Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Vil du være medlem??
 Noob søger læremestre
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Vezter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
218 indl�g

Skrevet - 21 Mar 2004 :  14:59:28  Vis profil
Så prøver jeg lykken.

Jeg søger medlemskab i jeres klan/klub. Jeg har lagt lidt stille med mit CS forbrug, men er nu så småt begyndt mit misbrug igen

Jeg er 30 år, kommer fra Struer (ligger ovre i Jylland). Har spillet CS i 2-3 år. I så store klanen som Danish-Seal og Old_Dogs.

Prøver lykken her i 35, da jeg tror/ved at klanen her passer meget godt til min måde at være på. Spiller for sjov, er stort set ligeglad om jeg har plus eller minus scorer, bare jeg har det sjovt.
Og så mangler i en fra Struer

mvh / Vester

Mange lever med en så forbløffende rutine, at det er svært at tro på, at de lever for første gang !!!

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 21 Mar 2004 :  15:07:30  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse
Heey Vester, dejligt du søgte ind du er en kanon fyr og spille med og glad for du er kommet tilbage :) så håber du kommer ind da du er en fin fyr :P. Vi fragges på servern ligepludselig :)


KittyK

G� til toppen af siden

Stef
Friend of [+35]

Denmark
859 Posts

Skrevet - 21 Mar 2004 :  16:17:51  Vis profil
Vester ... troede sq du var medlem
G� til toppen af siden

[+35]Shotgun Joe
[+35] Soldier

Denmark
1590 Posts

Skrevet - 21 Mar 2004 :  17:07:48  Vis profil  Bes�g [+35]Shotgun Joe's hjemmeside  Send [+35]Shotgun Joe en ICQ besked  Klik for at se [+35]Shotgun Joe's MSN Messenger adresse
Heeeey Vester, din gamle swindler, Du bliver endnu en sten i min profeti: +35 vil opsluge hele vores community !!!
- Altid en fornøjelse at spille med dig............ - har savnet dig under din CS pause !!

- iøvrigt mener jeg at Kartago skal ødelægges !
G� til toppen af siden

[+35]Eyeball
[+35] Soldier

Denmark
962 Posts

Skrevet - 21 Mar 2004 :  18:06:47  Vis profil
Velkommen tilbage CS Vester, din gamle hund

Du har altid været en fornøjelse at have på serveren,
så tommelfingeren opad herfra, til når COW kigger på sagen.

G� til toppen af siden

[+35]Tomcat
[+35] Soldier

Denmark
1309 Posts

Skrevet - 21 Mar 2004 :  18:55:09  Vis profil  Bes�g [+35]Tomcat's hjemmeside  Klik for at se [+35]Tomcat's MSN Messenger adresse
Hey, good luck med ansøgningen, har du nu husket at opfylde alle kravene herfra: http://www.clan35.dk/home/asp/newmember.asp ?

Tc over´n´out !
G� til toppen af siden

kc@
Forummedlem

Denmark
639 Posts

Skrevet - 21 Mar 2004 :  20:51:18  Vis profil
Vi mangler kun en fra Struer fordi jeg flyttede til Holstebro for ca. 1 år siden Jeg kan kun varmt anbefale folk fra Struer, så ind med Vester.
G� til toppen af siden

[+35]Vezter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
218 Posts

Skrevet - 25 Mar 2004 :  11:59:56  Vis profil
Hej Igen

Tak for de pæne ord.

Jeg er ikke blevet inaktiv igen, selv om jeg ikke har været ret meget på serverne, de sidste par dage. Men pga overarbejd, har der desværre ikke været meget tid til CS.

Ses snart

Vester

Mange lever med en så forbløffende rutine, at det er svært at tro på, at de lever for første gang !!!
G� til toppen af siden

[+35]Casa
[+35] Soldier

Denmark
1447 Posts

Skrevet - 28 Mar 2004 :  12:39:41  Vis profil  Send [+35]Casa en AOL besked  Send [+35]Casa en ICQ besked
din gamle lurendrejer
Jeg kan da kun sige godt om ham idet vi jo gamede sammen i danish-seal og sidenhen olddogs.Altid en frisk gut med sine egne meninger
Og du er ligeglad med plus og minus score ville jeg da oxo være hvis jeg aldrig fik PLUS hehehehe
Men ok skræmmende motto du har



Honda vfr 750 rc24
Wruuuuum Wruuuum

G� til toppen af siden

[+35]Vezter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
218 Posts

Skrevet - 29 Mar 2004 :  08:07:47  Vis profil
hehe CASA

Det lød bedre at sige man var ligeglad, frem for at man aldrig havde prøvet at ha en plus score.

Vester

Mange lever med en så forbløffende rutine, at det er svært at tro på, at de lever for første gang !!!
G� til toppen af siden

[+35]Mostly Harmless[Wa]
[+35] Soldier

505 Posts

Skrevet - 30 Mar 2004 :  01:24:51  Vis profil  Klik for at se [+35]Mostly Harmless[Wa]'s MSN Messenger adresse
Damn .... ergo er man ikke den eneste på dette forum fra Struer kanten ...... its a small world I guess

//Mostly Harmless
Det en sindsyg verden, hvorfor skulle jeg skille mig ud.
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.26 sek. Snitz Forums 2000