Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Vil du være medlem??
 WolfAngel søger Try over forum
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

WolfAngel
Nyt forummedlem

Denmark
15 indl�g

Skrevet - 10 May 2004 :  17:01:27  Vis profil  Bes�g WolfAngel's hjemmeside  Send WolfAngel en AOL besked
Ok...

Jeg har hørt det skulle tage meget lang tid for COW at læse de mails som er fair nok så jeg er gået hen til forum men der stod vist nok også et eller andet om at det skulle man....

Men Davs alle... Mit navn er Nicolai(nick WolfAngel)
Jeg er 14 år(man skal smede mens jernet er varmt)
i kan tjekke stats på Public II(http://194.255.111.106/ucstats_pub2/stats.php?q=player&uid=94d4f30d8646aaf13ec381fbc2a6aa47) det der jeg har spillet bedst
tja alt hvad jeg har gået og håbet på den sidste var at i min mailboks lå der en mail fra COW men det er desværre ikk sket endnu
Men jeg håber at i alle vil give jeres fylde opbakning på at jeg kommer ind i kan tjek Public I der spiller jeg meget.....
Hey jeg håber min ven Siehoff vil skrive noget pænt om mig det er i andre også velkommen til.....

Hilsen WolfAngel(.Dk)

Rettet af - WolfAngel @ 10 May 2004 17:08:34

Stump.dk
[+35] Soldier

Denmark
29 Posts

Skrevet - 10 May 2004 :  17:20:47  Vis profil  Send Stump.dk en ICQ besked  Klik for at se Stump.dk's MSN Messenger adresse  Send Stump.dk en Yahoo! besked
WolfAngel, håber for dig, at du bliver optaget som Try på +35. Held og lykke.....

[+35]Stump.dk
G� til toppen af siden

-P-
Forummedlem

Denmark
214 Posts

Skrevet - 11 May 2004 :  01:08:19  Vis profil  Send -P- en AOL besked  Klik for at se -P-'s MSN Messenger adresse  Send -P- en Yahoo! besked
Wolf er du ikke siehoff's søn (uden for ægteskab) for så kan du jo komme ind på far/søn reglen
Spøg til øhhh siden (nå ja det var sådan den gik) Har da spillet , og skrevet en del med dig, og det indtryk jeg har af dig er kun positivt.. meeen den alder ( ikke fordi jeg selv skal snakke for meget om det ) den er jo ikke lige i toppen til en gammelmandsklan

Nu kunne jeg jo så skrive en dum joke om, at nå du får svar fra cow, er du jo nok lidt over 30. Men nej, det vil jeg ikke, da jeg ved at cow ikke er så langsomme, men at de blot tager sig god tid, for at se person lidt ekstra an... (tror jeg nok )

Men gl fra min side.. Det kunne jo være sjovt med en lille ny, man kan passe, pleje og værne om Tihihi

Jeg er lidt senil, men husker ikke hvorfor!!

Rettet af - -P- @ 11 May 2004 01:09:28
G� til toppen af siden

[+35]Siehoff
[+35] Soldier

Denmark
929 Posts

Skrevet - 11 May 2004 :  23:11:22  Vis profil  Bes�g [+35]Siehoff's hjemmeside  Klik for at se [+35]Siehoff's MSN Messenger adresse
-P- : Neeeeeeeeeeeeej

og hvis han var min søn spillede han først CS som 15 årig
som det står på æsken med spillet

Remember to SMILE everyday
G� til toppen af siden

-P-
Forummedlem

Denmark
214 Posts

Skrevet - 12 May 2004 :  02:54:36  Vis profil  Send -P- en AOL besked  Klik for at se -P-'s MSN Messenger adresse  Send -P- en Yahoo! besked
jojo sie mén man kan jo slå blod fra, har du prøvet det ( det eneste der sker er at blodet bliver gult i stedet for rødt ) Men vigtigst af alt, så må "børn" oxe spille cs

Jeg er lidt senil, men husker ikke hvorfor!!

Rettet af - -P- @ 12 May 2004 02:55:16
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000