Forfatter |
Emne |
|
Johnson
Nyt forummedlem
Denmark
3 indl�g |
Skrevet - 16 Apr 2004 : 16:49:58
|
Jeg er en gut på 33 år som, når tiden tillader det, spiller lidt CS. Jeg kan godt lide jeres lidt tilbagelænede - "Det er jo kun et spil", "Kvalitetstids CS", og ikke mindst "Den hjælpende stil".
Jeg kan huske en af de første gange jeg spillede på [+35] -=1=-, mappet var de_survivor, jeg var totalt lost da jeg ikke havde spillet mappet før, (jeg må have lignet en 70 årrig, til en C21 koncert), efter 2 runder var der en af [+35] medlemmerne, jeg kan desværre ikke huske hvem, der spurgte mig om jeg ikke ville have en guidet tour af mappet. Den lille gestus viste mig at den her server ikke bare var en "Rank and Frag" server, og jeg viste at det var en server for sådan en som mig (en halvgammel halvdårlig CS spiller der ikke har 6 timer hver dag til at blive bedre).
Jeg håber jeg kan komme i betragtning til medlemskab, så jeg kan bruge nogle timer med nogle andre tosser, som nyder CS som jeg.
Med Venlig Hilsen Peter Philbert Michelsen alias "Johnson" E-Mail : Peter@pmx.dk MSN : Peter@pmx.dk |
|
[+35]Shotgun Joe
[+35] Soldier
Denmark
1590 Posts |
Skrevet - 16 Apr 2004 : 17:06:23
|
Hey Johnson. Et par gode tips til at blive medlem: 1. Bliv set på vores servere. 2. Hyg dig med andre medlemmer, så vi lære dig bedre at kende (brug gerne ingame-voice). 3. Lad være med at blive bedre (vi elsker easyfrags ). - Når du så, efter et par md., er ved at blive "hjemmedreng", så send en ansøgning til COW@clan35.dk. Men, husk at, som Dr. ZeePra siger, COW arbejder langsommere end pladetektonik Vi får mange ansøgninger og ser derfor gerne folk an en rum tid. - Glæder mig til at se dig på serveren ! |
- iøvrigt mener jeg at Kartago skal ødelægges ! |
|
|
[+35]Dr.Zeepra[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
968 Posts |
Skrevet - 16 Apr 2004 : 17:25:33
|
Og det er jo nemlig dét men GL HF og du lyder nu hyggelig, som de fleste af os andre tosser :D |
The Biggest, The Best - Better than the rest! |
|
|
Johnson
Nyt forummedlem
Denmark
3 Posts |
Skrevet - 16 Apr 2004 : 17:25:53
|
Hey Shotgun Joe,
Tak for tips. |
"On a silent night in Linuxland, you can hear a NT server reboot" - Linus Torvalds |
|
|
[+35]Terabyte
[+35] Soldier
Denmark
2730 Posts |
Skrevet - 16 Apr 2004 : 23:14:59
|
Hej Johnson!
Joe har ret - bare kom ind på serveren.
Men du kan roligt sende ansøgningen allerede nu - så passer det med at vi har lært dig godt at kende når cow engang tager den op til overvejelse |
|
|
[+35]PatGarret
[+35] Soldier
Denmark
1092 Posts |
Skrevet - 17 Apr 2004 : 00:25:44
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]Terabyte
Hej Johnson!
Joe har ret - bare kom ind på serveren.
Men du kan roligt sende ansøgningen allerede nu - så passer det med at vi har lært dig godt at kende når cow engang tager den op til overvejelse
Prøv at ligge 2 + 2 sammen, så skal du se BYTE, så er der nok en sammenhæng, og det er ikke langsommelighed |
|
|
Johnson
Nyt forummedlem
Denmark
3 Posts |
Skrevet - 17 Apr 2004 : 01:15:02
|
Hey Terabyte,
Tak for kommentarren, jeg har sendt en udførlig mail til COW, og hvis det er rigtigt det med tiden, kan det jo være jeg ender med at blive et rigtigt [+35] medlem :-) |
"On a silent night in Linuxland, you can hear a NT server reboot" - Linus Torvalds |
|
|
Stef
Friend of [+35]
Denmark
859 Posts |
Skrevet - 17 Apr 2004 : 13:58:01
|
Johnson, jeg havde fornøjelsen af dig i aftes / i nat, og du virker ok. Du har i hvert fald fanget konceptet om vores servere fint i din første post, og hvis du selv lever op til det samme, så kommer du nok ind i varmen i løbet af 2-3 måneders jævnlige besøg.
Jeg byder dig i hvert fald velkommen |
|
|
[+35]Sheep
[+35] Soldier
Denmark
3305 Posts |
Skrevet - 17 Apr 2004 : 16:06:20
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]Stef
Johnson, jeg havde fornøjelsen af dig i aftes / i nat
Hmmmm ... |
|
|
|
[+35]6-PACK
[+35] Soldier
Denmark
2051 Posts |
Skrevet - 17 Apr 2004 : 16:14:32
|
For at din ansøgning bliver taget seriøst kræver det at du spiller og spiller og spiller så vi alle kan have fornøjelsen af dig |
[+35]6-PACK
|
|
|
[+35]Terabyte
[+35] Soldier
Denmark
2730 Posts |
Skrevet - 17 Apr 2004 : 17:09:35
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]6-PACK
For at din ansøgning bliver taget seriøst kræver det at du spiller og spiller og spiller så vi alle kan have fornøjelsen af dig
han vil blive efterladt ensom og misbrugt i et hjørne på et kontor i CS_OFFICE. Aften efter aften |
|
|
[+35]Terabyte
[+35] Soldier
Denmark
2730 Posts |
Skrevet - 17 Apr 2004 : 17:10:32
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]PatGarret
Prøv at ligge 2 + 2 sammen, så skal du se BYTE, så er der nok en sammenhæng, og det er ikke langsommelighed
Jeg gi'r op - jeg kan ikke regne det ud |
|
|
Nbm
Dumrian
Denmark
422 Posts |
Skrevet - 26 Apr 2004 : 16:10:17
|
2 + 2 = 3,5 ? :=) |
|
|