Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Vil du være medlem??
 medlem
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

odR
Nyt forummedlem

Denmark
17 indl�g

Skrevet - 13 May 2004 :  18:08:51  Vis profil  Bes�g odR's hjemmeside  Send odR en AOL besked  Send odR en ICQ besked  Klik for at se odR's MSN Messenger adresse  Send odR a Yahoo! Message
Hey! Min far er lige blevet medlem af +35, han hed "n0 r3tr34t * 0ld 1" eller sånoget inden han kom ind.. men han er med nu, og så sagde han at der vistnok var noget med at folks børn også kan komme med når forældrene er med, så han sagde jeg skulle skrive det i forum her, og det har jeg så gjort.. såeh, jah vil bare vide om jeg kan spille under +35 nick ?

numsen er bar, hurra!

odR
Nyt forummedlem

Denmark
17 Posts

Skrevet - 13 May 2004 :  19:01:09  Vis profil  Bes�g odR's hjemmeside  Send odR en AOL besked  Send odR en ICQ besked  Klik for at se odR's MSN Messenger adresse  Send odR en Yahoo! besked
... det ville være meget rart med noget respons..

numsen er bar, hurra!
G� til toppen af siden

GoTCha
[+35] Honorary Member

Denmark
2036 Posts

Skrevet - 13 May 2004 :  19:20:41  Vis profil  Bes�g GoTCha's hjemmeside  Klik for at se GoTCha's MSN Messenger adresse
Dig og især din far skal indsende en ansøgning til cow@clan35.dk, hvor i giver os lidt mere info om dig = bl.a. alder, navn, osv.

Samtidig skal din far bekræfte at han tager ansvar for dig og sørger for at du opfører dig som vi forventer af en +35 medlem

Når i har gjort alt det vil COW nok komme tilbage med et svar på et eller andet tidspunkt

Once the game is over,
the King and the pawn go back in the same box.

Rettet af - GoTCha @ 13 May 2004 19:22:11
G� til toppen af siden

mAx
Friend of [+35]

Denmark
1285 Posts

Skrevet - 14 May 2004 :  00:06:11  Vis profil  Bes�g mAx's hjemmeside
quote:
Oprindeligt skrevet af odR

... det ville være meget rart med noget respons..

du må huske på at det er ældre mennesker vi har med at gøre her :)

de er ikke helt så hurtige som os unge

ps. ikke fordi jeg er specielt hurtig på nogen måde :)

--- Vanguard ---
Winner of [+35] Invitational's 1. tournament
G� til toppen af siden

[+35]Abs[Wa]
[+35] Soldier

850 Posts

Skrevet - 14 May 2004 :  00:47:29  Vis profil  Bes�g [+35]Abs[Wa]'s hjemmeside
Kun i sengen eller hvad, høhøhø

FC's weefik man ge om k90 er nice
G� til toppen af siden

odR
Nyt forummedlem

Denmark
17 Posts

Skrevet - 15 May 2004 :  12:12:48  Vis profil  Bes�g odR's hjemmeside  Send odR en AOL besked  Send odR en ICQ besked  Klik for at se odR's MSN Messenger adresse  Send odR en Yahoo! besked
ahahahaha :D

numsen er bar, hurra!
G� til toppen af siden

n0 R3tr34t 0ld1
Nyt forummedlem

Denmark
25 Posts

Skrevet - 16 May 2004 :  13:58:59  Vis profil
Hejsa Shane/oDR.
JA så har jeg jo sendt brev til cow , håber det går hurtigt, men kom ind og gør opmærksom på dig selv Shane , spil på serverne når +35 ere er på så går det nok hurtigere , spil ordentligt og godt som du jo kan , når du vil, husk en god tone her inde det er jo voksne mennesker , som hygger sig og har en god stemning på serverne . håber vi snart ses her inde til et godt spil .
Hilsen den gamle / 0ld1.
G� til toppen af siden

BOSS
Super forummedlem

Denmark
1890 Posts

Skrevet - 17 May 2004 :  13:25:51  Vis profil  Bes�g BOSS's hjemmeside  Klik for at se BOSS's MSN Messenger adresse
COW har modtaget mailen og behandler den hurtigt (som altid)

Bare for alles interesse : vi modtager ca 2-5 ansøgere om ugen, vi er nødt til at samle alle disse ansøgere i puljer for ellers ville vi konstant have nye medlemmer på Try og det vil være uoverskueligt.

Derudover er vi alle jo i arbejde og det betyder at der sommetider går lidt tid inden hele COW har fået konfigureret en fælles stillingtagen, sådan er det og sådan bliver det!

/ Uvidenhed fører mange kommentare med sig.....

Medlemmer af Clan35 spiller IKKE uden Clan Tag på egen server - BASTA !
G� til toppen af siden

n0 R3tr34t 0ld1
Nyt forummedlem

Denmark
25 Posts

Skrevet - 17 May 2004 :  18:41:14  Vis profil
Hejsa og tak for svaret . Ja jeg ved godt at der ligger et stort arbejde bag, og ROS skal i have for det.
Ja Shane du skal bare ind og spille så de kan lære dig at kende , husk at spil under dit navn oDR , ellers kender de dig jo ikke.

Håber du kommer meget ind og spiller SNAAAAART.

Venlig hilsen K/0ld1.
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Forummmet er l�st
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000