Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Vil du være medlem??
 Nyt medlem
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 indl�g

Skrevet - 25 Apr 2004 :  19:20:23  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse
Hej (kære) ALLE og Ikke alle medlemmer

Her som tiden flyver af sted har jeg spillet på +35 i et godt styk tid blandt andet sammen med min onkel og et par af hans venner!!
Vi har da haft det godt når vi spillede og jeg sys der er en FED stemning over serveren... Jeg har dog prøvet at komme ind før men har faktisk ikke fået svar!
Nu har min Onkel J@bbe dog hjulpet mig så det ku være at jeg kom med
Jeg hedder Jakob Olsen, er 14 snart 15 d. 4 december.

Eftersom jeg hedder Jakob og bliver Kaldt Jabbe af vennerne ville jeg gerne ha heddet det Altså J@bbe. Men da Min Onkel Jacob hedder J@bbe Måtte der jo kun være en vej til J@bbe_JuniOr
sååå hvis det var skulle jeg hedde J@bbe_JuniOr!!
Jaa det er sku ikke mere at sige end at jeg kommer fra herfølge og har 2 PROVOKERENDE søskende blandt andet en som der hele tiden vil spille! det var måske nok! men svar da lige hvis der mangler et eller andet!

Mvh Jakob

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 25 Apr 2004 :  19:24:14  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse
Jeg kan kun sige for,
J@bbe er en fin fyr og kommer du fra Herfølge siger du ?

Der jeg lige flyttet fra =)
men husk og spil på vores server og vær bemærket så folk kan lære dig og kende :)

G� til toppen af siden

[+35]C@rlos
[+35] Soldier

Denmark
52 Posts

Skrevet - 27 Apr 2004 :  20:36:56  Vis profil  Klik for at se [+35]C@rlos's MSN Messenger adresse
Ind med J@bbe_Junior og ud med [+35]J@bbe[Wa].

- Alle må da være enige om at dette vil være et skide godt bytte
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000