Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Vil du være medlem??
 Vil da oxe være med...
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Jake
Nyt forummedlem

Denmark
3 indl�g

Skrevet - 11 May 2004 :  20:22:03  Vis profil  Bes�g Jake's hjemmeside  Klik for at se Jake's MSN Messenger adresse
Hey alle.
Jeg har søgt om at kunne komme på Jeres "Nye TryOutsListe" med fik afslag så jeg prøve igen...
Jeg hedder Andre ´ (hedder A.p. når jeg spiler) er 22 år og fra Frederikssund...
Håber I kigger lidt på mig og derefter vil tage stilling til om jeg er noget for [+35]Clanen...
Kan evt. fanges på 1982@e-mail.dk !

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 11 May 2004 :  21:37:24  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse
Synes du skal komme ind og spiller på serverene for jeg har ikke set dig på hverken pub 1 eller pub 2
G� til toppen af siden

-P-
Forummedlem

Denmark
214 Posts

Skrevet - 11 May 2004 :  21:53:05  Vis profil  Send -P- en AOL besked  Klik for at se -P-'s MSN Messenger adresse  Send -P- en Yahoo! besked
næ navnet vækker heller ikke noget hos mig, men jeg er jo oxe bare en ung senil bonghjerne :/ Kom ind og spil med os så vi kan se hvad du er for en frækkert

Jeg er lidt senil, men husker ikke hvorfor!!

G� til toppen af siden

LivTraSer
Friend of [+35]

Denmark
408 Posts

Skrevet - 11 May 2004 :  23:40:31  Vis profil  Bes�g LivTraSer's hjemmeside
MaDwEeSeR & -P- så må i da se at få pudset dine briller, for A.p. er da fast inventar inde på serverne.

Han er flink, har godt humør og er altid god til at gribe en HE eller to.

Peace sells, but who is buying ???
#Maxwhiners
G� til toppen af siden

[+35]Axix[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
618 Posts

Skrevet - 12 May 2004 :  00:48:17  Vis profil  Bes�g [+35]Axix[Wa]'s hjemmeside  Send [+35]Axix[Wa] en ICQ besked  Klik for at se [+35]Axix[Wa]'s MSN Messenger adresse
Ja og så har han en form for LivTraSer-fobi
Men flinker fyr! Thumbs op herfra

I'm not a stranger, just strange...
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 12 May 2004 :  07:41:39  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse
LivTraSer fobi....hmm
Hvem har ikke det

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

[+35]PatGarret
[+35] Soldier

Denmark
1092 Posts

Skrevet - 16 May 2004 :  00:59:42  Vis profil  Bes�g [+35]PatGarret's hjemmeside  Send [+35]PatGarret en ICQ besked
Jake er det her så din 10 år yngre siamesiske bror der har meldt sig som nyt forummedlem og ansøger til en plads i clanen Han var forøvrigt 22 år da han skrev sidst

A.p.
Real Name: Andre´ Draaby Hansen
Denmark
Marital Status: Min hånd...
Total Posts: 1

Rettet af - [+35]PatGarret @ 16 May 2004 01:02:49
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page