Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Vil du være medlem??
 De dårlige ting som jomfru Ane Gade fører med sig
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

LivTraSer
Friend of [+35]

Denmark
408 indl�g

Skrevet - 30 Mar 2004 :  16:31:36  Vis profil  Bes�g LivTraSer's hjemmeside
Jeg sidder lige nu forbander weekendens druktur i Aalborg, ikke fordi at det ikke var sjovt, eller der ikke var nogle søde piger at se på, men pga. Wullum.
For "klokken-alt-for-sent" en gang den weekend efter at have undersøgt kvaliteten i bundene i deres øl-flasker/glas fik den amatøraktige newbie til Wullum mig overtalt til at sende en ansøgning til den her clan, hvilket jeg lykkeligt havde glemt alt om, indtil han mindede mig om det.

Så det må jeg hellere gøre, eller kommer man jo til at høre på hans whining på serverne og IRL og tro han det er noget han er skilled i (altså whine).

Jeg hedder Mikael, er 28 så jeg er stadigvæk ung og smuk, har huseret disse servere i flere år men det er på den anden side af de 3, under nicket LivTraSer eller Liv alt afhængelig af hvor doven jeg er. Jeg bor i hovedlandet, nærmere bestemt Holstebro hvor jeg er i lære som mejerist hos Arla hvilket jeg også er de næste 2-3 år, hvilket gør at jeg har skiftende arbejdstider og får et par skolehold ind imellem. Jeg har generet flere af jeres member til det hyggelige LAN som KC@ holdte, ellers har jeg spillet i clan med Wullum og Axix i godt og vel 2 år.

Af fritids interesser kan bla. nævnes knifing af Mikey & Z, generer den gamle hippie Wullum (specielt IRL).
Det jeg glæder mig mest til er at jeg vil blive om muligt vil virke endnu mere tiltrækkende på det modsatte køn end jeg allerede gør, da man efter sigende hurtigt skulle få følgende kendeteng: En naturlig hårgrænse der på mest sexede måde trækker sig længere og længere tilbage, et par naturlig kilo som sættes på sidebenene hvilket alle normale folk ved hvor meget pigerne er ude efter også en god sund naturlig tørst som helst skal slukkes med øl.
Om i vender tommeltottene op eller ned så skal vi nok mødes en mørk aften / nat på serverne.

Ps. Husk det er mine tidligere clanmembers skyld det hele

Pps. Hvis i ikke kender mig er det fordi at i:
1. Ikke spiller inde på jeres egen server.
2. Hukommelsen svigter (lovlig undskylding for jeres aldersgruppe).

Ja, jeg piver og whiner og er god til det (man skal jo være god til en eller anden ting).

Mvh.

Mikael aka. LivTraSer

Peace sells, but who is buying ???
#Maxwhiners

Rettet af - LivTraSer @ 30 Mar 2004 17:46:00

[+35]Mr.Mox
[+35] Soldier

Denmark
2137 Posts

Skrevet - 30 Mar 2004 :  16:43:20  Vis profil  Bes�g [+35]Mr.Mox's hjemmeside
LOL ..... skal jeg tvære i det ... og citere fra tidl. posts ..... Naaarrrrjjjj, held og lykke gamle dreng, du burde have en chance.

Thumbs up!

When they outlaw guns, only outlaws will have guns
G� til toppen af siden

[+35]Sheep
[+35] Soldier

Denmark
3305 Posts

Skrevet - 30 Mar 2004 :  16:48:17  Vis profil  Bes�g [+35]Sheep's hjemmeside
På den ene side har vi vel RIGELIGT med mælkedrenge i klanen. På den anden side syn's jeg godt at vi kan vise vort sociale sindelag, og inviteret Liv indenfor. Måske ka' vi få et lille tilskud fra kommunen ...

G� til toppen af siden

LivTraSer
Friend of [+35]

Denmark
408 Posts

Skrevet - 30 Mar 2004 :  17:06:40  Vis profil  Bes�g LivTraSer's hjemmeside
Jeg arbejder på et smørmejeri og ikke noget af det der mælketing..., saa hold tonen eller tænk over hvorfor så mange smørmejerister ikke spiser smør :)

Peace sells, but who is buying ???
#Maxwhiners
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 30 Mar 2004 :  17:10:41  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse
Har I ingen toiletter ??
Har tænkt over hvor smørs gullige farve kommer fra, når mælk er hvidt.!!

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

LivTraSer
Friend of [+35]

Denmark
408 Posts

Skrevet - 30 Mar 2004 :  17:43:04  Vis profil  Bes�g LivTraSer's hjemmeside
Der er dem som kalder dem for toilletter andre for siloer/tanke, kært barn har mange navne, who cares så længe at der er den rigtige % del af væske, salt & fedt.
ahhh, det er fordi at du er tandlæge sheep at du ikke er glad for mejerister, for hvis vi nu arbejde hos et bryggeri og lavede sodavand, så ville i få meget mere at lave i din branche.

Peace sells, but who is buying ???
#Maxwhiners
G� til toppen af siden

[+35]Mostly Harmless[Wa]
[+35] Soldier

505 Posts

Skrevet - 30 Mar 2004 :  18:00:51  Vis profil  Klik for at se [+35]Mostly Harmless[Wa]'s MSN Messenger adresse
hmmm 1 ting kan siges herfra ....... snyyyyyd jeg kommer sq aldrig ud og drikke :-( *piv piv*

//Mostly Harmless
Det en sindsyg verden, hvorfor skulle jeg skille mig ud.
G� til toppen af siden

[+35]Beathoven
[+35] Soldier

Denmark
3427 Posts

Skrevet - 30 Mar 2004 :  18:07:31  Vis profil  Klik for at se [+35]Beathoven's MSN Messenger adresse
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]6-shooter

Har I ingen toiletter ??
Har tænkt over hvor smørs gullige farve kommer fra, når mælk er hvidt.!!



"og vice versa.....!!!!" Pyha 6-shooter du er mere sirlig end jeg troede.

"Skyd for pokker de gråspurve med kanoner - døden skal have en årsag"
- Beathoven aka Den Sorte Spejder -



--- 6GotBeat ---
Winner of [+35] 3on3 tournament
G� til toppen af siden

Exhania
Forummedlem

201 Posts

Skrevet - 30 Mar 2004 :  18:32:00  Vis profil  Bes�g Exhania's hjemmeside
kan kun anbefale Liv...og samtidig er han masokist...han elsker når jeg rykker ham rundt...*GGg* også er han en utrolig hyggelig fætter at snakke med...selv shopping er han med på at snakke om..*GG*

#MaxWhiners
G� til toppen af siden

Kovdal
Friend of [+35]

Denmark
380 Posts

Skrevet - 30 Mar 2004 :  18:32:36  Vis profil  Bes�g Kovdal's hjemmeside  Klik for at se Kovdal's MSN Messenger adresse
tja... du skal være velkommen her fra...
har ikke oplevet noget negativt ved dig...

G� til toppen af siden

[+35]Wullum
[+35] Soldier

Denmark
154 Posts

Skrevet - 30 Mar 2004 :  19:18:12  Vis profil  Send [+35]Wullum en ICQ besked
Livtraser hvem er det ?
Men han er vel en noob som alle andre, så lad os få ham ind, så vi kan få nogen flere kills...
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 30 Mar 2004 :  21:22:59  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse
hmm... Liv...
Synes det var på tide du kom til dig selv og søgte ind i min kommende klan

GL , du har helt klart min stemme , hvis du stopper med at lave hs hele tiden
G� til toppen af siden

[+35]Spoon
[+35] Soldier

Denmark
913 Posts

Skrevet - 30 Mar 2004 :  23:17:48  Vis profil  Bes�g [+35]Spoon's hjemmeside  Klik for at se [+35]Spoon's MSN Messenger adresse
Kan varmt anbefale en mand der arbejder på Arla

Så længe der er kugler i luften, er der håb!?! (Svensk jagt motto, og den entlige grund til at 5-6 svensker omkommer om året under elg jagt!)
G� til toppen af siden

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 Posts

Skrevet - 30 Mar 2004 :  23:39:46  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey en Yahoo! besked
Jeg vil også lige give min aller varmeste anbefaling for Liv i vores kære clan. Absolut en af dem som har udvist mest clan35 ånd gennem den lange tid jeg har spillet ... en kanon gut som jeg glæder mig meget til at møde en dag

-Mikey-

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
G� til toppen af siden

Stef
Friend of [+35]

Denmark
859 Posts

Skrevet - 30 Mar 2004 :  23:55:15  Vis profil
G� til toppen af siden

[+35]krumpibe
[+35] Soldier

Denmark
1084 Posts

Skrevet - 31 Mar 2004 :  00:14:34  Vis profil
ja inden jeg vil anbefale dig,,,,kommer du med smør til gg?
G� til toppen af siden

[+35]Axix[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
618 Posts

Skrevet - 31 Mar 2004 :  00:21:13  Vis profil  Bes�g [+35]Axix[Wa]'s hjemmeside  Send [+35]Axix[Wa] en ICQ besked  Klik for at se [+35]Axix[Wa]'s MSN Messenger adresse
Dejligt at se at du endelig fik gang i gangstativet og fik lavet en ansøgning..

Dog vil jeg ikke mene at din ansøgning er fyldestgørende nok..

Du glemmer:

- Den værste kok syd for Grønland (Præsterer gerne at brænde suppe på for at imponere forsamlingen)
- Døv som bare fanden når først du har sat systemet på standby. Om så røgalarmen går så sover du videre!
- En af de bedste rock-kendere her i DK. Mangler du lidt vejledning indenfor rock-genren (muzak) så er Liv manden man spørger!
- En af de personer jeg har været mest taknemmelig for at spille på hold med i clan so ****ing what

Ergo en mand der har så meget nyt at tilbyde +35 burde nok kunne få de gamle folk op af stolene og hen til tastaturerne...
Ønsker dig held og lykke med ansøgningen LivTraSer. Ender sgu med at hele sFw bliver opslugt af de gamle fættere herinde

I'm not a stranger, just strange...
G� til toppen af siden

Hoffa
Former Member of COW

Denmark
703 Posts

Skrevet - 31 Mar 2004 :  02:55:02  Vis profil  Klik for at se Hoffa's MSN Messenger adresse
Liv underlivlig.......du ved jo nok hvor jeg sætter mit kryds, men for lige at de andre nødder også ved det...får du en finger op herfra.."og det er ikke den midterste"

http://www.sjovhilsen.dk/spoeg_og_skaemt-c-52.html
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 31 Mar 2004 :  07:27:05  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Hoffa[Wa]

Liv underlivlig.......du ved jo nok hvor jeg sætter mit kryds, men for lige at de andre nødder også ved det...får du en finger op herfra.."og det er ikke den midterste"



Hvad er det med de fingre som skal op? Op hvorhenne? Nå, men jeg kender kun Liv for det gode. En fin holdspiller med indstillingen og attituden iorden, en sikker gevinst for +35. - og så har manden jo musiksmag! Jeg stemmer for.

Den som smøre godt, køre godt.

Rettet af - Ull @ 31 Mar 2004 07:27:46
G� til toppen af siden

LivTraSer
Friend of [+35]

Denmark
408 Posts

Skrevet - 31 Mar 2004 :  19:05:14  Vis profil  Bes�g LivTraSer's hjemmeside
quote:
ja inden jeg vil anbefale dig,,,,kommer du med smør til gg?
Hvad i alverdenen er GG (udover det man siger efter endt p(cw) og evt. endt map )
quote:
og samtidig er han masokist...han elsker når jeg rykker ham rundt...*GGg* også er han en utrolig hyggelig fætter at snakke med...selv shopping er han med på at snakke om..*GG*
Shhhh.....jeg tror ikke at alle har lige godt af at vide det med shopping

quote:
Den værste kok syd for Grønland (Præsterer gerne at brænde suppe på for at imponere forsamlingen)

Vi er nogen som godt kan lide maden "well done" (man kan vel skrabe det sorte af).

quote:
Døv som bare fanden når først du har sat systemet på standby. Om så røgalarmen går så sover du videre!

Bare fordi at jeg har et godt sovehjerte som skal have 2 vækkeure for at stå op til tiden. Jeg har nu også prøvet at sove i et hus hvor lynet slog ned i, de andre i huset påstod at det gav et tordenskrald uden lige, men hvad ved jeg, jeg SOV.

Jeg takker for de - indtil videre - venlige ord, de byttes gerne inde på serveren, med en god gammeldag gang bly.


Peace sells, but who is buying ???
#Maxwhiners
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 31 Mar 2004 :  20:22:56  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse
LIV
Det var dæleme også på tide du fik skiftet mening.
Thumbs Up here

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

[+35]Sheep
[+35] Soldier

Denmark
3305 Posts

Skrevet - 31 Mar 2004 :  21:47:36  Vis profil  Bes�g [+35]Sheep's hjemmeside
quote:
Oprindeligt skrevet af LivTraSer

En naturlig hårgrænse der på mest sexede måde trækker sig længere og længere tilbage
DET er en kvalifikation i sig selv, skulle jeg mene!!!!

G� til toppen af siden

Z
Friend of [+35]

Denmark
1527 Posts

Skrevet - 01 Apr 2004 :  09:13:03  Vis profil  Klik for at se Z's MSN Messenger adresse
Hej Liv Du skal lige vide at du har et stort velkommen herfra mig .. dog vil jeg gerne have du sletter den historie med at have knifed mig ... den passer jo ikke

Håber du kommer ind :

G� til toppen af siden

LivTraSer
Friend of [+35]

Denmark
408 Posts

Skrevet - 01 Apr 2004 :  16:20:46  Vis profil  Bes�g LivTraSer's hjemmeside
quote:
Hej Liv Du skal lige vide at du har et stort velkommen herfra mig .. dog vil jeg gerne have du sletter den historie med at have knifed mig ... den passer jo ikke
Hvis det ikke var fordi at det er den dato det er i dag, så ville jeg have påstået at du begynder at vise de første symptomer på demens, men hva her lugter jo lidt af fisk :)

Peace sells, but who is buying ???
#Maxwhiners
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.23 sek. Snitz Forums 2000