Forfatter |
Emne |
|
TrasOinc
Nyt forummedlem
Denmark
3 indl�g |
Skrevet - 21 Mar 2004 : 03:26:22
|
dav dav jeg er Rasmus Trads som mine venner kalder mig, jeg vil sku gerne være en fra clan35. jeg er 18 år og arbejder fuldtid på et hotel inde i københavn. jeg har spillet en del CS sammen med Sunco, før den pik nub tog på en eller anden skole så han ikke kan spille, BAHHHH jeg er skilled FFA som i vil se, muhahahaha |
|
[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]
Denmark
3329 Posts |
Skrevet - 21 Mar 2004 : 05:34:07
|
Tja sproget er jo nok et sted du skal starte med Ellers er det bare og joine vores servere ofte, så vi kan lære dig at kende. |
Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-) |
|
|
Stratos
Forummedlem
Denmark
228 Posts |
Skrevet - 21 Mar 2004 : 10:02:03
|
Ja...start med sproget... og tal pænt om min bror.... ellers kommer du i unåde i colleone familien...........
[+35]Stratos[Wa] |
|
|
KenZaI
Forum medlem
Denmark
1294 Posts |
Skrevet - 21 Mar 2004 : 15:08:33
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]Stratos[Wa]
Ja...start med sproget... og tal pænt om min bror.... ellers kommer du i unåde i colleone familien...........
[+35]Stratos[Wa]
Jep når stratos siger noget så MENER han det ellers nakker han os allesammen på pub og det kan vi jo ikke have så hold dig fra stratos, han er farlig |
|
|
|
YenneK
Forummedlem
Denmark
698 Posts |
Skrevet - 21 Mar 2004 : 15:28:10
|
Eller?? |
Jeg er faret Vild ?! |
|
|
Stef
Friend of [+35]
Denmark
859 Posts |
Skrevet - 21 Mar 2004 : 16:16:27
|
Snak dog lidt med Sunco om tonen og stilen på vores servere, prøv evt. at læse lidt mere på forsiden uden [Om +35]. Og så skal du oftest være synlig på serverne et pænt stykke tid, og opføre dig pænt og i vores ånd, før du overhovedet kommer i betragning hos COW.
Men pøj pøj, hvis du er halvt så morsom som Sunco, går det nok ikke helt galt. |
|
|
KenZaI
Forum medlem
Denmark
1294 Posts |
Skrevet - 21 Mar 2004 : 16:20:42
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]Stef
Men pøj pøj, hvis du er halvt så morsom som Sunco, går det nok ikke helt galt.
*HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOST* |
|
|
|
[+35]Tomcat
[+35] Soldier
Denmark
1309 Posts |
|
[+35]Eyeball
[+35] Soldier
Denmark
962 Posts |
Skrevet - 21 Mar 2004 : 19:13:17
|
Den ansøgning holder ikke til en gammelmands clan
Tommelfingeren nedaf herfra, da du viser du ikke har hverken alderen eller +35 ånden.
Du er velkommen til at vise dine skills på vores ffa servere, men husk lige at læse reglerne, så du ikke bliver vippet af.
Du kan helt sikkert finde en anden klan der passer bedre til dig.
GL & HF |
|
|
TrasOinc
Nyt forummedlem
Denmark
3 Posts |
Skrevet - 21 Mar 2004 : 20:17:54
|
HEhehehe bare rolig alle sammen jeg er sku en gode ven med sunco, jeg laver bare lidt sjov med ham skal sku nok game på +35 serverne når jeg har fri for arbejde. skal nok holde stilen som jeg køre med sunco :] min lille homie, i er sku osse velkommen på min VT server 81.7.138.173 password kan i få af sunco eller mig |
Rettet af - TrasOinc @ 21 Mar 2004 20:20:07 |
|
|
[+35]Eyeball
[+35] Soldier
Denmark
962 Posts |
Skrevet - 22 Mar 2004 : 07:08:54
|
He He, endnu en practical i vores forum |
|
|
SunCo*
Friend of [+35]
137 Posts |
Skrevet - 22 Mar 2004 : 14:20:43
|
Jeg giver ham nu min stemme men kender ham jo også en del bedre end jer :) han er en frisk fyr og altså god for et godt grin, der ud over spiller han også godt.. han kan hvertfald medbringe godt humør til clanen :D men som i selv siger skal han nok spille lidt mere på vores server end han gør så i andre også kan se jeg har ret på den del af jeg mener han er sjov og at han nok ville falde til hvis han fik chancen :) han skal nok arbejde lidt med sit sporg men det har vi jo alle sku engang :) ( mere siger jeg ikke fra min side ang. sprog :D ) men hvertfald det hvad jeg havde og sige :D |
|
|
[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]
Denmark
3329 Posts |
Skrevet - 22 Mar 2004 : 18:32:45
|
Hvis Sunnyboy siger god for ham, kan han jo ikke være så forfærdelig. Ses derinde Tras, så vi kan lære dig om kende.
|
Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-) |
|
|
TrasOinc
Nyt forummedlem
Denmark
3 Posts |
Skrevet - 23 Mar 2004 : 09:21:10
|
det gør vi når jeg får fri fra mit skod job. som der har taget alt min tid her de sidste dage |
|
|
|
Emne |
|