommer til :) Gl med ansøgningen :)

Jeg er faret Vild ?!
G� til toppen af siden

Valerius
Nyt forummedlem

Denmark
20 Posts

Skrevet - 15 Mar 2004 :  19:43:09  Vis profil  Bes�g Valerius's hjemmeside  Send Valerius en ICQ besked
det var da underligt YenneK... jeg har spillet med dig

G� til toppen af siden

YenneK
Forummedlem

Denmark
698 Posts

Skrevet - 15 Mar 2004 :  19:46:51  Vis profil  Bes�g YenneK's hjemmeside  Klik for at se YenneK's MSN Messenger adresse
såå har jeg bare en kort hukommelse :)

hvis jeg har spillet med dig såå har du da ik sagt meget :)

eler os har jeg overdøvet dig

Jeg er faret Vild ?!
G� til toppen af siden

tortillas
Friend of [+35]

Denmark
361 Posts

Skrevet - 16 Mar 2004 :  11:19:42  Vis profil  Klik for at se tortillas's MSN Messenger adresse
Jeg synes da ikke, at du siger så meget Yennek.... - Måske fordi at jeg har muteét dig???? Hehe, ej fis herfra ;-). (Vale sry for offtopic, men kunne at nære mig).
G� til toppen af siden

[+35]Dreadnought
[+35] Soldier

Denmark
531 Posts

Skrevet - 17 Mar 2004 :  12:21:00  Vis profil  Bes�g [+35]Dreadnought's hjemmeside
Valerius !

Jeg har haft fornøjelsen at spille med dig, både din humor og opførsel passer fint til clan35.

Thumb up herfra.

Play 4 fun
G� til toppen af siden

Stratos
Forummedlem

Denmark
228 Posts

Skrevet - 17 Mar 2004 :  16:56:04  Vis profil  Klik for at se Stratos's MSN Messenger adresse
Okay hvis dread er på.. er jeg også....nej har spillet med dig 2 gange...og du var sku fin nok...så klart go go go herfra

[+35]Strat[Wa]
G� til toppen af siden

Valerius
Nyt forummedlem

Denmark
20 Posts

Skrevet - 23 Mar 2004 :  16:06:33  Vis profil  Bes�g Valerius's hjemmeside  Send Valerius en ICQ besked
hmm... nogen der ved noget om hvordan det går med ansøgningen? Eller er den bare forsvundet i postsystemet?

M.v.h
(Den Utålmodige )
Val

G� til toppen af siden

YenneK
Forummedlem

Denmark
698 Posts

Skrevet - 23 Mar 2004 :  16:23:22  Vis profil  Bes�g YenneK's hjemmeside  Klik for at se YenneK's MSN Messenger adresse
hehe det tar tid :)

Kender det har jo lige været igennem det meeeN det kommer :)

Jeg er faret Vild ?!
G� til toppen af siden

[+35]FeHAAR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1034 Posts

Skrevet - 23 Mar 2004 :  19:34:37  Vis profil  Send [+35]FeHAAR[Wa] en AOL besked
Du er meeeeeeega flink
Thumbs up fra <WoF><Newbie/Abemanden
G� til toppen af siden

[+35]$lilleman$[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
37 Posts

Skrevet - 24 Mar 2004 :  07:48:08  Vis profil  Klik for at se [+35]$lilleman$[Wa]'s MSN Messenger adresse
jepper vale jeg håber du kommer med ind på try

kill the enemy
G� til toppen af siden

YenneK
Forummedlem

Denmark
698 Posts

Skrevet - 24 Mar 2004 :  13:50:10  Vis profil  Bes�g YenneK's hjemmeside  Klik for at se YenneK's MSN Messenger adresse
Nu har jeg spiller meget med dig....

Du er sq en KaaNNNooooooN Feeee fyr og spille med, Hyggelig , sjov, snaksagelig ligesom mig og siehoff :) endelig en der gider og snakke lidt med mig :)

Thumbs Up :)

Jeg er faret Vild ?!
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000