Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Vil du være medlem??
 Jeg vil sku være en fra clan35
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

TrasOinc
Nyt forummedlem

Denmark
3 indl�g

Skrevet - 21 Mar 2004 :  03:26:22  Vis profil  Bes�g TrasOinc's hjemmeside
dav dav jeg er Rasmus Trads som mine venner kalder mig, jeg vil sku gerne være en fra clan35. jeg er 18 år og arbejder fuldtid på et hotel inde i københavn. jeg har spillet en del CS sammen med Sunco, før den pik nub tog på en eller anden skole så han ikke kan spille, BAHHHH jeg er skilled FFA som i vil se, muhahahaha

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 21 Mar 2004 :  05:34:07  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse
Tja sproget er jo nok et sted du skal starte med
Ellers er det bare og joine vores servere ofte, så vi kan lære dig at kende.

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

Stratos
Forummedlem

Denmark
228 Posts

Skrevet - 21 Mar 2004 :  10:02:03  Vis profil  Klik for at se Stratos's MSN Messenger adresse
Ja...start med sproget... og tal pænt om min bror.... ellers kommer du i unåde i colleone familien...........

[+35]Stratos[Wa]
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 21 Mar 2004 :  15:08:33  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Stratos[Wa]

Ja...start med sproget... og tal pænt om min bror.... ellers kommer du i unåde i colleone familien...........

[+35]Stratos[Wa]

Jep når stratos siger noget så MENER han det ellers nakker han os allesammen på pub og det kan vi jo ikke have så hold dig fra stratos, han er farlig

G� til toppen af siden

YenneK
Forummedlem

Denmark
698 Posts

Skrevet - 21 Mar 2004 :  15:28:10  Vis profil  Bes�g YenneK's hjemmeside  Klik for at se YenneK's MSN Messenger adresse
Eller??

Jeg er faret Vild ?!
G� til toppen af siden

Stef
Friend of [+35]

Denmark
859 Posts

Skrevet - 21 Mar 2004 :  16:16:27  Vis profil
Snak dog lidt med Sunco om tonen og stilen på vores servere, prøv evt. at læse lidt mere på forsiden uden [Om +35].
Og så skal du oftest være synlig på serverne et pænt stykke tid, og opføre dig pænt og i vores ånd, før du overhovedet kommer i betragning hos COW.

Men pøj pøj, hvis du er halvt så morsom som Sunco, går det nok ikke helt galt.
G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 21 Mar 2004 :  16:20:42  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Stef

Men pøj pøj, hvis du er halvt så morsom som Sunco, går det nok ikke helt galt.

*HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOST*

G� til toppen af siden

[+35]Tomcat
[+35] Soldier

Denmark
1309 Posts

Skrevet - 21 Mar 2004 :  18:56:12  Vis profil  Bes�g [+35]Tomcat's hjemmeside  Klik for at se [+35]Tomcat's MSN Messenger adresse
kan anbefale dig at moderere dit sprog og lige kigge det her igennem: http://www.clan35.dk/home/asp/newmember.asp

Tc over´n´out !
G� til toppen af siden

[+35]Eyeball
[+35] Soldier

Denmark
962 Posts

Skrevet - 21 Mar 2004 :  19:13:17  Vis profil
Den ansøgning holder ikke til en gammelmands clan

Tommelfingeren nedaf herfra, da du viser du ikke har hverken alderen eller +35 ånden.

Du er velkommen til at vise dine skills på vores ffa servere, men husk lige at læse reglerne, så du ikke bliver vippet af.

Du kan helt sikkert finde en anden klan der passer bedre til dig.

GL & HF
G� til toppen af siden

TrasOinc
Nyt forummedlem

Denmark
3 Posts

Skrevet - 21 Mar 2004 :  20:17:54  Vis profil  Bes�g TrasOinc's hjemmeside
HEhehehe bare rolig alle sammen jeg er sku en gode ven med sunco, jeg laver bare lidt sjov med ham
skal sku nok game på +35 serverne når jeg har fri for arbejde. skal nok holde stilen som jeg køre med sunco :] min lille homie, i er sku osse velkommen på min VT server 81.7.138.173 password kan i få af sunco eller mig

Rettet af - TrasOinc @ 21 Mar 2004 20:20:07
G� til toppen af siden

[+35]Eyeball
[+35] Soldier

Denmark
962 Posts

Skrevet - 22 Mar 2004 :  07:08:54  Vis profil
He He, endnu en practical i vores forum
G� til toppen af siden

SunCo*
Friend of [+35]

137 Posts

Skrevet - 22 Mar 2004 :  14:20:43  Vis profil  Bes�g SunCo*'s hjemmeside
Jeg giver ham nu min stemme men kender ham jo også en del bedre end jer :) han er en frisk fyr og altså god for et godt grin, der ud over spiller han også godt.. han kan hvertfald medbringe godt humør til clanen :D men som i selv siger skal han nok spille lidt mere på vores server end han gør så i andre også kan se jeg har ret på den del af jeg mener han er sjov og at han nok ville falde til hvis han fik chancen :) han skal nok arbejde lidt med sit sporg men det har vi jo alle sku engang :) ( mere siger jeg ikke fra min side ang. sprog :D ) men hvertfald det hvad jeg havde og sige :D
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 22 Mar 2004 :  18:32:45  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse
Hvis Sunnyboy siger god for ham, kan han jo ikke være så forfærdelig.
Ses derinde Tras, så vi kan lære dig om kende.

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

TrasOinc
Nyt forummedlem

Denmark
3 Posts

Skrevet - 23 Mar 2004 :  09:21:10  Vis profil  Bes�g TrasOinc's hjemmeside
det gør vi når jeg får fri fra mit skod job. som der har taget alt min tid her de sidste dage
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.26 sek. Snitz Forums 2000