Forfatter |
Emne |
|
odR
Nyt forummedlem
Denmark
17 indl�g |
Skrevet - 13 May 2004 : 18:08:51
|
Hey! Min far er lige blevet medlem af +35, han hed "n0 r3tr34t * 0ld 1" eller sånoget inden han kom ind.. men han er med nu, og så sagde han at der vistnok var noget med at folks børn også kan komme med når forældrene er med, så han sagde jeg skulle skrive det i forum her, og det har jeg så gjort.. såeh, jah vil bare vide om jeg kan spille under +35 nick ? |
numsen er bar, hurra! |
|
odR
Nyt forummedlem
Denmark
17 Posts |
Skrevet - 13 May 2004 : 19:01:09
|
... det ville være meget rart med noget respons.. |
numsen er bar, hurra! |
|
|
GoTCha
[+35] Honorary Member
Denmark
2036 Posts |
Skrevet - 13 May 2004 : 19:20:41
|
Dig og især din far skal indsende en ansøgning til cow@clan35.dk, hvor i giver os lidt mere info om dig = bl.a. alder, navn, osv.
Samtidig skal din far bekræfte at han tager ansvar for dig og sørger for at du opfører dig som vi forventer af en +35 medlem
Når i har gjort alt det vil COW nok komme tilbage med et svar på et eller andet tidspunkt |
Once the game is over, the King and the pawn go back in the same box. |
Rettet af - GoTCha @ 13 May 2004 19:22:11 |
|
|
mAx
Friend of [+35]
Denmark
1285 Posts |
Skrevet - 14 May 2004 : 00:06:11
|
quote: Oprindeligt skrevet af odR
... det ville være meget rart med noget respons..
du må huske på at det er ældre mennesker vi har med at gøre her :)
de er ikke helt så hurtige som os unge
ps. ikke fordi jeg er specielt hurtig på nogen måde :) |
--- Vanguard --- Winner of [+35] Invitational's 1. tournament |
|
|
[+35]Abs[Wa]
[+35] Soldier
850 Posts |
Skrevet - 14 May 2004 : 00:47:29
|
Kun i sengen eller hvad, høhøhø |
FC's weefik man ge om k90 er nice |
|
|
odR
Nyt forummedlem
Denmark
17 Posts |
Skrevet - 15 May 2004 : 12:12:48
|
ahahahaha :D |
numsen er bar, hurra! |
|
|
n0 R3tr34t 0ld1
Nyt forummedlem
Denmark
25 Posts |
Skrevet - 16 May 2004 : 13:58:59
|
Hejsa Shane/oDR. JA så har jeg jo sendt brev til cow , håber det går hurtigt, men kom ind og gør opmærksom på dig selv Shane , spil på serverne når +35 ere er på så går det nok hurtigere , spil ordentligt og godt som du jo kan , når du vil, husk en god tone her inde det er jo voksne mennesker , som hygger sig og har en god stemning på serverne . håber vi snart ses her inde til et godt spil . Hilsen den gamle / 0ld1. |
|
|
BOSS
Super forummedlem
Denmark
1890 Posts |
Skrevet - 17 May 2004 : 13:25:51
|
COW har modtaget mailen og behandler den hurtigt (som altid)
Bare for alles interesse : vi modtager ca 2-5 ansøgere om ugen, vi er nødt til at samle alle disse ansøgere i puljer for ellers ville vi konstant have nye medlemmer på Try og det vil være uoverskueligt.
Derudover er vi alle jo i arbejde og det betyder at der sommetider går lidt tid inden hele COW har fået konfigureret en fælles stillingtagen, sådan er det og sådan bliver det!
/ Uvidenhed fører mange kommentare med sig..... |
Medlemmer af Clan35 spiller IKKE uden Clan Tag på egen server - BASTA ! |
|
|
n0 R3tr34t 0ld1
Nyt forummedlem
Denmark
25 Posts |
Skrevet - 17 May 2004 : 18:41:14
|
Hejsa og tak for svaret . Ja jeg ved godt at der ligger et stort arbejde bag, og ROS skal i have for det. Ja Shane du skal bare ind og spille så de kan lære dig at kende , husk at spil under dit navn oDR , ellers kender de dig jo ikke.
Håber du kommer meget ind og spiller SNAAAAART.
Venlig hilsen K/0ld1. |
|
|
|
Emne |
|